Wauwwwwwwwwwwww, echt super!!!quote:
hij gleed uit over de stoepkrijtjes van Guusje en donderde vervolgens van 't dak van 'n parkeergarage afquote:Op zondag 17 juli 2005 13:19 schreef Heleen17 het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met die Wassenaar? Wie had hem wel vermoord? Ik kan mij die verhaallijn wel herrinneren, maar geen idee meer hoe het in elkaar zat.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:48 schreef Frey het volgende:
Joehoe, BVO! Nu staat je filmpje er eindelijk en dan ben je er niet
En Dizer, breng het topic eens tot leven
ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 17 juli 2005 00:09 schreef Missy-B. het volgende:
Weet iemand misschien of al de oude seizoenen op dvd te verkrijgen zijn, in een leuke box ofzo???
Zie je het voor je? Per week 1 dvd.quote:
quote:DE PARTY OVER HET NIEUWE GTST SEIZOEN
Het blad Party heeft deze geen blad voor hun mond genomen, want ze doen de ene na de andere onthulling over de populaire soap, sommige dingen waren al bekend gemaakt op deze website, maar sommige dingen nog niet. Het wordt weer een spannend GTST-seizoen want Dian Alberts keert terug in Meerdijk. Martine Hafkamp kan trots op haar volgelingen zijn, want Dian Alberts, Jack Woods en Sjors Langeveld gaan de strijd voortzetten tegen Ludo. Dit zal gepaard gaan met bloed, zweet en tranen. Ludo Sanders en Dian Alberts staan volgend seizoen loodrecht tegenover elkaar, en maken elkaar helemaal kapot. Ook blijkt Sjors Langeveld op haar moeder te lijken, als zij in de ban raakt van Jack Woods. Bing weet niet wat hij moet doen, zal de bruiloft nog doorgaan?
Jef en Dorothea hebben even een relatie, maar gaan al snel uitelkaar als Jef uit het bedrijf A&A stapt, wat hij samen met Robert runde. Dat bedrijf wordt overgenomen door de familie Sanders. Ludo wordt machtiger dan ooit, ook Janine trekt met de kinderen weer bij hem in, en ze gaan in een nieuw villa wonen. Hoeveel problemen de familie Alberts ook te verwerken krijgt, Robert en Barbara gaan trouwen! Ook Ray vindt een nieuwe liefde, en gaat in het huis van Janine wonen, maar dit krijgt een dramatisch einde. Ook maken een hoop nieuwe personages hun opwachting, en verlaat het ene na het andere personage de serie. Tijd voor de nieuwe tijden voor de soap dus, die vanaf 29 augustus terug is op de buis.
BRON: Party / Interactieve GTST Club
veel te veel Ludo in dat verhaal.... en Sjors wordt bitchy?! eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Party
Als dit waar is, dan zijn mijn dromen eindelijk waarheid geworden over GTSTquote:
Ik geloof er niet veel vanquote:
Het is donderdag, dus verras het topic maar eensquote:
Met Koos Postemaquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:04 schreef Rodney1988 het volgende:
Zou het misschien mogelijk zijn om de GTST "kerstfilm" ik dacht uit 1997 ofzo in kleine stukjes online te zetten??:)die vond ik echt zooo mooi, helaas heb ik hem zelf niet op band. ik heb wel de GALA uitzending op dvd..uit 1995
zat die daarin?!?!? heb ik zeker verdrongen.... wat een drama was dat zeg....quote:
Vanavond... denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is donderdag, dus verras het topic maar eens
Ik dacht dat Iwan die post maaktequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:04 schreef Rodney1988 het volgende:
Zou het misschien mogelijk zijn om de GTST "kerstfilm" ik dacht uit 1997 ofzo in kleine stukjes online te zetten??:)die vond ik echt zooo mooi, helaas heb ik hem zelf niet op band. ik heb wel de GALA uitzending op dvd..uit 1995
De kerstfilm wil ik zelf ook hebben, waarom komt die nou niet op DVDquote:
Ik heb hem op videobandquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:58 schreef Frey het volgende:
[..]
De kerstfilm wil ik zelf ook hebben, waarom komt die nou niet op DVD![]()
En Iwan, ik heb je teruggemaild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |