Rokende vrouwenquote:
Och je hebt me gezien, valt allemaal wel mee, gewoon na iedere peuk een glas bier, blijf je goed geconserveerd vanquote:
Dan ben ik wel weer beterquote:
Dat stukje van dat neuken hebben we nog niet kunnen testen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och je hebt me gezien, valt allemaal wel mee, gewoon na iedere peuk een glas bier, blijf je goed geconserveerd van
Kon je met je dronken kop nog wel de weg naar huis vinden? Of heb je navigatie in de auto?quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tis zo
Ik zit als een dood vogeltje achter de pc, ik ben nog aan het beslissen of ik zal gaan kotsen ja of nee, water drinken meteen na het stappen moet gebeuren en niet de volgende ochtend pas en mn man belt net dat de hele auto bestrroid is met de inhoud van mn tas, dat mn geld her en der ligt dat hij nu verplicht SoaD zit te luisteren in de auto en dat ik persé nog in het bos wilde wandelen op de terugweg,
nou ja, weet ik iig waar die vreemde plekken op mn broek vandaan komen
Zondagquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:32 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Dat stukje van dat neuken hebben we nog niet kunnen testen..
De auto weet de weg.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kon je met je dronken kop nog wel de weg naar huis vinden? Of heb je navigatie in de auto?
Wat erg !quote:
Niet alleen datquote:Op maandag 5 februari 2007 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ook, maar alleen 's ochtends om de alcohol van de avond ervoor te compenseren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |