Dat is waar, maar zelfs dat ga ik deze maand niet meer doenquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:11 schreef Kyara het volgende:
een avondje stappen kost ongeveer hetzelfde.....
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:10 schreef DarkManta het volgende:
Echt weer iets voor vrouwen om die rotzooi te kopen, maar mooier er op worden ho maar.
Maar als mannen aan hun hobby geld uitgeven dan breekt de hel uit...
quote:
Leuk dat je het vraagt, het gaat nu inderdaad lekker, 11 augustus nog een echo en dan kunnen we zien of het een jongetje of een meisje wordt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:28 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wel lekker voor je aanstaande hoor;)
mag best in de watten gelegd worden toch?![]()
gaat t goed allemaal?![]()
Spannend!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:34 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, het gaat nu inderdaad lekker, 11 augustus nog een echo en dan kunnen we zien of het een jongetje of een meisje wordt.
En als ons huisje klaar is (lees: alleen nog verhuizen en kleine dingen zoals gordijnen hangen) dan wordt het eens tijd dat ik mijn meisje eens in de watten ga leggen.
Geloof ik graag. heb er zelf geen ervaring meequote:Op donderdag 28 juli 2005 14:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
en drukte , maar wel leuke drukke tijden!
![]()
Dan kom jij maandag naar de meet en dan koop je spulletjes om je vrouwtje ind e watten te leggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:34 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, het gaat nu inderdaad lekker, 11 augustus nog een echo en dan kunnen we zien of het een jongetje of een meisje wordt.
En als ons huisje klaar is (lees: alleen nog verhuizen en kleine dingen zoals gordijnen hangen) dan wordt het eens tijd dat ik mijn meisje eens in de watten ga leggen.
De volgende keer, gaan we samen (vanaf arnhem centraal) ok????quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:21 schreef Kyara het volgende:
Ik ben er uit. Ik ben sterk, ik kom niet.
Watje...quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:21 schreef Kyara het volgende:
Ik ben er uit. Ik ben sterk, ik kom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |