Dat Rambutri Village Inn is echt een aanrader...en de meeste mensen willen toch graag naar Koa San Road en vergeleken met sommige andere hotels daar is dit meesterlijk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:54 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Maar de Backpacksters zijn soms ook hoeren![]()
(Ja ervaring met Engelse meiskes)... Besides, voor een 'additional guest' is er een surcharge van 200 THB
![]()
Maar even serieus, ziet er goed uit dat hotel op Kao Sahn Road... zwembad op dak.. Helaas is dat niet echt in de buurt van het centrum, en valt dat qua accomodatie eigenlijk af..
En jij verblijft een paar maanden op Ko Samet? Wat doe je daar dan? Ik bedoel zo groot is het nu ook weer nietIs trouwens erg dicht in de buurt van mijn vaste standplaats Rayong!
![]()
Vlotte en toffe responses, echt goed uit te houden op dit forumquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:10 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Tja.. heb ik eerst de vraag waarom je in godsvredesnaam in het Siam Sawasdee hotel wilt verblijven... okee ze hebben een zwembad... maar dit hotel is vooral bekend (ja ik heb er helaas ook een nacht geslapen) als een plek waar je je ehm thaise verovering mee naar toe neemt.. mocht dat al je idee zijn, dan kan je beter het LEK HOTEL nemen, veel betere kwaliteit, qua kamers en qua zwembad, en minder 'scene' zoals het Siam Sawasdee Hotel.. trouwens.. LEK HOTEL is 750 THB, is Siam Sawasdee dat ook???? Dan zijn ze echt flink omhoog gegaan..
Andere optie is het APEX Hotel (Tegenover het LEK Hotel op second road), dit is 450 THB of 500 THB per nacht en heeft ook een minizwembad, de kamers zijn stukken beter dan Siam Sawasdee.....Eigenlijk slecht dat ik dit allemaal weet... maar ja ik kom er wel eens in dat Patatja....
![]()
http://www.apexhotelpattaya.com/ <--- Apex Hotel dus
http://www.asiatravel.com/lek/ <--- Lek Hotel dus
Overigens, het boeken vooraf is alleen nodig als je in een drukke periode gaat, tot oktober zou ik ZEKER niet boeken en gewoon het hotel binnenlopen, altijd plaats, en belangrijker je kan vergelijken...
Met de site die jij noemt heb ik geen ervaring, wel met:
http://www.farangs.com/siam-sawasdee-hotel.htm
Maar nogmaals IK zou een andere keus maken...![]()
Ik zie dit topic niet graag verzanden in een hoerenloperstopic maar kan het toch niet laten even te reageren.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:36 schreef DargonX het volgende:
[..]
Vlotte en toffe responses, echt goed uit te houden op dit forum!!
Dank U Ozzie voor de bevredigende uitleg en gedane suggesties! Het Apex-hotel lijkt me idd wel wat, je doet me nu zelfs twijfelen. de enige reden van die keuze van Sawasdee was, dat tal van mijn vrienden dit aanraadden als beste prijs/kwaliteit ! Akkoord er zullen velen toeristen passeren, doch dat heeft pattaya groot gemaakt. Mijn kennissen hebben bijna allemaal een vaste Thaise vriendin
! Nu ik nog ! Ik zou liegen als ik zou ontkennen dat ik niet voor de tengere Thaise schones ga
Doch waar het mij vooral om te doen is, is het ervaren van het "KONINGSGEVOEL" ginder
. Ik ben de tot-weinig-inspanningen-bereid, W-Europese vrouwen met hun dikke konten beu en ga daarom mijn heil zoeken op plaatsen waar de nodige zorgzame aandacht nog kan gevonden worden, ook al speelt je portefeuille daar een belangrijke rol, doch er zijn uitzonderingen die de regel bevestigen. Ikzelf ben GEEN hopeloos type met kalende kop, bierbuik en onverzorgd uiterlijk, zoals vele toeristen daar, integendeel. Het is daar echter een vrouwenparadijs en aan jullie relaas op te maken interesseren de rondparaderende pareltjes jullie toch ook (zie Engelse backpackers, Zweedse eilandbezoekers, enz...). De euforie van de vakantiestemming en de daarmee verbonden libido-stimulatie komen het best tot uiting in Pattaya(naar mijn bescheiden gevoel).
![]()
De klant is koning zul je bedoelen.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:36 schreef DargonX het volgende:
[..]
Doch waar het mij vooral om te doen is, is het ervaren van het "KONINGSGEVOEL" ginder![]()
Hoerenloperij is een relatief begrip, want onrechtstreeks betaal je altijd voor een vrouw; je biedt haar een drankje aan ( de goed-opgevoeden bestellen een waterke, de profiteurs het duurste wat ze in 't huis hebben). Je trakteert haar op een etentje en MISSCHIEN komt er meer vanquote:Op woensdag 7 september 2005 12:10 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Ik zie dit topic niet graag verzanden in een hoerenloperstopic maar kan het toch niet laten even te reageren.
De mee-uit-vrager betaalt, dat is grofweg de stelregel toch in deze moderne tijd waarin een beetje vrouw haar eigen geld verdient..quote:Op donderdag 8 september 2005 09:28 schreef DargonX het volgende:
[..]
Hoerenloperij is een relatief begrip, want onrechtstreeks betaal je altijd voor een vrouw; je biedt haar een drankje aan ( de goed-opgevoeden bestellen een waterke, de profiteurs het duurste wat ze in 't huis hebben). Je trakteert haar op een etentje en MISSCHIEN komt er meer van?!
Ik ben eigenlijk in contact gekomen met Thailand via een avontuurlijke reis met mijn toenmalige vriendinquote:Op woensdag 7 september 2005 12:10 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening is Pataya by far de slechtste plek in Thailand om te bezoeken...het is er druk, vies, de stranden zijn waardeloos en je komt er alleen hoeren en bijbehorende clientele tegen...het is 1 groot openlucht bordeel...ben er slechts 1 dag geweest en toen meteen weer vertrokken.
Viel me ook al op dat het een beetje rustig was hier..quote:Op zondag 25 september 2005 12:52 schreef ozzietukker het volgende:
Hmzzz erg actief is het topic opeens niet meer... zijn er geen andere fokkers in Thailand
Ik ga aanstaande woensdag met EL AL via Tel Aviv naar Bangkok vliegen.. Dat wil zeggen als ik door de securitychecks komen dat er niet één of andere Hezbollah beweging gaat testen of een EL AL vliegtuig een raket kan verdragen
Maar serieus, ik heb er echt zin aan, teveel afspraken al gemaakt (kennisen/ vrienden).. ook tijdens mijn bliksembezoek aan Singapura.. Maar ik ga ervan uit dat ik mij wel ga vermaken en genoeg tijd ga doorbrengen in een luie strandstoel!
Jawel, woensdag met China Airlines naar BKK!quote:Op zondag 25 september 2005 12:52 schreef ozzietukker het volgende:
Hmzzz erg actief is het topic opeens niet meer... zijn er geen andere fokkers in Thailand
Ik ga aanstaande woensdag met EL AL via Tel Aviv naar Bangkok vliegen.. Dat wil zeggen als ik door de securitychecks komen dat er niet één of andere Hezbollah beweging gaat testen of een EL AL vliegtuig een raket kan verdragen
Maar serieus, ik heb er echt zin aan, teveel afspraken al gemaakt (kennisen/ vrienden).. ook tijdens mijn bliksembezoek aan Singapura.. Maar ik ga ervan uit dat ik mij wel ga vermaken en genoeg tijd ga doorbrengen in een luie strandstoel!
Die heeft mijn medereiziger en die zie ik morgen pas.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:18 schreef Ali Salami het volgende:
Het jaar dat ik er was hadden ze niet allemaal lang haar, zagen ze er over het algemeen keurig geknipt uit, dus er zal vast wel een mogelijkheid zijn
In de LP zal vast meer info staan
Ehm ik heb ook langere tijd door Azie heengetrokken dus ook de kappers een paar keer moeten bezoeken, sterker nog ook nu ga ik naar de kapper, voor 100 THB (2 euro) word je haar gewassen, geknipt, gewassen, gestyled en eventueel neusharenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:05 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Die heeft mijn medereiziger en die zie ik morgen pas.kappers op vakantei kan een aparte ervaring zijn, vandaar. En anders moet ik me nu gaan haasten. Ga denk ik toch meer effe op pad...
Heb de tickets binnen...zit wel een magneetstrip op de achterzijde maar dat is geen electronisch ticket toch?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:36 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Zijn er trouwens meer mensen die met EL AL vliegen die een electronisch ticket hebben?
Heb EL AL tickets gekocht op www.vliegtarieven.nl voor 600 Euro...maar dat is alweer een maand geleden.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:50 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Waar hebben jullie je tickets gekocht voor El Al?
Zit er namelijk aan te denken om in december te gaan misschien,maar al die tickets lijken wel uitverkocht.
En om nou 1000 euro ervoor neer te leggen![]()
Dat ticket voor 487 inklusief tax had ik ook...maar met brandstoftoeslag en security charge (plastic handschoenen zijn best duur) komt het op 600,-quote:Op woensdag 28 september 2005 14:46 schreef Gert het volgende:
Zo, Ozzietukker is nu wel ongeveer door de El Al-beveiliging heen en loopt momenteel een beetje moeilijk.![]()
WOS, ik heb bij vliegtarieven.nl tickets voor 550 all in gekocht, maar je bent te laat helaas.
- edit -
Ik zit nog even te kijken, januari wordt ook nog moeilijk., maar ergens eind februari kreeg ik een 'hit' voor 487 euro, dat is inclusief tax, met El Al naar Bangkok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |