quote:Er was eens een klein meisje dat regelmatig het FOK!Forum bezocht. Op een dag besloot ze om...
een kansloos topic te openen...quote:Er was eens een klein meisje dat regelmatig het FOK!Forum bezocht. Op een dag besloot ze om...
Waarin Ne0n de hoofdrol speelt. Neon heeft het meisje namelijk..quote:
...is mooi, zijn we daar ook weer vanaf....homo...maar toen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:51 schreef Talietje het volgende:
was aart een beetje spastisch en tieft zo een ravijn in... zo zegt ieniemienie... dat...
Springt Ernieuit de struikenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:57 schreef Talietje het volgende:
schoot bert ieniemienie neer en zei dat zal je leren vieze grafsnol... plotseling...
zegt danquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef MaxPowered het volgende:
bukt en...
(Je slaat dit topic elke keer doodquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:13 schreef Talietje het volgende:
komt weer tot leven... en vreet bert en ernie op... burp...
(watnou ik sla elke keer het topic doodquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
(Je slaat dit topic elke keer dood)
Hey welnee zo ging die helemaal niet!
Ze kwam langzaamaan weer tot leven want omdat ik dat wilde,...
Ze riep uit dat ze moesten doorgaan en nog nooit zo fijn was genaaid.
Ernie pakte toen naald en draad en naaide het kleine gaatje dicht dat in haar hoofdje zat door de kogel die Bert in haar had geschoten.
Terwijl ze zo bezig waren kwam Pino eraan die meteen...
wat ben ik toch lief hequote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:49 schreef Talietje het volgende:
Talietje te liefkozen en te eren als een godin... maxpowered...
schrok zich rot maar...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:28 schreef viz het volgende:
de deur eindelijk opende, MaxPowered..
Zinken naar de bodem van de zee...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:49 schreef Talietje het volgende:
affijn ze stappen allemaal in de klomp en...
moet dit nou mensen!?!?... ze vonden dat dit zo niet langer kon en...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:57 schreef Asics het volgende:
zelfs de snorkels zoiets hadden van. . .
die in de fik stonden...quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef RSH11 het volgende:
een groep rodondendrons...
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:41 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
party pooperik was net aant genieten van het verhaal.
dus besloten ze om de brandweer te bellen. Daar aangekomen, kwam commandant henkie naar ze toe lopen en zei:...quote:
Ik riep om hulp. en SUPERMAN KWAMquote:Op maandag 4 juli 2005 19:08 schreef Talietje het volgende:
in zijn aarsch moet nemen... er klonk een knal en hannibal...
weet je zeker dat het niet Superaad was?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:09 schreef HannibalSmith het volgende:
[..]
Ik riep om hulp. en SUPERMAN KWAMmij redden!
Zijn knots in het mariabeeldje propte, maar dat vond...quote:Op maandag 4 juli 2005 19:15 schreef PeeJay het volgende:
...mariabeeldje. En dat was zo wonderlijk dat murdock...
(Heb al een logo´tje voor deel 4: hier)quote:...maar dan moeten we wel snel zijn, anders wordt het pas in deeltje 4 voordat we arriveren in Duinrell, dus nam Talietje het stuur over en scheurde...
De auto waarin ze reden een beetje veel onderdelen begon te verliezen, ze stopten bij een truckers stop en jatten een...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:35 schreef Talietje het volgende:
een beetje tuureluurs van.... maxpowered, DeTolk en Talietje vonden dat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |