Nou, eerst is er vanmiddag nog de finale in Utrecht. Ik vraag mij af of de Marokkanen weer en masse de tribune zullen gaan bevolken, of dat het deze keer meevalt. Ik ga er in ieder geval naar toe en ik heb geen zin in rellen....wederom.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Psies, die Iajour () en Dyoula hebben een vette boete aan hun reet hangen (en zitten straks op de tribune
) en er komt een publiek excuus. Daar is dat signaal waar iedereen om vroeg.
Nu nog een rondje Opsporing Verzocht en klaar.
En..?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:25 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nou, eerst is er vanmiddag nog de finale in Utrecht. Ik vraag mij af of de Marokkanen weer en masse de tribune zullen gaan bevolken, of dat het deze keer meevalt. Ik ga er in ieder geval naar toe en ik heb geen zin in rellen....wederom.
Weinig gebeurd. De meeste supporters aanwezig waren 'neutrale' Nederlanders. Er was wel een groep Nigerianen en een groep Marokkanen, maar in totaal geen enkele verhouding als in Kerkrade. Er was wel klein opstootje toen een groep Nigerianen niet op hun eigen plek wilde zitten.quote:
Je hebt er ook niet zoveel nodigquote:Op maandag 4 juli 2005 12:19 schreef Chadi het volgende:
Ach er waren weinig Marokkanen en toch rellen![]()
Met wat pech kwam je in Amsterdam terecht in een Feyenoord Ajax party waar 10 man met elkaar op de vuist ging
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |