Hebben die gasten van Rock* geen rust ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:36 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
whow, dit ziet er heel mooit uit. Laten we het hopen
Komen wel oplossingen. Vliegtuigen nemen, treinen en misschien TGVquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik vraag me af of dat niet te groot word. Ben nu bezig met San Andreas, en om van de ene kant van de map naar de andere te komen met auto, nou daar doe je wel eventjes over. Meer verschillende auto's is alleen maar leuk.
Ben zeer benieuwd.
Nee lekker met de auto zo'n stuk overbruggen, dat zou pas gaaf zijn! Ultieme vrijheidquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Komen wel oplossingen. Vliegtuigen nemen, treinen en misschien TGV
En dan echte steden gebruikenquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef Dezz het volgende:
Als dat zo is zou dat echt te gek zijn! Nou maar hopen dat de steden dan ook 6 keer zo groot worden dan heb je pas echt het gevoel dat je in een stad bent
Of van een berg springen en dan richting je villa vliegenquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:39 schreef Dezz het volgende:
[..]
Nee lekker met de auto zo'n stuk overbruggen, dat zou pas gaaf zijn! Ultieme vrijheid![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:39 schreef Repeat het volgende:
ach komt toch weer eerst uit op de ps3 en dan weer meer dan een jaar later op de pc oid. Flikkers
californie is geen stadquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En dan echte steden gebruiken
New York, California, Washington. En dan alles gefotografeerdZoals ze dat ook gedaan hadden met Driver
MultiPlayerquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:41 schreef Steeven het volgende:
Groter is niet altijd beter, in je eentje moet het wel saai zijn om een 6x zo grote map als in SA af te werken. Ik hoop dan ook, als het al waar is, dat de 6x zo grote map bedoeld is voor MP dingen e.d.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef woutabest het volgende:
Vice City was toch gewoon de opvolger van GTA 3? Of heeft dit weer een apart verhaal?
Ja ok, die zitten ook in SA. Maar ik vraag me af of je dan nog wel de weg uit je hoofd kent na een tijdje zoals dat bij de oude GTA wel het geval was. Daar kon je na een tijdje de weg zelf vinden zonder steeds op de map te moeten kijken en wist je ook de binnenweggetjes om de politie af te schudden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Komen wel oplossingen. Vliegtuigen nemen, treinen en misschien TGV
Zelfde spel, andere map en verhaal.quote:
Dus ze doen gewoon stom met de namenquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
was wel gewoon het volgende deel van de reeks idd. maar staat er verder wel los van.
Nee hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dus ze doen gewoon stom met de namen
Ik heb gisteren nog GTA3 geinstalleerdquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:45 schreef Repeat het volgende:
gta3 vond ik overigens niet zo leuk. Vice city en San Andreas waren vele malen beter
Ik vond juist GTA3 vele malen leuker dan Vice City. Ik weet niet waarom, de sfeer in GTA3 was beter geloof ik. Maar San Andreas slaat natuurlijk alles, die is echt te gekquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:45 schreef Repeat het volgende:
gta3 vond ik overigens niet zo leuk. Vice city en San Andreas waren vele malen beter
nou gewoon 2 vierde delen, klopt niet voor mijn gevoelquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:45 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee hoor.Wat vindt jij er dan stom aan. Het is gewoon goed uitgewerkt
Als je het goed uitwerkt hoeft het geen probleem te zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:41 schreef Steeven het volgende:
Groter is niet altijd beter, in je eentje moet het wel saai zijn om een 6x zo grote map als in SA af te werken. Ik hoop dan ook, als het al waar is, dat de 6x zo grote map bedoeld is voor MP dingen e.d.
GTA Liberty Cityquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:47 schreef woutabest het volgende:
[..]
nou gewoon 2 vierde delen, klopt niet voor mijn gevoel
Gewoon echte kromme lantaarpalen bedoel je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik hoop wel dat de animaties van het kapotrijden van lataarnpalen en verkeerslichten veel beter worden want dat ziet er nog steeds nep uit.
al die bullshit hoeft voor mij echt niet. Is alleen maar een zwaardere aanslag op je pc en wat moet je in godsnaam met remsporen die bewaard blijven?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:53 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Gewoon echte kromme lantaarpalen bedoel je?
En dat dat gewoon blijft staan. En natuurlijk je rubber op de wegen. Dat het blijft opgeslagen.
Nou ziet er leuk uit.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
al die bullshit hoeft voor mij echt niet. Is alleen maar een zwaardere aanslag op je pc en wat moet je in godsnaam met remsporen die bewaard blijven?
En die 2D versies dan die zijn der gewoon niet meer ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:53 schreef AMD64 het volgende:
[..]
GTA Liberty City
GTA Vice City
GTA San Andreas
Dit is 1-3
De allereerste GTA vind ik nog steeds te gek eigenlijkquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:02 schreef Repeat het volgende:
mjah die behoren toch tot een andere catagorie imo.
Ze halen het iig niet bij de 3D versies imo
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:47 schreef woutabest het volgende:
[..]
nou gewoon 2 vierde delen, klopt niet voor mijn gevoel
quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:02 schreef Repeat het volgende:
mjah die behoren toch tot een andere catagorie imo.
Ze halen het iig niet bij de 3D versies imo
Die 2D versies worden niet met de 3D versies meegerekendquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:01 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En die 2D versies dan die zijn der gewoon niet meer ?
Vandaar dat GTA3 dat nummertje erachter heeft staanquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:27 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Die 2D versies worden niet met de 3D versies meegerekend
Ik vond ze alledrie even goedquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:46 schreef Dezz het volgende:
[..]
Ik vond juist GTA3 vele malen leuker dan Vice City. Ik weet niet waarom, de sfeer in GTA3 was beter geloof ik. Maar San Andreas slaat natuurlijk alles, die is echt te gek
Tja. Ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vandaar dat GTA3 dat nummertje erachter heeft staan?
quote:Viewing this site requires a Javascript-enabled browser.
Which we haven't detected on your system.
What kind of joker are you? Get it Done!
Ja, ik lach me doodquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:33 schreef nietzman het volgende:
Bwahahaha.
Dat er mensen in dat 'screenshotje' trappen zeg.
Lijkt mij ook niet erg onwaarschijnlijk dat dit nep all the way isquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:29 schreef DeRCT14 het volgende:
Het lijkt me niet erg onwaarschijnlijk dat dit Driver 4 of The Getaway 2 (3??) is..
Het slaat gewoon nergens op wat je zegt. GTA1 is het originele GTA, met het perspectief van boven. De uitbreiding hierop (GTA London 1969) had geen versienummer en gebruikte dezelfde engine als GTA1. GTA2 was de opvolger van het originele GTA1, met een nieuwe engine, maar nog steeds een top down view. GTA3 was vervolgens het eerste deel met een 3rd person view, waarop de uitbreidingen Vice City en San Andreas zijn gemaakt, die beide geen versienummer hebben en dezelfde engine als GTA3 gebruiken.quote:
isn't that cute....but it's wrong!quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:01 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En die 2D versies dan die zijn der gewoon niet meer ?
GTA 1 en 2 was dus 2Dquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef Tijn het volgende:
Overigens is GTA altijd al 3D geweest, ook al kon je in GTA1 en 2 het camerastandpunt niet veranderen. Je kon het bv zien aan de gebouwen die duidelijk echte diepte hadden en alle delen maken ook gebruik van 3D acceleratie. Ik weet nog wel dat ik veel voordeel had met m'n 3dfx-kaart in GTA1, dat zag er *een stuk* beter uit dan zonder.
Dat zeg ik toch niet. Maar net wat die andere user zegt. GTA 1, 2, en GTA 3 bestaan al.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op wat je zegt. GTA1 is het originele GTA, met het perspectief van boven. De uitbreiding hierop (GTA London 1969) had geen versienummer en gebruikte dezelfde engine als GTA1. GTA2 was de opvolger van het originele GTA1, met een nieuwe engine, maar nog steeds een top down view. GTA3 was vervolgens het eerste deel met een 3rd person view, waarop de uitbreidingen Vice City en San Andreas zijn gemaakt, die beide geen versienummer hebben en dezelfde engine als GTA3 gebruiken.
Er is niemand die GTA3 als GTA1 ziet en GTA Vice City als GTA2.
Hoe weet jij dat het contract is afgelopen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:21 schreef PRMNS het volgende:
Eh het contract met Sony is toch afgelopen? Dan komt ie toch niet eerst op de PS3, maar weer gewoon waar hij hoort.. op de pc.. toch?
Ik begreep wat anders uit je post:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:20 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Maar net wat die andere user zegt. GTA 1, 2, en GTA 3 bestaan al.
Vice City en San Andreas hebben geen deel nummer. Dus GTA 4 komt er ds nog aan
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:53 schreef AMD64 het volgende:
[..]
GTA Liberty City
GTA Vice City
GTA San Andreas
Dit is 1-3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |