Laat die vaccinaties maar zitten...da's echt de grootst mogelijke onzin als je naar Pattaya en Samui gaat !quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:06 schreef JollyBlaze het volgende:
Hallo allen, interessant topic....
Overmogen vaccinaties halen, duur grapje, zal boven de 100 euro zijn, DTP, buiktyfus en Hep A, consult, flesje Jaico.....
Zin in :-)
ben 29, mijns inziens doe ik die vaccinaties toch maar, lage weerstand van ons westerlingen en niks gewend, waarschijnlijk een paar dagen aan de race ook, voor mijzelf, nog nooit die kant op geweest....enne... afgesproken een vriendin van me in Pattaya te ontmoeten, vandaar dus......quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:02 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Laat die vaccinaties maar zitten...da's echt de grootst mogelijke onzin als je naar Pattaya en Samui gaat !
Weet niet wat je leeftijd is en wat je precies "zoekt" in Thailand maar Pattaya is 1 grote hoerentoko met bijbehorende van bierbuik voorziende clandizie.![]()
Ehm cultuur in Pattayaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:30 schreef JollyBlaze het volgende:
[..]
ben 29, ... blaat ....
Wat ik zoek:
cultuurproeven
culinair proeven
niet op zoek naar een vriendin, vrouw etc.....
van de 20 dagen zit ik er 5 in Pattaya, omdat ik iemand ga opzoeken, genoeg tijd over dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 07:32 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ehm cultuur in Pattaya![]()
(Ik ben het met Piel eens dat dit gewoon een grote hoerenkast is, opzich niks mis mee als je daarvoor gaat, ieder zijn ding...)
En als je van MC Donalds houdt dan is Pattaya inderdaad de place to be voor het culinaire proeven!
Ik zou na 5 dagen Pattaya trouwens naar Ko Samui gaan, of Ko Chang.... vergeet ook het noorden niet te bezoeken. (Chiang Mai)
Vaccinaties, tja zolang je niet in de jungle gaat rondhobbelen voor lange tijd is het echt niet nodig, en je kunt gewoon ijsklontjes in je drinken nemen hoor, en ook je tanden poetsen met kraanwater is mogelijk, op die manier bouw je wat weerstand op! (let op mond spoelen, niet doorslikken natuurlijk)
dat is dus Walking Street, pak je meteen een foto van de drukste straat, zuiden van Pattaya richting Jomtien. Ik zit verder naar het noorden, Areca Lodge hotel, central pattaya road/2nd streetquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:24 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Geloof niet dat je hier erg veel rust, cultuur en culinaire hoogstandjes zult ontdekken:
[afbeelding]
Weet je zeker dat je er nooit eerder bent geweest?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:38 schreef JollyBlaze het volgende:
[..]
dat is dus Walking Street, pak je meteen een foto van de drukste straat, zuiden van Pattaya richting Jomtien. Ik zit verder naar het noorden, Areca Lodge hotel, central pattaya road/2nd street
Richting Naklua schijnt het ook best leuk en rustig te zijn en mooiere stranden
ooit van Google gehoord?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:41 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je er nooit eerder bent geweest?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:23 schreef JollyBlaze het volgende:
[..]
van de 20 dagen zit ik er 5 in Pattaya, omdat ik iemand ga opzoeken, genoeg tijd over dus.
Ik hoorde van iemand dat je erg goed uit moest kijken met wondjes, omdat die daar snel gaan infecteren, denk aan blootstelling aan het water tijdens bv. douchen.
Vraagje, ik heb 1500 euro tot mijn beschikking, dat moet toch te doen zijn om daar 20 dagen mee rond te komen, en ja, ik slaap ook weleens in wat duurdere en luxere hotelkamers, dus dan schieten de prijzen natuurlijk omhoog.
Dat is niet Walking street, maar Soi 2quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:38 schreef JollyBlaze het volgende:
[..]
dat is dus Walking Street, pak je meteen een foto van de drukste straat, zuiden van Pattaya richting Jomtien. Ik zit verder naar het noorden, Areca Lodge hotel, central pattaya road/2nd street
Richting Naklua schijnt het ook best leuk en rustig te zijn en mooiere stranden
nog een keer gekeken, je hebt wel gelijk zo te zien, niet dat ik weet dat het soi2 is ofzo, heb alleen foto's van 's-avonds van Walking Street gezien, zal de neon verlichting wel zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:18 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Dat is niet Walking street, maar Soi 2![]()
Ga je ook nog even langs de drogist?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:27 schreef JollyBlaze het volgende:
net mijn hep A en DTP vaccinaties gehad, ready to go, alleen nog 41 dagen wachten nu
tja, in het begin had ik er wel last van maar daar wen je zo aan en dan negeer je ze gewoon.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:59 schreef -Dries- het volgende:
Heeft niemand verhalen over opdringerige tuk-tuk chaffeurs? In de grote steden werd je er soms gek door zeg..![]()
De eerste keer dat je in Bangkok bent trap je misschien wel in zo'n "voor 10 Baht laat ik je de hele stad zien" truc waarna hij je bij elke edelstenenboer en louche kleermakers naar binnen werkt zodat ie commissie krijgt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:59 schreef -Dries- het volgende:
Heeft niemand verhalen over opdringerige tuk-tuk chaffeurs? In de grote steden werd je er soms gek door zeg..![]()
ik heb me wel eens ergens naartoe laten brengen en dat ik dan met die gast had afgesproken dat we eerst op 2 plekken gingen stoppen, dan bracht ie ons gratisquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:15 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
De eerste keer dat je in Bangkok bent trap je misschien wel in zo'n "voor 10 Baht laat ik je de hele stad zien" truc waarna hij je bij elke edelstenenboer en louche kleermakers naar binnen werkt zodat ie commissie krijgt.
Ze zijn idd behoorlijk opdringerig...maar na een een tijdje wen je d'r aan en ga je ze negeren...
Voor wie naar BKK gaat voor de 1e keer: laat Tuktuks links liggen en ga met de taxi...taxi kost geen drol (als de meter aan staat)
Is dat dezelfde gast die je op verschillende stranden tegenkomt met een zelfgetypt levensverhaal en die in Bukit Lawang - Sumatra was ten tijde van de ramp (overspoelde rivier die hele dorpen meenam)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb me wel eens ergens naartoe laten brengen en dat ik dan met die gast had afgesproken dat we eerst op 2 plekken gingen stoppen, dan bracht ie ons gratis
Een vriend had trouwens een zelf getypt verhaal gekocht van een of andere griek die van alles deed om aan geld te komen, en daar ging het verhaal ook over. hij had o.a. gefigureerd in reclames, tuk-tuk scams gezet en in een massageparlor gewerktwas erg leuk om te lezen, die gast hangt veel rond bij Khaossan road, toen igg.
ik denk het niet, dat stond namelijk niet in dat verhaal. hij heeft ook nog drugs gesmokkeld e.d. en het gaat ook over de hele hoerenindustrie en hoe ze je proberen te flessen enzo. erg leuk om te lezen (ook al was het engels soms wat minderquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:29 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Is dat dezelfde gast die je op verschillende stranden tegenkomt met een zelfgetypt levensverhaal en die in Bukit Lawang - Sumatra was ten tijde van de ramp (overspoelde rivier die hele dorpen meenam)
Er lopen rare (Westerse) gasten rond in Thailand...
Geloof trouwens dat zo'n beetje iedereen die langer dan een paar maanden in Thailand verblijft niet helemaal spoort![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |