Vanaf?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef TongPo het volgende:
Ik ben wel eens via Hong Kong naar BKK gevlogen
Hehe ik hoop niet op het vliegveld, anders ben ik genoodzaakt wat hooligans uit NL mee te nemen. Kunnen ze samen oorlogje spelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat te zien daar.
[afbeelding]
Klopt idd, foutje. Ik vloog van Adam naar HKK in iets meer dan 12 uur. Vanaf HKK naar BKK was het zo'n anderhalf uur als ik het me goed herinner. Kom je in totaal op ongeveer 14 uur. Scheelt maar 2 uurtjes met El Al.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanaf?
Alleen A'dam - Hongkong is volgens mij al meer dan 12 uur.
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar wat ik zo zie is het niet heel erg groot, ik denk dat je het kunt vergelijken met London Stansted of iets dergelijks..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef TongPo het volgende:
Hoe is het vliegveld van Tel Aviv trouwens. Klein? Is er wat te doen?![]()
De kans dat-ie Ali heet is vrij groot.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:08 schreef TongPo het volgende:
[..]
Hehe ik hoop niet op het vliegveld, anders ben ik genoodzaakt wat hooligans uit NL mee te nemen. Kunnen ze samen oorlogje spelen.![]()
P.S. Die met die rode hoofddoek. Is dat Ali B?
Wel 2x bij de vliegervaringen op www.vliegtickets.nl (spamquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:45 schreef TongPo het volgende:
Waarom zou je je mp3 speler niet mogen meenemen?
Kan dat weer dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:18 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Gaat er nog iemand met Phuket-Air naar Thailand?![]()
Dank U TongPo,quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:43 schreef TongPo het volgende:
Ik heb zelf nog nooit problemen ondervonden bij het online boeken van hotels. De prijzen schelen niet veel maar persoonlijk heb ik liever dat soort dingen van tevoren geregeld.
@DargonX: mijn vriendin heeft dit keer alles geregeld en die zit nu in Venezuela, dus heb zelf geen contactgegevens oid.
Tja.. heb ik eerst de vraag waarom je in godsvredesnaam in het Siam Sawasdee hotel wilt verblijven... okee ze hebben een zwembad... maar dit hotel is vooral bekend (ja ik heb er helaas ook een nacht geslapenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:44 schreef DargonX het volgende:
[..]
Dank U TongPo,als U me nog even toestaat om verder over het onderwerp uit te wijden
. Kan je even vragen aan je vriendin
(als je haar spreekt over Tf of Inet) via welke site ze dat hotel "Siam sawasdee" te Pattaya heeft geboekt ? Je zegt dat het verschil niet zo groot is, doch scheelt 4 euro per dag
!! 700 Bt in hotel zelf en 580 Bt via site ( heb opgezocht en is site : directrooms....).
Omdat het verschil toch redelijk is had ik graag op voorhand geboekt, doch de vrees bestaat dat het over een NEPSITE kan gaan, die via oplichterij achter je geld aan zitten. Je komt dan in 't hotel aan en ze weten van niets. dan ben je je geld kwijt en een zekere boeking !! Dus had graag geweten bij welke site het veilig is te boeken en is er al iemand opgelicht geweest op dit vlak ( heb zelf al wat nare ervaringen gehadbvb. met EBAY !)
Bedankt gasten !!![]()
Wat is dat nou weer voor een jaren 60 hoerentoko die je aanbeveelt APKquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:01 schreef APK het volgende:
Als je dan toch zo nodig naar Pattaya moet, ga dan naar het Penthouse Hotel![]()
[afbeelding]
Is toch niks mis met een danspaal in de kamer en door het personeel geteste vibrators?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:03 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Wat is dat nou weer voor een jaren 60 hoerentoko die je aanbeveelt APK![]()
Ach ieder z'n meuk...neem altijd m'n eigen danspaal meequote:Op dinsdag 6 september 2005 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch niks mis met een danspaal in de kamer en door het personeel geteste vibrators?![]()
Ik ben een paar jaar geleden 1 dag geweest, maar toen werd ik uit mijn hut geflikkerd omdat de koning de volgende dag jarig was.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:14 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Herinner ik me dat nou goed APK dat jij ook wel eens op Samet komt? Ik zit er elk jaar een paar maanden!
Schrijf dat Rambutri Village Inn maar vast in je boekje!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vertrek 2 november, ga hier zeker nog wel een paar keer lezen
Maar de Backpacksters zijn soms ook hoerenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:47 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Mocht je vlak bij Koa San Road willen verblijven kan ik je het spiksplinternieuwe en enorme Rambutri Village Inn aan 95 Soi Rambutri Bangkok 10200
Tel: (02) 282 9162-3 aanbevelen...tussen de 400 en 850 Baht...brandschoon, airco, tv, geen hoeren en een zwembad op het dak!
[afbeelding]
http://www.khaosan-hotels.com/
Wel een boel backpackers!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |