Ik vind ook wel dat Jef, Dian en Remco.. het mogen opnemen tegen Ludo..quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:10 schreef Rodney1988 het volgende:
Ja waarom hebben ze die "Ami " geen vaste rol gegevendie past eigenlijk wel goed bij , dorothea
Die jongen heet Frey. Of bedoel je Iwan?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:05 schreef Tammymara het volgende:
Ik lees hier al geloof ik een jaar of zo mee, en nu wilde ik even iets vragen aan die persoon die altijd filmpjes ed heeft van gtst.
Heb jij toevallig een filmpje of plaatjes of iets anders van de állereerste keer dat Ludo in beeld kwam?
Degene die echt alles van gtst weet, als iemand ook maar om de vaagste kleine bijrol vraagt heeft ie daar een plaatje of een filmpje vanquote:Op zondag 24 juli 2005 12:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die jongen heet Frey. Of bedoel je Iwan?
Once again, Frey of Iwanquote:Op zondag 24 juli 2005 12:24 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Degene die echt alles van gtst weet, als iemand ook maar om de vaagste kleine bijrol vraagt heeft ie daar een plaatje of een filmpje van
Ik heb écht geen flauw ideequote:Op zondag 24 juli 2005 12:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Once again, Frey of Iwan
Heeft ie een vossen avatar of een ONM avatar?
de 1e keer ludo was toch op het kantoor van Van Houten International.quote:
Moet je 1 keer proberen!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moest eens weten wat wij [als zijnde Iwan, Wup en mijzelf] allemaal al voor elkaar hebben gekregen bij ONM... ontslagen, recasts.... we staan zelf nog steeds verbaasd van onze enorme invloed
wordt tijd dat ik die bij gtst ook eens in ga zetten: dag Stefano, dag Ludo..... [to start with]
Eindelijk iemand die hetzelfde zegt als ik!!! Luo en Frits hebben erlkaar gekend en dat hebben we als kijker ook gezienquote:Op zondag 24 juli 2005 17:06 schreef digispeed het volgende:
[..]
de 1e keer ludo was toch op het kantoor van Van Houten International.
daar hebben ludo en janine volgens mij ook voor het eerst gezoent op het buro van frits,
als ik mij niet vergis.
ben benieuwd hoe ludo reageert als hi hoort dat dian weer terug is.
Ludo kwam toch pas ná de dood van Frits?!quote:Op zondag 24 juli 2005 19:24 schreef Dizer het volgende:
Eindelijk iemand die hetzelfde zegt als ik!!! Luo en Frits hebben erlkaar gekend en dat hebben we als kijker ook gezien![]()
![]()
Wij hebben eerder deze discussie gehad... jij zegt dat en ik zeg het anderequote:Op zondag 24 juli 2005 20:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ludo kwam toch pas ná de dood van Frits?!
hij werkte toen nog voor de bank en omdat Frits plotseling dood was kwam hij puin ruimen....
haha is dat zo? grappigquote:Op zondag 24 juli 2005 20:17 schreef Dizer het volgende:
Wij hebben eerder deze discussie gehad... jij zegt dat en ik zeg het andere
Charlie....quote:Op zondag 24 juli 2005 21:05 schreef Frey het volgende:
Van seizoen 8 naar seizoen 15 - Wie is het meest veranderd?
JA hij kwam pas na de dood van Frits.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ludo kwam toch pas ná de dood van Frits?!
hij werkte toen nog voor de bank en omdat Frits plotseling dood was kwam hij puin ruimen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |