Ja.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef Dizer het volgende:
Even iets anders...
Beev, ga je nou tong80 achterna met hele vaak [afbeelding] als PI?
Waar zie jij daar de laatste tijd in?quote:
Dat is zeker niet niks inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, een halve finale op Wimbledon is natuurlijk niet niks.
Venus gaat gewoon winnen. Let maar op.
Dat is waar...quote:
Nou, hij vraagt "Ga je hem achterna" oftewel, je deed dat eerst dus niet, maar nu wel dus.quote:
Anyway, de bewering slaat nergens op.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, hij vraagt "Ga je hem achterna" oftewel, je deed dat eerst dus niet, maar nu wel dus.
Dusquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, hij vraagt "Ga je hem achterna" oftewel, je deed dat eerst dus niet, maar nu wel dus.
En niet zo hard ook hoor, ik ben maar een klein meisjequote:Op donderdag 30 juni 2005 17:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is waar...
Okay, dan stoot ik je wel, maar niet zo ver?
Ik weet het niet mee.
Het regent hier al een uurquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:39 schreef BVO het volgende:
Het regent hier.
Dat is niet erg.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:39 schreef BVO het volgende:
Het regent hier.
Hoezo?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:39 schreef Airelle het volgende:
Wat een huilies in Engeland.
Hier ook.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:39 schreef BVO het volgende:
Het regent hier.
Als het daar niet regent is het niet erg, als het daar wel regent is het wel erg. Dan verveel ik me.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is niet erg.
Als het maar niet regent op Wimbledon.
Naja, moet natuurlijk ook wel. Met die grasbanen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vanmiddag toen miezerde het echt een ietsie pietsie, gelijk zeilen over de baan.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Als het daar niet regent is het niet erg, als het daar wel regent is het wel erg. Dan verveel ik me..
Nee, jij zegt dat de regen hier niet erg is.quote:
Net zo erg als met gravel hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Naja, moet natuurlijk ook wel. Met die grasbanen.
Dan moet je maar beter leren uitdrukken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat de regen hier niet erg is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |