Ah, die laat ik dus toch niet voor niets staan....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:42 schreef Frollo het volgende:
Ik moest wel even kijken naar de bestandsnaam
Heeej... dat is het Quack-monument bij ons in het fraaie Nijmegen!quote:
dus ze dragen is de associatiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:50 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[afbeelding]
Hier draagt dat meisje een hond
Op vrijdag 1 juli 2005 16:39 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
en daar dragen wat US soldaten een bom
Is wel briljant gevonden dan.quote:
sorry een beetje te ver doorgedacht van Elle Driver -> Pai Maiquote:
Kon niks beters verzinnen. Bij nader inzien was Ciska Peters beter geweest.quote:
Edit je toch ff....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kon niks beters verzinnen. Bij nader inzien was Ciska Peters beter geweest.
Aaaw, het is zo'n plaatjequote:Op zondag 3 juli 2005 01:05 schreef Bjoro het volgende:
niet echt origineel, bietel, want deze staat een plaatje of 4 terug ook al, maar goed......
[afbeelding]
Donequote:Op zondag 3 juli 2005 21:40 schreef SecretWeapons het volgende:
sorry veels te groot maar ik kan mijn post niet wijzigen
haha ja ik herken hemquote:Op zondag 3 juli 2005 22:04 schreef Keiichi het volgende:
Je was me voor SecretWeapons
Maakt wel een loop zo, een van m'n vorige plaatjes die ik gepost had was dezelfde als ik nu gedaan heb![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:45 schreef pos het volgende:
sorry hoor...zo beter?
Okay, heel goed Bluezz - ik dacht even aan oorbel als accessoire voor de oren en zonnebril als accessoire voor de ogen. Maar wat jij zegt is heel plausibel, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Pyl, jij post de golden earring, dan is mijn associatie de zonnebril van de zanger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |