Wie komen daar eigenlijk?quote:17 juli - 23 juli 2005: Toernooi China
Stel je voor dat je die wedstrijd zou moeten missen jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:13 schreef snabbi het volgende:
hmm.. gelukkig dat ik dat karten heb verzet, was helemaal vergeten dat we dat de 31ste tegen hertha moesten
Voor de begrafenis, willen jullie wat jodekoeken voor bij de koffie als de dienst is afgelopen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:11 schreef rotskibo het volgende:
Feyenoord Rotterdam
1908-2005
Rust in vrede.
![]()
Niet alleen overdreven, hij is gewoon niet van toepassing hier. Verander 'm dus maar alstublieftquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:14 schreef golfer het volgende:
Vinden jullie de term NSB-er niet een beetje overdreven staan in de TT, althans als je je verdiept in de geschiedenis?
Beter Kalou van Kuijt. Maar naar PSVquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord is wel eens uit diepere dalletjes teruggekropen.
Maar Kalou gaat wellicht weg, en schijnbaar stort de hele wereld in!
je moet niet zoveel waarde hechten aan de term nsb'er. Er staat gewoon gaat kalou weg?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:14 schreef golfer het volgende:
Vinden jullie de term NSB-er niet een beetje overdreven staan in de TT, althans als je je verdiept in de geschiedenis?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:11 schreef rotskibo het volgende:
Feyenoord Rotterdam
1908-2005
Rust in vrede.
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet alleen overdreven, hij is gewoon niet van toepassing hier. Verander 'm dus maar alstublieft
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:17 schreef fransie102 het volgende:
[..]Kalou is een kut-NSBer. Een verrader.
Nooit iets van gemerkt bij Kalou, hoorquote:De NSB is op 14 december 1931 opgericht door Anton Mussert en Cees van Geelkerken. De NSB was een extreem-rechtse, anti-parlementaire en autoritaire partij, die veel waarde hechtte aan een sterke leider. Later zou de partij, onder invloed van de ontwikkelingen in Duitsland onder leiding van Adolf Hitler steeds verder radicaliseren, waarbij steeds meer anti-joodse standpunten werden ingenomen.
Dat is 7 juli toch?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:10 schreef Moreno het volgende:
Wo. 6 juli 2005: Rohda Raalte - Feyenoord
Zo iets.... ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:16 schreef rotskibo het volgende:
Hoe zouden ze het gaan verkopen via de goed nieuws show site feyenoord.nl????
quote:Feyenoord doet goede zaken op de transfermarkt
Bron: Feyenoord.nl
Bij de zoektocht naar nieuwe aankopen heeft Feyenoord wederom een goede deal gesloten. Meervoudig international Theo Lucius werd losgeweekt bij PSV, die een contract voor 4 jaar tekende. Voor Lucius werd 10 miljoen betaalt, tevens werd bankzitter Salomon Kalou in de deal betrokken, Kalou tekent voor 3 jaar in Eindhoven.
"PSV was een harde onderhandelaar, maar al met al zijn wij diegene die het hardste lachen" aldus technisch directeur Mark Wotte.
Zoals ik al zei, je moet het woord niet al te veel waarde toedichten. Als je zegt dat de joden dood moeten heb je het ook niet over de joodse mensen, terwijl je het wel zegt. Ook het gescheld hier met kanker moet je meer als stopwoordje zien dan de echte ziekte. Kommop hej dat weet je zelf ook wel.quote:
Lekker stopwoordje, kanker. Heb je ook weinig last van hè, als je 't hebtquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je moet het woord niet al te veel waarde toedichten. Als je zegt dat de joden dood moeten heb je het ook niet over de joodse mensen, terwijl je het wel zegt. Ook het gescheld hier met kanker moet je meer als stopwoordje zien dan de echte ziekte. Kommop hej dat weet je zelf ook wel.
Meervoudig international. Het klopt nog ook.quote:
Nu gaat ie zo zeggen dat je zoiets ook niet hoort te roepen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je moet het woord niet al te veel waarde toedichten. Als je zegt dat de joden dood moeten heb je het ook niet over de joodse mensen, terwijl je het wel zegt. Ook het gescheld hier met kanker moet je meer als stopwoordje zien dan de echte ziekte. Kommop hej dat weet je zelf ook wel.
Die maken zelfs van een nederlaag tegen ajax iets moois!quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:25 schreef heiden6 het volgende:
Het doet jammer genoeg wel denken aan de echte nieuwsberichten op feyenoord.nl. Daar weet men een drol nog als chocoladegebakje te omschrijven.
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:25 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Nu gaat ie zo zeggen dat je zoiets ook niet hoort te roepen.
29 of 30.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:26 schreef fransie102 het volgende:
Hoe oud is Lucius eik? (Te lui om op te zoeken![]()
)
Als je nou eens leest dan zou je mssn zien dat ik niet jank van die woorden, maar goed dat is bij sommige users te veel gevraagdquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:25 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Nu gaat ie zo zeggen dat je zoiets ook niet hoort te roepen.
Doe nou eens niet,lieverdquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:11 schreef rotskibo het volgende:
Feyenoord Rotterdam
1908-2005
Rust in vrede.
![]()
Ik bedoelde dat Sloggi dat ging zeggenquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:29 schreef snabbi het volgende:
[..]
Als je nou eens leest dan zou je mssn zien dat ik niet jank van die woorden, maar goed dat is bij sommige users te veel gevraagd
Staat er nog gewoon hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:29 schreef fransie102 het volgende:
Opvallend : het bericht op teletekst van RTL 5 is weggehaald!
hmm.. ok, ik heb mn steen weer neergelegdquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:30 schreef fransie102 het volgende:
Ik bedoelde dat Sloggi dat ging zeggen
Dus de toekomst ziet er goed uit volgens jouquote:
Cart_Man is nog tevreden als we in de 1e divisie spelenquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:32 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Dus de toekomst ziet er goed uit volgens jou![]()
Je moet wel reeel blijven. Vorig jaar is er gewoon veel uitgegeven en dus kunnen we nu niet zoveel. Of wil je weer de kans richting de afgrond te gaan? Liever dat ze nu ff rustig aan doen en voor rust kiezen dan er weer een aantal miljoen in te smijten en de ogen dicht te doen en hopen dat het goed komt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:32 schreef rotskibo het volgende:
Dus de toekomst ziet er goed uit volgens jou![]()
Het eerste is al dat ze veel uitgegeven hebben aan voor het grootste deel kneuzen, dus nu moeten ze rustig aan doen om dat te herstellen en daarna weer een paar kneuzen te kopen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:35 schreef snabbi het volgende:
Je moet wel reeel blijven. Vorig jaar is er gewoon veel uitgegeven en dus kunnen we nu niet zoveel. Of wil je weer de kans richting de afgrond te gaan? Liever dat ze nu ff rustig aan doen en voor rust kiezen dan er weer een aantal miljoen in te smijten en de ogen dicht te doen en hopen dat het goed komt.
Er hoeven geen eens miljoenen-aankopen gedaan te worden. Maar zorg in ieder geval nog dat je Kuyt, Kalou en Goor behoudt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:35 schreef snabbi het volgende:
[..]
Je moet wel reeel blijven. Vorig jaar is er gewoon veel uitgegeven en dus kunnen we nu niet zoveel. Of wil je weer de kans richting de afgrond te gaan? Liever dat ze nu ff rustig aan doen en voor rust kiezen dan er weer een aantal miljoen in te smijten en de ogen dicht te doen en hopen dat het goed komt.
Nee ze moeten nu gelijk snel kneuzen halen zodat het echt nog voor de winter allemaal voorbij is?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:37 schreef rotskibo het volgende:
Het eerste is al dat ze veel uitgegeven hebben aan voor het grootste deel kneuzen, dus nu moeten ze rustig aan doen om dat te herstellen en daarna weer een paar kneuzen te kopen?
Wie wint heeft vrienden...quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:15 schreef snabbi het volgende:
Wat hebben we tegenwoordig veel Feyenoord supporters erbij gekregen. Het loopt storm hier![]()
Van wie of wat hoor je dat?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:38 schreef fransie102 het volgende:
Ik hoor nu net dat die hele deal met Lucius onzin is!!
Dus jij vind Wotte wel de juiste man op de juiste plaats ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:39 schreef snabbi het volgende:
Nee ze moeten nu gelijk snel kneuzen halen zodat het echt nog voor de winter allemaal voorbij is?
Liever nu even zuinig en nog de kans dat je straks wat kan kopen dan nu blind met geld blijven smijten.
psv.netwerk.toquote:OB: Westerhof ontkent ruil Lucius - Kalou
Een ruil tussen Salomon Kalou en Theo Lucius met een aantal extra miljoenen euro's bestempelt PSV-voorzitter Westerhof als onzin. Volgens de voorzitter is Lucius erg populair in Eindhoven. Lucius zelf heeft ook geen trek in een overgang naar Feyenoord. Volgens Lucius is hij niet van plan naar Rotterdam te gaan omdat hij het naar zijn zin heeft in Eindhoven. Het contract van Theo Lucius loopt nog tot 2007.
www.rijnmond.nlquote:Feyenoord dreigt Kalou te verliezen
PSV en Feyenoord onderhandelen over een transfer van Salomon Kalou naar Eindhoven.
Goed ingelichte bronnen in Eindhoven melden dat de clubs al bijna een accoord hebben bereikt en dat Theo Lucius de weg van Eindhoven naar
Rotterdam zal bewandelen en in de deal betrokken wordt. Namens PSV liet manager Stan Valckx weten niet te willen reageren. Technisch directeur Mark Wottevan Feyenoord liet weten dat de Rotterdammers komende zaterdag een persconferentie beleggen, waarin alle lopende zaken worden besproken.
Salamon Kalou zelf zegt dat zijn manager hem de interesse heeft meegedeeld en dat hij er verder niets over mag zeggen. De aanvaller weigert zijn tot 2007 doorlopende contract te verlengen, waardoor Feyenoord hem deze zomer voor de hoogste prijs kan verkopen. Feyenoord zelf had vorig seizoen al interesse in Theo Lucius.
Tweede domme post. Je bent wel op dreef vandaag.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:37 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Het eerste is al dat ze veel uitgegeven hebben aan voor het grootste deel kneuzen, dus nu moeten ze rustig aan doen om dat te herstellen en daarna weer een paar kneuzen te kopen?
Feyenoord steun ik altijd, bepaalde mensen in de leiding nou niet bepaaldquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
7. Feyenoord de rug toekeren (geen woorden voor! Steun je club in goede EN slechte tijden!)
Eensch!quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:45 schreef rotskibo het volgende:
Feyenoord steun ik altijd, bepaalde mensen in de leiding nou niet bepaald![]()
Ik zie ze ook liever in de kuip hoor, maar ja als je ook verder kijkt dan alleen vandaag is het natuurlijk wel een aflopende zaak met Kalou. Volgens mij las ik ergens dat hij nog steeds een jeugdloon krijgt en dat hij met een nieuw contract van Feyenoord een hoger salaris kan ontvangen. Als tegendienst wil Feyenoord dan natuurlijk Kalou langer vast houden om hem te kunnen verkopen. Dit wil kalou niet en kiest er voor om liever effe wat minder te hebben en straks weg te kunnen lopen. Reken maar dat ze er wel veel voor hebben gedaan om hem te houden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:37 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Er hoeven geen eens miljoenen-aankopen gedaan te worden. Maar zorg in ieder geval nog dat je Kuyt, Kalou en Goor behoudt.
Hmm ik denk dat Wotte te makkelijk toe gaf aan de wensen van Gullit, of eigenlijk deed GKL dat denk ik. Feyenoord heeft gewoon risico's genomen door hem een beetje een vrije hand te geven en moet daar nu voor bloeden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:40 schreef rotskibo het volgende:
Dus jij vind Wotte wel de juiste man op de juiste plaats ?
quote:Nieuw aankoop toegevoegde waarde voor TiFo team
Bron: Feyenoord.nl
De kersverse Feyenoord Theo Lucius is reeds benaderd door het Feyenoord TiFo team, om het vuurwerk te regelen voor de diverse sfeeracties voor en rondom wedstrijden.
"Ik heb nog wel een goed adresje in Bergeijck" aldus Theo Lucius!
En over 3 dagen staat er op PSV.nl dat Kalou is gekocht en dat Lucius vertrekt naar Feyenoord.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Zelfspot is de beste remedie....
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:49 schreef Luni het volgende:
Tis dat godverdomme mijn seizoenskaart al betaald is. Wat een kutbeleid, 1 van de smaakmakers van vorig jaar verkopen, de enige speler die nog wel eens leuke dingen liet zien.
Misschien ben ik een beetje te voorbarig.............
Mja ik had bijvoorbeeld ook liever gezien dat hij bijvoorbeeld pas in de winterstop naja het najaar iig was overgegaan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:49 schreef Luni het volgende:
Tis dat godverdomme mijn seizoenskaart al betaald is. Wat een kutbeleid, 1 van de smaakmakers van vorig jaar verkopen, de enige speler die nog wel eens leuke dingen liet zien.
Misschien ben ik een beetje te voorbarig.............
Het zijn zijn emoties...quote:
Dat van mij ook.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het zijn zijn emoties...
Zou het niet kunnen begrijpen als mensen hun scc inleveren of iets dergelijks...mis de zondagmiddag wedstrijden al een poosje, wil juist dat het weer begint.
Kun je je vol op je studie storten!quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:57 schreef Cart_man het volgende:
Zou het niet kunnen begrijpen als mensen hun scc inleveren of iets dergelijks...mis de zondagmiddag wedstrijden al een poosje, wil juist dat het weer begint.
Jeeeeeuujquote:KOM ZATERDAG NAAR DE EERSTE TRAINING
Aanstaande zaterdag start Feyenoord de voorbereiding op het seizoen 2005/2006. Om 11.00 uur 's ochtends staat de eerste training onder leiding van de nieuwe trainer Erwin Koeman op het programma, om 15.00 uur de tweede. Traditioneel werken de selectiespelers de ochtendtraining af in de nieuwe thuistenues en de middagtraining in het nieuwe uitshirt. De tenues zijn vanaf zaterdag te koop in de FanShops.
Ook dit jaar wordt de eerste training van het nieuwe seizoen weer een happening. Om iedereen goed zicht op Feyenoords spelers en trainer te bieden, worden langs het veld speciale tribunes opgebouwd.
Kalou middelpunt van de belangstelling!quote:
Als Van der Vaart naar Feyenoord kwam, had ook de helft van de Feyenoord-supporters hun SCC ingeleverd. Dán had je het opeens wel terecht gevonden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het zijn zijn emoties...
Ono geeft m een karateslag op zn achterhoofdquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kalou middelpunt van de belangstelling!
quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ono geeft m een karateslag op zn achterhoofd![]()
Wat een gelul!quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:03 schreef fransie102 het volgende:
Als Van der Vaart naar Feyenoord kwam, had ook de helft van de Feyenoord-supporters hun SCC ingeleverd. Dán had je het opeens wel terecht gevonden waarschijnlijk.
Geen enkele speler wil nog naar de Kuip komenquote:De overgang van Salomon Kalou naar PSV lijkt in een vergevorderd stadium, maar nu duidelijk is geworden dat Theo Lucius niet meer in de deal wordt betrokken zal PSV toch met een aardige zak geld over de brug moeten komen. Lucius, die eerder dit seizoen ook al in de belangstelling stond van Feyenoord, heeft laten weten een overgang naar de stadionclub niet te zien zitten. De waarde van Kalou wordt geschat zo rond de 12 miljoen euro.
Ondanks deze nieuwe ontwikkelingen lijkt een overgang van Kalou naar PSV onvermijdelijk. Aanstaande zaterdag heeft technisch directeur Mark Wotte al een persconferentie belegd waar de zaak Kalou ook verder zal worden besproken.
Ook zonder verdieping is het een idiote titel. Maar bij Kalou past ie al helemaal nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:14 schreef golfer het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat een gelul!
Dus jij zou het terecht/begrijpelijk vinden als mensen nu hun SCC inzouden leveren?
Ik reis iedere twee weken 3,5 uur voor een wedstrijd van 2x 3 kwartier. En vaak is het kut, maar geen SCC meer pakken daarom komt niet in mij op! Ik steun Feyenoord door dik en dun!
Voor Kalou is geen betere beschrijving te vinden als ie naar PSV gaat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook zonder verdieping is het een idiote titel. Maar bij Kalou past ie al helemaal niet![]()
Je had beter wel naar de geschiedenisles kunnen gaanquote:Op donderdag 30 juni 2005 00:58 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Voor Kalou is geen betere beschrijving te vinden als ie naar PSV gaat.
Mwoah, er moet een signaal afgegeven worden. Een aantal wedstrijden boycotten zou heel erg goed zijn. Misschien dat ze in het Maasgebouw dan eens een keer wakkerschrikken, want anders wordt dit wanbeleid gewoon doorgezet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat een gelul!
Dus jij zou het terecht/begrijpelijk vinden als mensen nu hun SCC inzouden leveren?
Ik reis iedere twee weken 3,5 uur voor een wedstrijd van 2x 3 kwartier. En vaak is het kut, maar geen SCC meer pakken daarom komt niet in mij op! Ik steun Feyenoord door dik en dun!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Je had beter wel naar de geschiedenisles kunnen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |