SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zag ik in mijn vogelboek die strepen erg duidelijk terug. Bij de meeste vogels met verticale streepmotieven zien ze er niet zo doorlopend uit.patat ftw :)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranendal
Niet zo'n moeilijke zegt 'ie dan......quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:09 schreef bonootje het volgende:
[afbeelding]
niet zo'n moeilijke ( denk ik )
greetzzz ro
er staat nog een 2de bij nu... s6quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:09 schreef bonootje het volgende:
[afbeelding]
niet zo'n moeilijke ( denk ik )
greetzzz ro
helaas.... niet goedquote:
helaas..... ook nietquote:
Ik denk dat het een pijlstormvogel is. En het meest logisch is dan de Yelkouanpijlstormvogel. DIe komt daar in de buurt voor.quote:Op maandag 19 september 2005 19:32 schreef Radyhyn het volgende:
Het was van het weekend wat drukker dan verwacht, maar hier istie dan:
Genomen vanuit een bootje bij Rhodos Griekenland.
[afbeelding]
sorry voor late reactie... maar JAAAA het is een zanglijsterquote:Op donderdag 17 november 2005 12:38 schreef Daiha het volgende:
Is het niet gewoon een zanglijster?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toevallig hoorde ik dat deze vogels deze winter al op verschillende plaatsen in Nederland gezien zijn.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De foto hierboven is trouwens van een :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te herkennen aan de geheel grijze mantel. Er broeden er hier een paar in de buurt. Ontzettend mooie beesten om te observeren.
[ Bericht 27% gewijzigd door ImmovableMind op 24-12-2005 16:00:07 ]Wie met niets tevreden is, bezit alles.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |