Billy Joel-Uptown girlquote:Op zondag 3 juli 2005 03:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Althea & Donna - Uptown Top Rankingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Augustus Pablo - King Tubby Meets The Rockers Uptown absolute klassieker!quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 03:22 schreef AapNootMies het volgende:
[..]
Augustus Pablo - King Tubby Meets The Rockers Uptown absolute klassieker!
Commodore's- Easyquote:Op zondag 3 juli 2005 03:27 schreef GLO het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rockers Hi-Fi - Uneasy Skanking
knipquote:Op zondag 3 juli 2005 03:27 schreef GLO het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rockers Hi-Fi - Uneasy Skanking
Middle of the road-Sacramentoquote:
Ray Charles - The Night Time Is The Right Timequote:Op zondag 3 juli 2005 04:03 schreef AapNootMies het volgende:
[..]
John Holt - In The Middle Of The Night
Don Carlos - Nice Timequote:Op zondag 3 juli 2005 04:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Ray Charles - The Night Time Is The Right Timeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cocoa Tea - Nice Time In Francevan de nieuwe cd: Tek Weh Yuh Galquote:
Joni Michell - In France They Kiss On Main Streetquote:Op zondag 3 juli 2005 04:58 schreef AapNootMies het volgende:
[..]
Cocoa Tea - Nice Time In Francevan de nieuwe cd: Tek Weh Yuh Gal
Sugar Minott - Jamming In The Streetquote:Op zondag 3 juli 2005 05:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Joni Michell - In France They Kiss On Main Street
Bob Marley & The Wailers - Jammingquote:Op zondag 3 juli 2005 05:11 schreef AapNootMies het volgende:
[..]
Sugar Minott - Jamming In The Street
Neil Young - Oh Lonesome Mequote:Op zondag 3 juli 2005 05:14 schreef AapNootMies het volgende:
[..]
Lone Ranger - Tribute To Marley
Gaaaaaaaaaaaap!
The Teddybears met Phil Spector - To Know Him Is To Love Himquote:Op zondag 3 juli 2005 05:34 schreef AapNootMies het volgende:
[..]
Gregory Isaacs - Sad To Know
22 Juli in Nighttown!
Sister Sledge - We Are Familyquote:Op zondag 3 juli 2005 05:46 schreef AapNootMies het volgende:
[..]
Percy Sledge - Take Time To Know Her
een niet-reggae nummer om mee af te sluiten, ik ga naar huis! Morgen weer een nacht, tot de volgende keer dan maar weer!
Time Bandits-Listen to the man with the golden voicequote:Op zondag 3 juli 2005 06:10 schreef Prego het volgende:
sisters with voices - right here
Third world-Now that we found lovequote:Op zondag 3 juli 2005 07:38 schreef Prego het volgende:
nirvana - the man who sold the world
okquote:Op zondag 3 juli 2005 07:40 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Third world-Now that we found love
Psssssst,het is de bedoeling dat je quote.....
Lovin Spoonful-Daydreamquote:Op zondag 3 juli 2005 07:49 schreef Prego het volgende:
[..]
okom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
all saints - I found lovin
The Trammps - Disco Infernoquote:
Frank Sinatra-The lady is a trampquote:
Miss Kittin & The Hacker - Frank Sinatraquote:
Eartha Kitt- Cha cha heelsquote:Op zondag 3 juli 2005 11:40 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Miss Kittin & The Hacker - Frank Sinatra
Toploader - Achilles Heelquote:
ZZ top-Legsquote:
quote:
Paul Young-Come back and stayquote:Op zondag 3 juli 2005 12:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Strapping Young Lad - AAA
Pato Banton - Baby Come Backquote:
The Babys-Every time i think of youquote:
The Time- Jungle Lovequote:Op zondag 3 juli 2005 12:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Rolling Stones - Time Is On My Side
The Prodigy - Ruff in the Junglequote:
André van Duin - Wonderkind.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
The Prodigy - Ruff in the Jungleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Boudewijn de Groot - Wonderkind van 50quote:Op zondag 3 juli 2005 12:48 schreef belsen het volgende:
[..]
André van Duin - Wonderkind.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vader Abraham - Het smurfenlied.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot - Wonderkind van 50om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Colonel Abrahams- Trappedquote:Op zondag 3 juli 2005 12:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Vader Abraham - Het smurfenlied. [afbeelding]
General Levi - Incredible.quote:
Admiral Freebee - The worst is yet to comequote:Op zondag 3 juli 2005 13:35 schreef belsen het volgende:
[..]
General Levi - Incredible.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Altijd eentje hoger.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Novastar - The best is yet to come.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Admiral Freebee - The worst is yet to come
Oasis - Champagne Supernovaquote:Op zondag 3 juli 2005 14:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Novastar - The best is yet to come.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met dank aan DaisyDuke, die hem vroeg met Trivia!
Champagne-Rock & Roll starquote:
Cypress Hill - Rockstarquote:
David Soul- Don't give up on usquote:
Solomon Burke - Don't give up on me...quote:
Die stonden er absoluut!! Vorige week had ik ook zoiets, in hetzelfde topic nota bene!quote:Op zondag 3 juli 2005 16:34 schreef Neleos het volgende:
Eehm. Gisteren redelijk wat gedronken en daar ben ik nog wel wat wazig van.
Maar stond hier net niet Soul II Soul - Joy en Saul Williams - African Student Movement?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Denk het. Of hij vond dat ze niet genoeg associeerden.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Die stonden er absoluut!! Vorige week had ik ook zoiets, in hetzelfde topic nota bene!
Heeft Beathoven toevallig op een verkeerd knopje gedrukt???om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
cut 'n move - give it upquote:Solomon Burke - Don't give up on me...
Diana Ross-Give upquote:
nee, dat heeft Beathoven niet gedaan. Ik las net je reactie in de feedback en zal eens kijken wat er evt. aan de hand kan zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 16:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Die stonden er absoluut!! Vorige week had ik ook zoiets, in hetzelfde topic nota bene!
Heeft Beathoven toevallig op een verkeerd knopje gedrukt???om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Het Goede Doel - Belgie met puntjes op de equote:Op zondag 3 juli 2005 17:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.The Good Men - Give It UpJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
thnx Beathovenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chuck Berry - Good golly miss Molly !quote:Op zondag 3 juli 2005 17:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.The Good Men - Give It UpJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
thnx Beathovenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Billy Joel- Goodnight saigonquote:Op zondag 3 juli 2005 17:45 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Chuck Berry - Good golly miss Molly !
Julee Cruise - The Nightingalequote:
Faithless - Insomniaquote:
The Prodigy - Firestarterquote:
The Doors - Light My Firequote:
Anita Meyer - Het spijt me...quote:
The pop group - We are all prostitutesquote:Op maandag 4 juli 2005 06:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Annie temeyer - Het spijt me...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De Dikke Lul Band - Op je ballen naar de wallen.quote:Op maandag 4 juli 2005 07:44 schreef cafca het volgende:
[..]
The pop group - We are all prostitutesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Monty Python - The Upmire strikes back the ball's out!quote:Op maandag 4 juli 2005 07:50 schreef belsen het volgende:
[..]
De Dikke Lul Band - Op je ballen naar de wallen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Golden Earring-Back Homequote:Op maandag 4 juli 2005 07:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Monty Python - The Upmire strikes back the ball's out!
Acda en de Munnik - Naar huis.quote:
René Froger-Een eigen huisquote:Op maandag 4 juli 2005 09:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Acda en de Munnik - Naar huis.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The communards - Don't leave me this wayquote:
Jet - Are you gonna go my way?quote:Op maandag 4 juli 2005 09:50 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
The communards - Don't leave me this way
Eruption- One way ticketquote:
Wham - Club Tropicanaquote:Op maandag 4 juli 2005 09:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Gerard Joling- Ticket to the tropics
Culture club-Do you really want to hurt mequote:
Timex Social Club - Rumorsquote:Op maandag 4 juli 2005 09:59 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Culture club-Do you really want to hurt me
Truth hurts - so addictivequote:Op maandag 4 juli 2005 09:59 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Culture club-Do you really want to hurt me
Jane's addiction - Been caught stealingquote:
Lars Frederiksen - Anti-social.quote:
Burning Spear-Social livingquote:Op maandag 4 juli 2005 10:19 schreef belsen het volgende:
[..]
Lars Frederiksen - Anti-social.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Silvia Millencamp - Brand!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop