Mijn TT foto's waren op de sportstand (Canon EOS300D) want ik was luiquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:48 schreef _-rally-_ het volgende:
Ik gebruik altijd maar één veld; meestal AF-C. Ik gebruik zowieso stand S (dus zelf sluitertijd bepalen, ISO automatisch) De sluitertijd is afhankelijk van wat je precies in beeld wil krijgen en hoe je de actie weer wil geven.
Ga je te kort met je sluitertijd, dan is alle actie uit je foto.
Voor autowedstrijden meestal iets van 1/500.
Dat kun je zelf niet. Ik denk dat je er ook vrij weinig aan hebt om het naar sport te verhuizen, het gaat immers toch om fotografie? En dan zit je hier het bestequote:Op donderdag 30 juni 2005 16:10 schreef noliko het volgende:
Hoe krijg ik dit Topic in de rubriek Sport .
Ik heb het daar al willen plaatsen maar aangezien het onder Fotografie staat lukt dit niet .
Hoe verwijder je een topic eigenlijk of kun je dat niet zelf ?
Dat is voor luie mensen als ik die het moment slecht weten te timen; de camera blijft dan foto's maken zolang je de sluiterknop ingedrukt houdt. Het kan ook wel eens continuous drive heten, dat verschilt per merk. Voor de echte fotograaf zal het wel not done zijn, maar soit, ik maak er prima foto's mee voor mezelf.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:12 schreef noliko het volgende:
Gurby , wat bedoel je met burst ?
Voetbalfotografen gebruiken het ook weet ik toevallig. Vooral bij corners is het lastig om het juiste moment af te drukken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:16 schreef Gurby het volgende:
[..]
Dat is voor luie mensen als ik die het moment slecht weten te timen; de camera blijft dan foto's maken zolang je de sluiterknop ingedrukt houdt. Het kan ook wel eens continuous drive heten, dat verschilt per merk. Voor de echte fotograaf zal het wel not done zijn, maar soit, ik maak er prima foto's mee voor mezelf.
Dan moet je toch echt naar dpreview, dpz of GoT.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:16 schreef noliko het volgende:
Is er soms een forum die alleen De Nikon D70 bespreken ?
[Centraal] Nikon DSLR v2quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:16 schreef noliko het volgende:
Ja , maar de instellingen voor Sport liggen toch heel anders dan voor "Natuuropnames " bv.
Is er soms een forum die alleen De Nikon D70 bespreken ?
Of je zoekt hier ff op Nikon (ok, het zijn ook nog een paar andere digitale slr's)quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:42 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt naar dpreview, dpz of GoT.
Ik zou hier eens rondkijken. Je merkt vanzelf dat niet al die topics over natuuropnames gaanquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:16 schreef noliko het volgende:
Ja , maar de instellingen voor Sport liggen toch heel anders dan voor "Natuuropnames " bv.
.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |