abonnement Unibet Coolblue
pi_28361036
Reageer on-topic, en niet met gezeik over spelfouten enzo........
Had fok maar een Spellchecker moeten inbouwen ofzo.


Soms maak je een rare dingen mee

Ik kreeg eergisteren een telefoontje van een meisje genaamd Chantal die aan het logeren was in het dorp bij een meid die Simone heette. Ten eerste ken ik geen Simone die mij opeens op zou bellen?
Maar in het telefoongesprek bleek dat die Chantal mij een keer wou zien, omdat ik volgens waar wel geil was (ehrr.. right ). Knap aangezien ze mij nog nooit eerder heeft gezien. En dat zei ze ook.
We hadden die avond afgesproken rond 21.45 op een schoolpein bij de Openbare Basisschool.
Toen ik daar aankwam zag ik daar 3 meiden, waarvan ik er twee kende:
Sanne, Winnie en vermoedelijk een vriendin/nichtje etc.. van hun...
Ze vonden het gezellig dat ik even langskwam en ik vroeg of ene Chantal en Simone er waren.
Helaas waren die er niet, en ze hadden die twee ook niet gezien.

Ik besloot eens waar hun bij waren die meiden op te bellen, en opeens kreeg ik hun voicemail aan de lijn. Deze klonk als: Dit is de Voicemail van Sanne, **piep**.
Ik vond het ook erg opvallend dat die stem op de voicemail erg op Sanne haar stem leek.

Vervolgens vroeg ik Sanne of dat haar telefoon was. En Sanne zei van: Er heten toch meer hondjes Fikkie??
Ik kreeg zelf argwaan en kreeg het vermoeden dat die meiden iets van me wouden .
Steeds zo nu en dan ging Sanne even weg lopen en stom toevallig kreeg ik een SMS-je:
Waar blijf je we staan by de andere sgool

Ik terug SMS-en van: Ben langsgereden (niet dus )...en vond jullie niet
Vervolgens ben ik met de drie meiden even naar haar huis gegaan aangezien eentje haar vinger oid open had gehaald en een pleister moest halen..
Weer samen terug gegaan naar de schoolplein waar we eerst waren. Ik liep gezellig met Sanne te praten en opeens liep ze snel wat naar voren om met haar vriendin te praten.
Ik liep toen met haar zusje Winnie over straat. Lekker gepraat over school, vakantie etc...
Prompt kreeg ik weer een SMSje terug: Sgool met weiland aan 1 kant $naam_christ_chool, kom je nog?.

Vervolgens vroeg ik aan de meiden: Weten jullie nog iets leuks te doen? Ik zei daarop meteen van? Wat dacht je van lantaarnpalen uittrappen , doe ik wel vaker (wat niet zo is)...

Vervolgens toen we weer op het pleintje weer waren zei Sanne dat ze moe was en alvast naar huis ging. En jawel. Ik kreeg weer een SMS-je, dat Chantal en Simone op me zaten te wachten @ andere kant van dorp.
Ik gereageerd dat ik eraan zou komen :p.
Toen besloten de overgebleven Winnie en haar vriendin etc..whatever om ook maar met Sanne naar huis te gaan. En ik zei van, dan ga ik ook maar. Ik liep de andere kant op om de school en hun de ene kant.
Ik liep achter ze aan en ging ze achtervolgen. En toen ik 2 meter achter ze stond achter wat struiken, hoorde ik die meiden weer giechelen, en ik besloot mijn foon stil te zetten (just for care ). EN jawel ik kreeg weer een SMSje.
Bel om 23.15 dan leg ik alles uit.

Ik ben toen naar huis gegaan, en heb om 23.15 gebeld, en Simone nam op, Chantal was aan het doucen, later na terugbellen was ze aan het omkleden en na een half uur kreeg ik dr aan de lijn.

Haar verhaal was dat hun Sanne en Winnie zouden kennen en dat ze ruzie met ze hadden .
Toen ik die fake 'Chantal' aan de foon had zei ze tegen mij dat ik een tique had en vaak lantaarnpalen uitschopte (hoe komt ze er toch opeens bij ).
Ik lekker met haar gepraat en heb even gespammed naar haar over een site van me.

Vervolgens die volgende ochtend beld ik haar op of ze weer naar butien zou komen, maar ze was weer naar huis. In Arnhem, met de trein gereisd enzo, en dit maal ging Simone met haar een keer mee. (logeren enzo ).

Later op die dag zag ik dat die Chantal Janssen lid was op me site, en trok d.m.v. me cloontracker het IP na, en die was ook bij de leden Sanne en Winnie in gebruik. Om 17 uur ofzo gereggd.
Dit is dus al keihard bewijs dat ik te maken heb Sanne en Winnie die zich voortdoen als twee meiden die mij zouden kennen

Nu wil ik hun dus betrappen waar ze bij zijn. Wie heeft hier goede ideeen voor .

Reageer ontopic, en niet als je het niet gelezen hebt

[ Bericht 23% gewijzigd door GSMboy op 30-06-2005 17:21:09 ]
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:48:26 #2
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_28361074
Schop je niet vaak lantaarnpalen uit dan?
pi_28361119
Nee, hoogstens een keer gedaan 2 jaar terug, maar zeker niet in bijzijn van Sanne en Winnie :p.
pi_28361127
Wat een vreselijk leuk verhaal
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:50:50 #5
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_28361145
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 16:49 schreef GSMboy het volgende:
Nee, hoogstens een keer gedaan 2 jaar terug, maar zeker niet in bijzijn van Sanne en Winnie :p.
Nou, dan is het inderdaad een raar verhaal zeg!
pi_28361150
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 16:50 schreef W2O het volgende:
Wat een vreselijk leuk verhaal
Reageer dan gewoon niet
pi_28361273
En hoe oud zijn jullie, 12?

Wat een kutverhaal, kneus.
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:58:19 #8
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28361336
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 16:51 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Reageer dan gewoon niet
Doen we
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_28361396
Ik snap er geen hól van!
pi_28361412
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 16:59 schreef Monidique het volgende:
Ik snap er geen hól van!
Moet je lezen!
pi_28361553
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 17:00 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Moet je lezen!
Nee, het ligt aan JOU. Nog een kut topictitel ook; 'Wat ik van paar dagen geleden meemaakt'

Heb je je inburgeringscursus niet afgemaakt ofzo? Slotje.
pi_28361637
Basisschool, schoolplein
Jupiler is goed
pi_28361706
Wat wil je nou doen? Terugpakken? met wat?
pi_28361733
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 17:08 schreef Aurelium het volgende:
Basisschool, schoolplein
je moet toch een plek hebben he om af te spreken. Ikzelf doe inmiddels al MBO hoor .
pi_28361758
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 17:05 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nee, het ligt aan JOU. Nog een kut topictitel ook; 'Wat ik van paar dagen geleden meemaakt'

Heb je je inburgeringscursus niet afgemaakt ofzo? Slotje.
/flame
BAN!!!!!!!

En reageer anders gewoon NIET! Lees de draad voor je blaat.
  donderdag 30 juni 2005 @ 17:12:44 #16
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28361777
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 30 juni 2005 @ 17:12:49 #17
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28361784
Jonge! Wat doe je met me nick
het is een tic hebben, geen tique
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_28361800
Volgens mij is het iets met telefoons, meisjes, en schoolpleinen waarop jullie allemaal douchen, maar verder is het een wazig verhaal.

Geen idee waar het over gaat verder, maar als je het mij vraagt. Ik zou het gewoon doen!

Of niet, dat kan ook!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_28361801
En toen en toen?
Toen gingen jullie samen wippen?
Op de wip wel te verstaan
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_28361829
Als jullie nou eens voortaan de draad eens gaan lezen ? Ipv te blaten??????

Ik wil die meiden gewoon betrappen waar ze bij zijn. En that's it .
pi_28361850
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 17:14 schreef GSMboy het volgende:
Als jullie nou eens voortaan de draad eens gaan lezen ? Ipv te blaten?

Ik wil die meiden gewoon betrappen waar ze bij zijn. En that's it .
Als jij nou gewoon geen kut topics opent
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_28361851
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 17:11 schreef GSMboy het volgende:

[..]

/flame
BAN!!!!!!!

En reageer anders gewoon NIET! Lees de draad voor je blaat.
huil huil

OT:

Kuttopic
  donderdag 30 juni 2005 @ 17:15:41 #23
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_28361855
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef GSMboy het volgende:
een meid die Simone heette
Hoe heet ze nu?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_28361856
Ik wil het graag serieus nemen, ik heb er alleen een beetje moeite mee
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_28361865
Ok, als het er zo aan toegaat op Fok, dan hoeven jullie beter niet te reageren! Denk daar maar eens na, ipv threads verzieken met jullie geneuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')