abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30330686
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:54 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Maar de Backpacksters zijn soms ook hoeren (Ja ervaring met Engelse meiskes)... Besides, voor een 'additional guest' is er een surcharge van 200 THB

Maar even serieus, ziet er goed uit dat hotel op Kao Sahn Road... zwembad op dak.. Helaas is dat niet echt in de buurt van het centrum, en valt dat qua accomodatie eigenlijk af..
En jij verblijft een paar maanden op Ko Samet? Wat doe je daar dan? Ik bedoel zo groot is het nu ook weer niet Is trouwens erg dicht in de buurt van mijn vaste standplaats Rayong!
Dat Rambutri Village Inn is echt een aanrader...en de meeste mensen willen toch graag naar Koa San Road en vergeleken met sommige andere hotels daar is dit meesterlijk!

Samet is m'n lievelingseiland...en alhoewel het erg klein is vermaak ik me er prima..ik ken er inmiddels een boel mensen en voel me er helemaal thuis...verder doe ik er vrij weinig...biertjes drinken bij Tok's...vissen op Lizzy's speedboat...en Zweedse meisjes versieren natuurlijk

Maak wel regelmatig uitstapjes naar omringende landen zodat ik niet hersendood word.

Rayong kom ik ook regelmatig boodschappen doen bij Big C

Wat doe jij in Rayong?
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_30344979
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:10 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Tja.. heb ik eerst de vraag waarom je in godsvredesnaam in het Siam Sawasdee hotel wilt verblijven... okee ze hebben een zwembad... maar dit hotel is vooral bekend (ja ik heb er helaas ook een nacht geslapen ) als een plek waar je je ehm thaise verovering mee naar toe neemt.. mocht dat al je idee zijn, dan kan je beter het LEK HOTEL nemen, veel betere kwaliteit, qua kamers en qua zwembad, en minder 'scene' zoals het Siam Sawasdee Hotel.. trouwens.. LEK HOTEL is 750 THB, is Siam Sawasdee dat ook???? Dan zijn ze echt flink omhoog gegaan..
Andere optie is het APEX Hotel (Tegenover het LEK Hotel op second road), dit is 450 THB of 500 THB per nacht en heeft ook een minizwembad, de kamers zijn stukken beter dan Siam Sawasdee..... Eigenlijk slecht dat ik dit allemaal weet... maar ja ik kom er wel eens in dat Patatja....
http://www.apexhotelpattaya.com/ <--- Apex Hotel dus
http://www.asiatravel.com/lek/ <--- Lek Hotel dus

Overigens, het boeken vooraf is alleen nodig als je in een drukke periode gaat, tot oktober zou ik ZEKER niet boeken en gewoon het hotel binnenlopen, altijd plaats, en belangrijker je kan vergelijken...
Met de site die jij noemt heb ik geen ervaring, wel met:
http://www.farangs.com/siam-sawasdee-hotel.htm

Maar nogmaals IK zou een andere keus maken...
Vlotte en toffe responses, echt goed uit te houden op dit forum !!
Dank U Ozzie voor de bevredigende uitleg en gedane suggesties ! Het Apex-hotel lijkt me idd wel wat, je doet me nu zelfs twijfelen. de enige reden van die keuze van Sawasdee was, dat tal van mijn vrienden dit aanraadden als beste prijs/kwaliteit ! Akkoord er zullen velen toeristen passeren, doch dat heeft pattaya groot gemaakt. Mijn kennissen hebben bijna allemaal een vaste Thaise vriendin ! Nu ik nog ! Ik zou liegen als ik zou ontkennen dat ik niet voor de tengere Thaise schones ga Doch waar het mij vooral om te doen is, is het ervaren van het "KONINGSGEVOEL" ginder . Ik ben de tot-weinig-inspanningen-bereid, W-Europese vrouwen met hun dikke konten beu en ga daarom mijn heil zoeken op plaatsen waar de nodige zorgzame aandacht nog kan gevonden worden, ook al speelt je portefeuille daar een belangrijke rol, doch er zijn uitzonderingen die de regel bevestigen. Ikzelf ben GEEN hopeloos type met kalende kop, bierbuik en onverzorgd uiterlijk, zoals vele toeristen daar, integendeel. Het is daar echter een vrouwenparadijs en aan jullie relaas op te maken interesseren de rondparaderende pareltjes jullie toch ook (zie Engelse backpackers, Zweedse eilandbezoekers, enz...). De euforie van de vakantiestemming en de daarmee verbonden libido-stimulatie komen het best tot uiting in Pattaya(naar mijn bescheiden gevoel).
WorldTraveller
  woensdag 7 september 2005 @ 10:36:05 #203
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30346512
Jij durft..
pi_30346598
Die thaise vrouwen zijn maar op 1 ding uit hoor: je geld. Maar ja, als je met het idee kunt leven dat je dan eigenlijk gewoon een (sex)slavin koopt, dan is dat prima.
pi_30349662
quote:
Op woensdag 7 september 2005 09:36 schreef DargonX het volgende:

[..]

Vlotte en toffe responses, echt goed uit te houden op dit forum !!
Dank U Ozzie voor de bevredigende uitleg en gedane suggesties ! Het Apex-hotel lijkt me idd wel wat, je doet me nu zelfs twijfelen. de enige reden van die keuze van Sawasdee was, dat tal van mijn vrienden dit aanraadden als beste prijs/kwaliteit ! Akkoord er zullen velen toeristen passeren, doch dat heeft pattaya groot gemaakt. Mijn kennissen hebben bijna allemaal een vaste Thaise vriendin ! Nu ik nog ! Ik zou liegen als ik zou ontkennen dat ik niet voor de tengere Thaise schones ga Doch waar het mij vooral om te doen is, is het ervaren van het "KONINGSGEVOEL" ginder . Ik ben de tot-weinig-inspanningen-bereid, W-Europese vrouwen met hun dikke konten beu en ga daarom mijn heil zoeken op plaatsen waar de nodige zorgzame aandacht nog kan gevonden worden, ook al speelt je portefeuille daar een belangrijke rol, doch er zijn uitzonderingen die de regel bevestigen. Ikzelf ben GEEN hopeloos type met kalende kop, bierbuik en onverzorgd uiterlijk, zoals vele toeristen daar, integendeel. Het is daar echter een vrouwenparadijs en aan jullie relaas op te maken interesseren de rondparaderende pareltjes jullie toch ook (zie Engelse backpackers, Zweedse eilandbezoekers, enz...). De euforie van de vakantiestemming en de daarmee verbonden libido-stimulatie komen het best tot uiting in Pattaya(naar mijn bescheiden gevoel).
Ik zie dit topic niet graag verzanden in een hoerenloperstopic maar kan het toch niet laten even te reageren.

Naar mijn bescheiden mening is Pataya by far de slechtste plek in Thailand om te bezoeken...het is er druk, vies, de stranden zijn waardeloos en je komt er alleen hoeren en bijbehorende clientele tegen...het is 1 groot openlucht bordeel...ben er slechts 1 dag geweest en toen meteen weer vertrokken.

Als jij zoals je zelf zegt "geen hopeloos type met kalende kop, bierbuik en onverzorgd uiterlijk" bent vraag ik me af waarom je in godsnaam wilt proberen een partner te vinden in een openluchtbordeel...denk je werkelijk dat je gelukkig wordt van een relatie met iemand die jou eigenlijk alleen maar leuk vindt omdat je veel meer geld hebt?...een oprechte relatie is mijns inziens welhaast onmogelijk..tenzij je een rijke bordeeleigenaresse aan de haak slaat...maar ja die wil waarschijnlijk enkel een nog rijkere Thaise gast en niet jou...

Ga lekker naar 1 van de eilanden en versier daar een toeriste...er zijn plenty vrijgezelle alleenreizende meiden en vrouwen...en neem van mij aan dat een wit strand en palmbomen op de achtergrond het versieren een stuk makkelijker maakt
  woensdag 7 september 2005 @ 19:20:04 #206
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_30362451
Als je persé een Thaise schone wilt, bij Guillivers op Kao Sahn Road zijn er ook voldoende mogelijkheden Zeker als je er een beetje normaal uitziet zijn er genoeg Thaise schone welke graag een keer een blanke farang als boyfriend willen hebben.. (En dus niet perse op het geld uitzijn).
En met de sexslavin valt het volgens mij opzich wel mee, goed ze doen het omdat ze geld nodig hebben, maar er zijn er zat die ook een normale baan zouden kunnen hebben maar volgens mij zoiets hebben van zo verdien ik het makkelijker en sneller

@ Pieldeprutkarbonkel in Rayong woont (een deel van) mijn familie, nou ja in een klein dorpje 12 km daarvandaan, en vandaar dat als het even kan ik daar verblijf als ik niet in Maleisie / Singapura ben, omdat ik dat nu eenmaal prettiger vindt dan een hotel, en aangezien mijn vader 9 maanden per jaar toch in Nederland is heb ik het huis voor me alleen En dan is het wel zo prettig, eigen (satteliet tv) koelkast, Nederlandse producten eigen brommer, onmisbaar etc. etc.
Het enige wat mij dat kost is soms met mijn nichtjes naar de KFC in Rayong (ik hoef trouwens niet eens alles te betalen, ze zijn rijk zat )
Big C ging ik vroegâh heel vaak heen, nu bezoek ik liever de tesco, het foodcourt daar is stukken beter, en uiteraard combineer ik het e.e.a. tijdens het inslaan!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  donderdag 8 september 2005 @ 00:11:42 #207
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_30374653
quote:
Op woensdag 7 september 2005 09:36 schreef DargonX het volgende:

[..]

Doch waar het mij vooral om te doen is, is het ervaren van het "KONINGSGEVOEL" ginder
De klant is koning zul je bedoelen.
"There is a moment of sheer panic when I realize that Paul's apartment overlooks the park... and is obviously more expensive than mine."
pi_30378879
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:10 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Ik zie dit topic niet graag verzanden in een hoerenloperstopic maar kan het toch niet laten even te reageren.
Hoerenloperij is een relatief begrip, want onrechtstreeks betaal je altijd voor een vrouw; je biedt haar een drankje aan ( de goed-opgevoeden bestellen een waterke, de profiteurs het duurste wat ze in 't huis hebben). Je trakteert haar op een etentje en MISSCHIEN komt er meer van ?!
WorldTraveller
pi_30379058
quote:
Op donderdag 8 september 2005 09:28 schreef DargonX het volgende:

[..]

Hoerenloperij is een relatief begrip, want onrechtstreeks betaal je altijd voor een vrouw; je biedt haar een drankje aan ( de goed-opgevoeden bestellen een waterke, de profiteurs het duurste wat ze in 't huis hebben). Je trakteert haar op een etentje en MISSCHIEN komt er meer van ?!
De mee-uit-vrager betaalt, dat is grofweg de stelregel toch in deze moderne tijd waarin een beetje vrouw haar eigen geld verdient..
En het is lang niet altijd meer de man die een dame mee uitvraagt, toch.
pi_30379154
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:10 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Naar mijn bescheiden mening is Pataya by far de slechtste plek in Thailand om te bezoeken...het is er druk, vies, de stranden zijn waardeloos en je komt er alleen hoeren en bijbehorende clientele tegen...het is 1 groot openlucht bordeel...ben er slechts 1 dag geweest en toen meteen weer vertrokken.
Ik ben eigenlijk in contact gekomen met Thailand via een avontuurlijke reis met mijn toenmalige vriendin . We zijn van N naar Z getrokken: rafting, olifantentocht, bergvolkeren bezocht, Koninklijk paleis, .... Laatste 3 dagen in Pattaya ( en zijn ogen gingen open !)
3 jaren later ben ik alleen naar Pattaya gegaan. De eerste avond wandelde ik van het hotel naar het centrum en een passerende auto met 2 zussen erin stopte, stellen voor om me mee te nemen om ( het mooie)Pattay te leren kennen. Ben een weekje met hen opgetrokken !!
Ik zag ook de schrijnende beelden van oude zakken met jonge kereltjes/meisjes. Kreeg zo'n degout dat ik na 1 week Pattaya reeds wou vertrekken. Heb op de vooravond van mijn vervroegd vertrek dan met een ouder Belgisch koppel, die gelukkig ook in mijn hotel verbleven, gepraat en die hebben me verteld dat deze gang van zaken, hun way of life is geworden, ben dan gebleven. Marco Borsato zong : " Je geluk hangt af van waar je geboren wordt !". Akkoord velen belanden tegen hun zin in de prostitutie en worden uitgebuit doch voor vele anderen is het ook de redding uit een ellendig bestaan.
't Is voor ons Westerlingen gemakkelijk praten, met een overvloed aan luxe, geen honger, noch dorst, noch koude of ontbering. Voor hen is het anders !
Zelfs in Pattaya (of andere arme gebieden) moet je je concentreren op de goede dingen en niet deelnemen aan de uitbuiting !

[ Bericht 0% gewijzigd door DargonX op 08-09-2005 10:05:28 ]
WorldTraveller
  zondag 25 september 2005 @ 12:52:56 #211
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_30912896
Hmzzz erg actief is het topic opeens niet meer... zijn er geen andere fokkers in Thailand

Ik ga aanstaande woensdag met EL AL via Tel Aviv naar Bangkok vliegen.. Dat wil zeggen als ik door de securitychecks kom en dat er niet één of andere Hezbollah beweging gaat testen of een EL AL vliegtuig een raket kan verdragen
Maar serieus, ik heb er echt zin aan, teveel afspraken al gemaakt (kennisen/ vrienden).. ook tijdens mijn bliksembezoek aan Singapura.. Maar ik ga ervan uit dat ik mij wel ga vermaken en genoeg tijd ga doorbrengen in een luie strandstoel!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_30912978
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:52 schreef ozzietukker het volgende:
Hmzzz erg actief is het topic opeens niet meer... zijn er geen andere fokkers in Thailand

Ik ga aanstaande woensdag met EL AL via Tel Aviv naar Bangkok vliegen.. Dat wil zeggen als ik door de securitychecks kom en dat er niet één of andere Hezbollah beweging gaat testen of een EL AL vliegtuig een raket kan verdragen
Maar serieus, ik heb er echt zin aan, teveel afspraken al gemaakt (kennisen/ vrienden).. ook tijdens mijn bliksembezoek aan Singapura.. Maar ik ga ervan uit dat ik mij wel ga vermaken en genoeg tijd ga doorbrengen in een luie strandstoel!
Viel me ook al op dat het een beetje rustig was hier..

Wens je veel plezier in Thailand en ben vooral heel erg geinteresseerd hoe het vliegen met El Al gaat want ik vlieg op 5 december met El Al en heb me toch een boel slechte verhalen gehoord over die security checks!

Ik heb 4 vrienden die afzonderlijk van elkaar naar Israel zijn gevlogen met El Al en 3 daarvan moesten strippen!!!

(Is wel 5 jaar geleden en ze zagen er een beetje hippie achtig uit)
  zondag 25 september 2005 @ 13:37:25 #213
15869 gr8w8
Better by design.
pi_30913949
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:52 schreef ozzietukker het volgende:

Jawel, woensdag met China Airlines naar BKK!
Welkom bij de V&D der webfora.
  dinsdag 27 september 2005 @ 12:53:03 #214
15869 gr8w8
Better by design.
pi_30969596
Zeg, gekke vraag, kan je daar ook nog een beetje fatsoenlijk naar de kapper?
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:18:51 #215
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_30970390
Het jaar dat ik er was hadden ze niet allemaal lang haar, zagen ze er over het algemeen keurig geknipt uit, dus er zal vast wel een mogelijkheid zijn

In de LP zal vast meer info staan
Hatsjoe!
  dinsdag 27 september 2005 @ 14:05:17 #216
15869 gr8w8
Better by design.
pi_30971615
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:18 schreef Ali Salami het volgende:
Het jaar dat ik er was hadden ze niet allemaal lang haar, zagen ze er over het algemeen keurig geknipt uit, dus er zal vast wel een mogelijkheid zijn

In de LP zal vast meer info staan
Die heeft mijn medereiziger en die zie ik morgen pas. kappers op vakantei kan een aparte ervaring zijn, vandaar. En anders moet ik me nu gaan haasten. Ga denk ik toch meer effe op pad...
  dinsdag 27 september 2005 @ 18:36:51 #217
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_30979381
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:05 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Die heeft mijn medereiziger en die zie ik morgen pas. kappers op vakantei kan een aparte ervaring zijn, vandaar. En anders moet ik me nu gaan haasten. Ga denk ik toch meer effe op pad...
Ehm ik heb ook langere tijd door Azie heengetrokken dus ook de kappers een paar keer moeten bezoeken, sterker nog ook nu ga ik naar de kapper, voor 100 THB (2 euro) word je haar gewassen, geknipt, gewassen, gestyled en eventueel neusharen bijgeknipt
Maar de ervaringen waren trouwens niet altijd super, zeker als er de taalbarriere is, gelukkig heb ik nu een vaste kapster in Rayong zodat ik daar geen problemen meer mee heb..

Zijn er trouwens meer mensen die met EL AL vliegen die een electronisch ticket hebben?
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_30982228
Ik vertrek 5 oktober weer naar Bangkok , voor 1 daggie maar, daarna door naar Kunming (China).
我要飞得更高 !
pi_30993790
Waar hebben jullie je tickets gekocht voor El Al?
Zit er namelijk aan te denken om in december te gaan misschien,maar al die tickets lijken wel uitverkocht.
En om nou 1000 euro ervoor neer te leggen
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_30996605
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:36 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Zijn er trouwens meer mensen die met EL AL vliegen die een electronisch ticket hebben?
Heb de tickets binnen...zit wel een magneetstrip op de achterzijde maar dat is geen electronisch ticket toch?
pi_30996630
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:50 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Waar hebben jullie je tickets gekocht voor El Al?
Zit er namelijk aan te denken om in december te gaan misschien,maar al die tickets lijken wel uitverkocht.
En om nou 1000 euro ervoor neer te leggen
Heb EL AL tickets gekocht op www.vliegtarieven.nl voor 600 Euro...maar dat is alweer een maand geleden.
pi_30999099
nou het word waarschijnlijk iets anders in december want als ik allemaal zo bekijk :S
veel te duur nog,helaas.
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  Moderator woensdag 28 september 2005 @ 14:46:50 #223
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30999724
Zo, Ozzietukker is nu wel ongeveer door de El Al-beveiliging heen en loopt momenteel een beetje moeilijk.

WOS, ik heb bij vliegtarieven.nl tickets voor 550 all in gekocht, maar je bent te laat helaas.

- edit -

Ik zit nog even te kijken, januari wordt ook nog moeilijk., maar ergens eind februari kreeg ik een 'hit' voor 487 euro, dat is inclusief tax, met El Al naar Bangkok.

[ Bericht 8% gewijzigd door Gert op 28-09-2005 14:58:52 ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31000674
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:46 schreef Gert het volgende:
Zo, Ozzietukker is nu wel ongeveer door de El Al-beveiliging heen en loopt momenteel een beetje moeilijk.

WOS, ik heb bij vliegtarieven.nl tickets voor 550 all in gekocht, maar je bent te laat helaas.

- edit -

Ik zit nog even te kijken, januari wordt ook nog moeilijk., maar ergens eind februari kreeg ik een 'hit' voor 487 euro, dat is inclusief tax, met El Al naar Bangkok.
Dat ticket voor 487 inklusief tax had ik ook...maar met brandstoftoeslag en security charge (plastic handschoenen zijn best duur) komt het op 600,-
pi_31000850
Ik ben bezig mn videomateriaal van afgelopen vakantie te monteren, nu zoek ik zo'n 'tribute' filmpje dat in de bioscoop wordt afgespeeld voordat de film begint, waarin ze de koning eren. is dat ergens op internet te vinden? of desnoods alleen de muziek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')