quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:14 schreef imago het volgende:
Ik las net dat MotherMother toch niet kan komen... Dus ehm, nouja, misschien dat ik dan toch even langs-hop. Ik heb niks nodig maar het is gewoon leuk
Ik denk dat er nu een plekje vrij is gekomen en dat ze daarom graag wil komen? Hoop ik?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jij kwam niet omdat ik ging???
![]()
Nee gekquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jij kwam niet omdat ik ging???
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu een plekje vrij is gekomen en dat ze daarom graag wil komen? Hoop ik?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:53 schreef imago het volgende:
[..]
Nee gek
De lijst zat toch vol? En eigenlijk heb ik geen geld en heb ik niks nodig enzo, dus zo belangrijk vond ik het niet
Maar als nu blijkt dat er toch een plekkie vrij is, denk ik van *misschien* dat ik dan even langskom. Tenzij er andere mensen zijn die nu echt supergraag willen gaan, want zo belangrijk is het niet voor me
Snappie?
Gezellig!quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:14 schreef imago het volgende:
Ik las net dat MotherMother toch niet kan komen... Dus ehm, nouja, misschien dat ik dan toch even langs-hop. Ik heb niks nodig maar het is gewoon leuk
He hallo!! Fijne vakantie gehadquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik kom niet.
Waarom nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik kom niet.
En weer op het randje afzeggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik kom niet.
Pardon? Hoezo WEERquote:
Mag wel hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:59 schreef Kyara het volgende:
Ik ben me nu toch heel erg aan het beheersen om niet te gaan...
Maar doe maar nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:02 schreef ymme het volgende:
Ik heb ov (40%korting)
Ik weet het, maar heb je mijn bestellijstje gezien van wat in Zaterdag thuis krijgquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:04 schreef Anitra het volgende:
Ja maar het is zo leuk en gezellig en en en en en..........![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |