Oh, dan heb ik er niets aanquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:47 schreef babette21 het volgende:
Suzanne Balk was walgelijk.... grootste zeikwijf in 15 jaar GTST..........
Frey, iets minder foto's mag best [of minder foto's per pagina], ivm op hol slaande browsers enzo:)
daar heb je 'n puntquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:08 schreef Frey het volgende:
Als de mensen hier meer en sneller zouden posten, dan zouden de plaatjes verdeeld zijn over meerdere pagina's
mja dat was wel aardig van d'r, om ons nog even van Simon af te helpenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:21 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Hier haalt Ludo Linda terug, in de hoop om zo Simon eindelijk kwijt te raken.
Toen kwam Simon juist weer voor 1 week terug ofzo, hij was 2 jaar weggeweest, hoe kon je hem nou zeurderig vinden?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat was wel aardig van d'r, om ons nog even van Simon af te helpen
vond Simon de eerste jaren wel tof hoor, maar later werd ie wat zeurderig
Ey frey wees dan lief en post het hele verhaalquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:21 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Heb alleen wat stukken uit die aflevering, maar die zal ik wel eens een keertje posten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey frey wees dan lief en post het hele verhaal
Jij vindt dat iedereen zeurt in GTSTquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat was wel aardig van d'r, om ons nog even van Simon af te helpen
vond Simon de eerste jaren wel tof hoor, maar later werd ie wat zeurderig
Linda... mijn schatjequote:Op donderdag 7 juli 2005 13:21 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, die heb ik nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij vindt dat iedereen zeurt in GTST![]()
[..]
Linda... mijn schatje![]()
![]()
Zeg Frey, jij hebt zeker niet het verhaallijn van Linda en Erik gevangen, drugs blabla... ???![]()
de meeste kunnen er wel wat van ja...quote:
die heeft Wup vorig jaar helemaal neergezet, als 6-delige aviquote:Zeg Frey, jij hebt zeker niet het verhaallijn van Linda en Erik gevangen, drugs blabla... ???![]()
Dit viel me ook op in Dizers lijstje:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze schittert anders wel door afwezigheid in jouw lijstje![]()
quote:01 Nick van der Heijden
02 Victoria Koblenko
03 Martine Hafkamp
04 Dian Alberts
05 Bowien Galema
06 Ludo Sanders
07 Barbara Fisher
08 Janine Elschot
09 Suzanne Jacobs (2) (Betje Koolhaas)
10 Bernard (Bing) Mauricius
dat soort acties kwamen vaker voor....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:26 schreef Frey het volgende:
Dit viel me ook op in Dizers lijstje:
Wat doet Bing in mijn lijst??quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze schittert anders wel door afwezigheid in jouw lijstje![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/gtst_roos-arnie_01.jpg]afbeelding][/url]
Huwelijk Arnie & Roos (1994)Download hier het fotoalbum... (13,8 MB)
Misschien zet ik binnenkort wel een paar fragmenten online. Ik heb ook nog wat leuks liggen uit seizoen 3.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:25 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
Was voor mijn tijd, zou ik best nog eens in beelden terug willen zien![]()
Ik moet nog even nadenken hoe ik je op een gemakkelijke manier op weg kan helpen. Waarschijnlijk a.d.h.v. een voorbeeldbestand. Nog even geduld.quote:En Iwan, ik heb je nog steeds nodig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |