Alsof er zoiets bestaat als PI-statsquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:47 schreef BVO het volgende:
[..]
. Dan zou ik de PI-stats er nog maar eens op na kijken, ik gebruik die PI zelden.
Beev is wel een valse nicht, want hij heeft wel de Albert Verlinde award gewonnenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:48 schreef LeBeau het volgende:
Waarom wilde Tania eigenlijk een valse nicht als ze jullie heeft? Jullie zijn dan wel geen nichten, maar meow. Kattig.![]()
Die bestaan ja.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof er zoiets bestaat als PI-stats![]()
.
Dat dacht ik al, ik wilde jou alleen niet zomaar als valse nicht aanwijzen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vulde die functie ook altijd voor haar in..
Vals is genoeg, dat nicht mag je wegdenken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ik wilde jou alleen niet zomaar als valse nicht aanwijzen.
Bij deze dus.
Er is geen tennisquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:55 schreef Airelle het volgende:
Hoi.
haha dat heb je lekker snel door...quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:48 schreef LeBeau het volgende:
Waarom wilde Tania eigenlijk een valse nicht als ze jullie heeft? Jullie zijn dan wel geen nichten, maar meow. Kattig.![]()
Ja verdomme!quote:
Ik hoop dat ze dus vanavond pas verder gaan met spelen kan ik het ook kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja verdomme!
Sorry voor m'n taalgebruik hoor.
Ben ik een keer een middag vrij, zit ik er helemaal klaar voor![]()
.
No way.quote:
Vanavond moet ik zeilenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dus vanavond pas verder gaan met spelen kan ik het ook kijken
Mijn computer klokkie zegt 16:59quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:59 schreef babette21 het volgende:
Diz 't is 5 uur geweest.... we mogen naar huis
Het was nog geen vijf uur, enthausiasteling.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:59 schreef babette21 het volgende:
Jullie zijn echt ergquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:59 schreef babette21 het volgende:
LOL mijn fok-klokje kennelijk ook.....quote:
Zeilen, tennis... ik zie je ook al gaan op je pony, over het landgoed van papa.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |