zo.... das een goed beginquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:43 schreef Radyhyn het volgende:
In het algemene vogel topic [Algemeen] Vogels deel 2 is een leuk spel begonnen naar het idee van ImmovableMind.
Om het algemene topic niet met dit spel vol te posten is dit nieuwe Raad-je-vogel-plaatje topic geopend.
De bedoeling:
Iemand post een foto van een gedeelte van een vogel. Bv een snavel, een vleugel of een ander stuk.
Dan kan er geraden worden welke vogel het is.
Als het geraden is kan degene die het stukje heeft gepost, de gehele foto posten om te laten zien wat het nou was.
BV:
Raad deze vogel:
[afbeelding]
Antwoord van iemand is: Spreeuw.
Ja goed!, Kijk maar:
[afbeelding]
Degene die als eerste de vogel goed heeft geraden mag een nieuwe vogel bedenken en posten. Indien nodig kan ik de plaatjes voor diegene op een server zetten.
Als het erg moeilijk is mogen er ook hints gegeven worden.
Veel plezier met spelen!!
TS begint:
Rara, welke vogel is dit? :
[afbeelding]
Ja, zeker leukquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:20 schreef daniman het volgende:
goed idee om hier een apart topic voor te maken!
Die spreeuw had ik wel geraden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:43 schreef Radyhyn het volgende:
...
TS begint:
Rara, welke vogel is dit? :
[afbeelding]
Gaat Hierover dus.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:26 schreef bonootje het volgende:
is duidelijk kleiner dan een watersnip.aparte zang.... kok-oea-kok-oea-kok (kloppala), als een in de verte galopperend paard..
greetzzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan? Ik dacht door die duidelijke tekening zal het wel een watersnip zijn..
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:19 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Gaat Hierover dus.
Toch eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan? Ik dacht door die duidelijke tekening zal het wel een watersnip zijn..Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn!!
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
volgens mij heb ik nu een hoofdstukje gemist???? waar gaat dit over ??quote:Op maandag 4 juli 2005 09:19 schreef Radyhyn het volgende:
Het is nog niet geraden. ImmovableMind is wel erg dicht in de buurt!
Pak de vogelboekjes er maar eens bij. Er is een vogel met echt zo'n opvallende gele rand om zijn ogen.
Ik zal nog wat info geven over de vogel:
Zomergast (april tot oktober)
15 tot 18 cm
Biotoop: Zand- en kiezeloevers langs binnenwater
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moet ik het nieuwe plaatje verzinnen, kan ik een foto naar jou mail sturen (wat is je adres) of zijn er andere mogelijkheden?
Greeetzzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga je nu een moeilijke sturen!
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:36 schreef ImmovableMind het volgende:
Volgens mij is het een :Ja is goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga je nu een moeilijke sturen!![]()
Ben benieuwd naar het nieuwe plaatjeTranendal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |