abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 24 augustus 2005 @ 12:27:13 #176
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29916435
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef TongPo het volgende:
Ik ben wel eens via Hong Kong naar BKK gevlogen
Vanaf?

Alleen A'dam - Hongkong is volgens mij al meer dan 12 uur.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:08:44 #177
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_29919441
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Er is altijd wel wat te zien daar.

[afbeelding]
Hehe ik hoop niet op het vliegveld, anders ben ik genoodzaakt wat hooligans uit NL mee te nemen. Kunnen ze samen oorlogje spelen.

P.S. Die met die rode hoofddoek. Is dat Ali B?
"There is a moment of sheer panic when I realize that Paul's apartment overlooks the park... and is obviously more expensive than mine."
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:12:52 #178
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_29919563
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Vanaf?

Alleen A'dam - Hongkong is volgens mij al meer dan 12 uur.
Klopt idd, foutje. Ik vloog van Adam naar HKK in iets meer dan 12 uur. Vanaf HKK naar BKK was het zo'n anderhalf uur als ik het me goed herinner. Kom je in totaal op ongeveer 14 uur. Scheelt maar 2 uurtjes met El Al.
"There is a moment of sheer panic when I realize that Paul's apartment overlooks the park... and is obviously more expensive than mine."
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:42:55 #179
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_29928647
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef TongPo het volgende:

Hoe is het vliegveld van Tel Aviv trouwens. Klein? Is er wat te doen?
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar wat ik zo zie is het niet heel erg groot, ik denk dat je het kunt vergelijken met London Stansted of iets dergelijks..

Overigens, de foto;s hierboven zal je echt niet meemaken, aangezien het vliegveld supergoed beveiligd is, je mag niet in de buurt parkeren, en naar wat ik begrepen heb elke 5 minuten een mededeling dat je je bagage niet unattend mag laten, en veel van dat soort beveiligingsmannetjes rondlopen welke zomaar kunnen vragen of de bagage bij jouw hoort.. maar goed we gaan het zien

Ik hoop dat ik wat te eten kan kopen op de airport (nou ja dat kan natuurlijk altijd, maar voor een beetje schappelijke prijs), in het vliegtuig kan ik namelijk niets eten, behalve yoghurt en klein beetje fruit, eet ik iets anders dan komt het niet goed, en zit ik de hele vlucht op de WC!

Het is alleen jammer dat 28 september nog zolang duurt
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Moderator woensdag 24 augustus 2005 @ 19:26:44 #180
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29930159
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:08 schreef TongPo het volgende:

[..]

Hehe ik hoop niet op het vliegveld, anders ben ik genoodzaakt wat hooligans uit NL mee te nemen. Kunnen ze samen oorlogje spelen.

P.S. Die met die rode hoofddoek. Is dat Ali B?
De kans dat-ie Ali heet is vrij groot.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:12:57 #181
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_30104791
Zit ik net even op www.vliegtarieven.nl te kijken naar ervaringen met vliegtuig maatschappijen... komt EL AL er toch niet zo goed vanaf..

Als ik mijn MP3 Speler niet mag meenemen ben ik echt verloren dat ga ik niet overleven die lange vlucht.... en de wachttijd..

Maar goed, nog precies 4 weken wachten voor ik het zelf mag gaan ervaren
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:45:40 #182
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_30115762
Waarom zou je je mp3 speler niet mogen meenemen?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 07:35:16 #183
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_30121690
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:45 schreef TongPo het volgende:
Waarom zou je je mp3 speler niet mogen meenemen?
Wel 2x bij de vliegervaringen op www.vliegtickets.nl (spam ) stond bij de reacties dat de MP3 speler niet meemocht omdat ze niet konden controleren of er 'iets' inzat.. maar goed, ik kan me wel onnodig druk gaan maken, ik zal wel zien hoe het verloopt met het inchecken en vliegen met EL AL...
Ik vraag met trouwens af of een scheermesje wel meemag?, bij voorkeur reis ik namelijk alleen met handbagage, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat in dit geval helemaal gaat lukken
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_30128293
Dag Tongpo, ben speciaal ingelogd om info van je te verkrijgen ! Je vertelde dat je via internet geboekt hebt in hotel Siam sawasdee te Pattaya. Heb van vrienden vernomen dat dat hotel bij de beste hoort qua prijs/kwaliteit ! Het gaat echter over de internet-boeking. Via welke organisatie heb je dit gedaan ( als 't kan hun e-mailadres), had je daar vertrouwen in en dit is blijkbaar niet beschaamd geweest, geen moeilijkheden ondervonden bij de voorlegging boeking bij aankomst in 't hotel ? Was de prijs veel lager dan de hotelprijs bij ter-plaatse-inchecking ?
Graag vraag ik beleefd Uw antwoord hieromtrent of als iemand anders dit bericht leest : IS HOTELBOEKING VIA INTERNET AANGERADEN VOOR EEN HOTEL IN THAILAND (PATTAYA) ??
Dank U
WorldTraveller
pi_30137115
Heb regelmatig via internet, hotels in Thailand geboekt en dat ging altijd prima. Het waren wel luxere hotels dan, ik weet niet hoe het is bij goedkope guesthouses. Ik boekt altijd via www.bangkok.com
pi_30201555
Gaat er nog iemand met Phuket-Air naar Thailand?
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:43:52 #187
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_30314936
Ik heb zelf nog nooit problemen ondervonden bij het online boeken van hotels. De prijzen schelen niet veel maar persoonlijk heb ik liever dat soort dingen van tevoren geregeld.

@DargonX: mijn vriendin heeft dit keer alles geregeld en die zit nu in Venezuela, dus heb zelf geen contactgegevens oid.
  Moderator dinsdag 6 september 2005 @ 13:23:27 #188
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30317976
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:18 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Gaat er nog iemand met Phuket-Air naar Thailand?
Kan dat weer dan?
pi_30320537
Zie volgend bericht

[ Bericht 87% gewijzigd door DargonX op 06-09-2005 14:46:28 (Fout) ]
WorldTraveller
pi_30320810
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:43 schreef TongPo het volgende:
Ik heb zelf nog nooit problemen ondervonden bij het online boeken van hotels. De prijzen schelen niet veel maar persoonlijk heb ik liever dat soort dingen van tevoren geregeld.

@DargonX: mijn vriendin heeft dit keer alles geregeld en die zit nu in Venezuela, dus heb zelf geen contactgegevens oid.
Dank U TongPo, als U me nog even toestaat om verder over het onderwerp uit te wijden . Kan je even vragen aan je vriendin (als je haar spreekt over Tf of Inet) via welke site ze dat hotel "Siam sawasdee" te Pattaya heeft geboekt ? Je zegt dat het verschil niet zo groot is, doch scheelt 4 euro per dag !! 700 Bt in hotel zelf en 580 Bt via site ( heb opgezocht en is site : directrooms....).
Omdat het verschil toch redelijk is had ik graag op voorhand geboekt, doch de vrees bestaat dat het over een NEPSITE kan gaan, die via oplichterij achter je geld aan zitten. Je komt dan in 't hotel aan en ze weten van niets. dan ben je je geld kwijt en een zekere boeking !! Dus had graag geweten bij welke site het veilig is te boeken en is er al iemand opgelicht geweest op dit vlak ( heb zelf al wat nare ervaringen gehad bvb. met EBAY !)
Bedankt gasten !!

[ Bericht 4% gewijzigd door DargonX op 06-09-2005 14:49:40 (Fout) ]
WorldTraveller
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:10:27 #191
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_30327219
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:44 schreef DargonX het volgende:

[..]

Dank U TongPo, als U me nog even toestaat om verder over het onderwerp uit te wijden . Kan je even vragen aan je vriendin (als je haar spreekt over Tf of Inet) via welke site ze dat hotel "Siam sawasdee" te Pattaya heeft geboekt ? Je zegt dat het verschil niet zo groot is, doch scheelt 4 euro per dag !! 700 Bt in hotel zelf en 580 Bt via site ( heb opgezocht en is site : directrooms....).
Omdat het verschil toch redelijk is had ik graag op voorhand geboekt, doch de vrees bestaat dat het over een NEPSITE kan gaan, die via oplichterij achter je geld aan zitten. Je komt dan in 't hotel aan en ze weten van niets. dan ben je je geld kwijt en een zekere boeking !! Dus had graag geweten bij welke site het veilig is te boeken en is er al iemand opgelicht geweest op dit vlak ( heb zelf al wat nare ervaringen gehad bvb. met EBAY !)
Bedankt gasten !!
Tja.. heb ik eerst de vraag waarom je in godsvredesnaam in het Siam Sawasdee hotel wilt verblijven... okee ze hebben een zwembad... maar dit hotel is vooral bekend (ja ik heb er helaas ook een nacht geslapen ) als een plek waar je je ehm thaise verovering mee naar toe neemt.. mocht dat al je idee zijn, dan kan je beter het LEK HOTEL nemen, veel betere kwaliteit, qua kamers en qua zwembad, en minder 'scene' zoals het Siam Sawasdee Hotel.. trouwens.. LEK HOTEL is 750 THB, is Siam Sawasdee dat ook???? Dan zijn ze echt flink omhoog gegaan..
Andere optie is het APEX Hotel (Tegenover het LEK Hotel op second road), dit is 450 THB of 500 THB per nacht en heeft ook een minizwembad, de kamers zijn stukken beter dan Siam Sawasdee..... Eigenlijk slecht dat ik dit allemaal weet... maar ja ik kom er wel eens in dat Patatja....
http://www.apexhotelpattaya.com/ <--- Apex Hotel dus
http://www.asiatravel.com/lek/ <--- Lek Hotel dus

Overigens, het boeken vooraf is alleen nodig als je in een drukke periode gaat, tot oktober zou ik ZEKER niet boeken en gewoon het hotel binnenlopen, altijd plaats, en belangrijker je kan vergelijken...
Met de site die jij noemt heb ik geen ervaring, wel met:
http://www.farangs.com/siam-sawasdee-hotel.htm

Maar nogmaals IK zou een andere keus maken...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_30328148
Mocht je vlak bij Koa San Road willen verblijven kan ik je het spiksplinternieuwe en enorme Rambutri Village Inn aan 95 Soi Rambutri Bangkok 10200
Tel: (02) 282 9162-3 aanbevelen...tussen de 400 en 850 Baht...brandschoon, airco, tv, geen hoeren en een zwembad op het dak!

http://www.khaosan-hotels.com/

Wel een boel backpackers!

[ Bericht 21% gewijzigd door Pieldeprutkarbonkel op 06-09-2005 19:02:32 ]
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:01:12 #193
6941 APK
Factual, I think.
pi_30328506
Als je dan toch zo nodig naar Pattaya moet, ga dan naar het Penthouse Hotel

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30328596
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:01 schreef APK het volgende:
Als je dan toch zo nodig naar Pattaya moet, ga dan naar het Penthouse Hotel

[afbeelding]
Wat is dat nou weer voor een jaren 60 hoerentoko die je aanbeveelt APK
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:06:52 #195
6941 APK
Factual, I think.
pi_30328688
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:03 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

Wat is dat nou weer voor een jaren 60 hoerentoko die je aanbeveelt APK
Is toch niks mis met een danspaal in de kamer en door het personeel geteste vibrators?
pi_30328943
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:06 schreef APK het volgende:

[..]

Is toch niks mis met een danspaal in de kamer en door het personeel geteste vibrators?
Ach ieder z'n meuk...neem altijd m'n eigen danspaal mee

Maar ff serieus dat Rambutri Village Inn is echt het schoonste, beste, mooiste budget hotel dat ik in Bangkok gezien heb...een echte aanrader.

Herinner ik me dat nou goed APK dat jij ook wel eens op Samet komt? Ik zit er elk jaar een paar maanden!
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:22:18 #197
6941 APK
Factual, I think.
pi_30329213
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:14 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

Herinner ik me dat nou goed APK dat jij ook wel eens op Samet komt? Ik zit er elk jaar een paar maanden!
Ik ben een paar jaar geleden 1 dag geweest, maar toen werd ik uit mijn hut geflikkerd omdat de koning de volgende dag jarig was.
(Thaise mensen kregen voorrang.)

Vorig jaar in de zomer heb ik daar een dag of tien gezeten. Best leuk en redelijk droog voor het regenseizoen.

[ Bericht 1% gewijzigd door APK op 06-09-2005 19:34:43 ]
pi_30329432
Ik vertrek 2 november, ga hier zeker nog wel een paar keer lezen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_30329520
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vertrek 2 november, ga hier zeker nog wel een paar keer lezen
Schrijf dat Rambutri Village Inn maar vast in je boekje!

Moet zelf helaas nog tot 5 december wachten
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:54:58 #200
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_30330478
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:47 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Mocht je vlak bij Koa San Road willen verblijven kan ik je het spiksplinternieuwe en enorme Rambutri Village Inn aan 95 Soi Rambutri Bangkok 10200
Tel: (02) 282 9162-3 aanbevelen...tussen de 400 en 850 Baht...brandschoon, airco, tv, geen hoeren en een zwembad op het dak!

[afbeelding]

http://www.khaosan-hotels.com/

Wel een boel backpackers!
Maar de Backpacksters zijn soms ook hoeren (Ja ervaring met Engelse meiskes)... Besides, voor een 'additional guest' is er een surcharge van 200 THB

Maar even serieus, ziet er goed uit dat hotel op Kao Sahn Road... zwembad op dak.. Helaas is dat niet echt in de buurt van het centrum, en valt dat qua accomodatie eigenlijk af..
En jij verblijft een paar maanden op Ko Samet? Wat doe je daar dan? Ik bedoel zo groot is het nu ook weer niet Is trouwens erg dicht in de buurt van mijn vaste standplaats Rayong!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')