abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29418263
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:17 schreef Fixers het volgende:

[..]

Nou neem maar aan dat er best een hoop mannen zijn die daar wel in mee willen gaan hoor. Ze zullen het niet snel uitspreken, maar ook hetero mannen die verder niet bi-curious zijn willen de rollen wel eens omgedraaid zien.
Inderdaad niks geen problemen mee!
pi_29419361
Idem hier eigenlijk... ben er zelfs nogal een fan van...

En mijn vriendin vindt het ook totaal fantastisch, zeker gezien er in het tuigje een trileitje zit, ze komt vaak ongelofelijk klaar hiervan!
pi_29419433
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:49 schreef Ro-Maniak het volgende:

En mijn vriendin vindt het ook totaal fantastisch, zeker gezien er in het tuigje een trileitje zit, ze komt vaak ongelofelijk klaar hiervan!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:21:08 #204
124948 Averon
One of the good guys
pi_29419978
En zo staan wij gezamelijk op de de barricades van de tweede sexuele revolutie ! Liberté - Egalité - Fraternité, de vrijheid van doen wat je wil, de gelijkheid van mannen en vrouwen en de broederschap van tolerantie voor ieders voorkeuren

Okay, een beetje dramatisch, maar moet er niet aan denken te moeten leven in vroegere, meer bekrompen tijden.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_29420042
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:21 schreef Averon het volgende:
Okay, een beetje dramatisch, maar moet er niet aan denken te moeten leven in vroegere, meer bekrompen tijden.
Those were the days, my friend. Toen je nog gewoon de gevangenis in ging voor sodomie (Oscar Wilde...).
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:49:46 #206
124948 Averon
One of the good guys
pi_29420570
Sodomie is nog illegaal in enkele Amerikaanse staten.

Let's go there, break the law !
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:55:48 #207
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29420698
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:49 schreef Ro-Maniak het volgende:

Maar zij met tuigje... jij handen en knieenn zij erachter zitten en zo???
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:01:33 #208
124948 Averon
One of the good guys
pi_29420835
Of hij op zijn rug, dat kan ook.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:10:57 #209
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29421000
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:01 schreef Averon het volgende:
Of hij op zijn rug, dat kan ook.
Ja maar zij bij hem naar binnen en zo......
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:59:22 #210
124948 Averon
One of the good guys
pi_29421799
Ja dat bedoel ik.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:09:39 #211
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29421961
Zou bijna zeggen regel er dan een man bij..
Dan heeft zij er ook wat aan he
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:25:38 #212
124948 Averon
One of the good guys
pi_29422160
Trio's zijn, zoals ik eerder al poste, vaak erg leuk.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:31:57 #213
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29422253
K weet niet, ljkt mij wel apart..
Maar iig moeten er 2 geen relatie met elkaar hebben denk ik
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:35:06 #214
124948 Averon
One of the good guys
pi_29422296
No strings attached sex, that's very nice.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:47:58 #215
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29422479
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 13:35 schreef Averon het volgende:
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:48:16 #216
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29422485
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 13:35 schreef Averon het volgende:
HUH??? hoe bedoel je
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:57:50 #217
124948 Averon
One of the good guys
pi_29422662
No strings attached, zonder verdere verplichtingen.

Sorry, my dutch ain't perfect.
pi_29423034
Averon/PieterCK:

Kan allebei, allebei is cool maar wel heel anders... En dit is dus echt iets HEEL anders dan een trio, want dat zou ik bijvoorbeeld nooit willen (wel met een vrouw denk ik, maar niet met een man dus). Ben nl. 0% bi, dus dat is echt out of the question.

Maar dan nog kan dit dus eeeeerrg cool zijn voor beide partijen.
pi_29423085
Je hoeft niet bi te zijn om het met iemand van je eigen geslacht te doen.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 14:33:35 #220
124948 Averon
One of the good guys
pi_29423292
Klopt.

Ik heb trio's gehad met zowel 2 mannen als 2 vrouwen. En ik ben niet bi. Het is een kwestie van wat je wel en niet doet. Met twee mannen een meisje zoveel mogelijk "aandacht" geven is erg "leuk".
pi_29423409
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:20 schreef Ro-Maniak het volgende:
Averon/PieterCK:

Kan allebei, allebei is cool maar wel heel anders... En dit is dus echt iets HEEL anders dan een trio, want dat zou ik bijvoorbeeld nooit willen (wel met een vrouw denk ik, maar niet met een man dus). Ben nl. 0% bi, dus dat is echt out of the question.

Maar dan nog kan dit dus eeeeerrg cool zijn voor beide partijen.
Mijn man is ook zo hetero als maar kan, toch mag hij gaarne zo nu en dan mij goed te pakken nemen met een andere man erbij, heerlijk hoor 2(of meer) mannen die zich totaal met jouw genot bezig houden
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 14:56:04 #222
124948 Averon
One of the good guys
pi_29423637
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Mijn man is ook zo hetero als maar kan, toch mag hij gaarne zo nu en dan mij goed te pakken nemen met een andere man erbij, heerlijk hoor 2(of meer) mannen die zich totaal met jouw genot bezig houden
Andersom natuurlijk ook, het is great om twee dames te hebben die samen jou onderhanden nemen.
pi_29423654
Jaaa, met al het bovenstaande ben ik het ook helemaal eens, ik bedoelde dus te zeggen dat ik het niet zie zitten om me door een kerel te laten nemen, terwijl ik dat wel leuk vind als mijn vriendin 't doet!
pi_29423726
Toch vind ik het bij vrouwen leuker als ze het ook met elkaar doen, anders heb je toch momenten dat er 1 een beetje voor spek en bonen bij zit, ok ok je kan wel lekker strelen enzo, maar toch, bij 2 mannen en 1 vrouw kan iedereen continu echt actief zijn, bij 2 vrouwen en 1 man(hetero situatie) is dat toch minder.

En persoonlijk vind ik het storender om het met iemand te doen en op te letten of er geen aanrakinge vallen enzo, vind het fijner als dat gewoon kan, maarja ben dan ook erg bi

Mag wel graag in een v/m/v trio met z'n 2-tjes hem te pakken nemen, maar ook lekker met elkaar, van lekker samen pijpen en tongen tot het echte werk samen, dat gaat gewoon beter als de dames in kwestie niet vies zijn van elkaar, dan is het echt, als iemand samen pijpt met iemand met wie ze niets wil is dat toch erg anders.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 15:04:36 #225
124948 Averon
One of the good guys
pi_29423775
Tja het blijft zo dat de meeste mannen andere mannen aanraken nog een enorm taboe vinden.
Ik vind het ook leuker als de dames in kwestie elkaar interesting vinden. Werkt beter.

Maar het is ook makkelijker voor een vrouw om twee mannen te bedienen dan voor een man twee vruowen.
pi_29423933
Vind het helemaal heen taboe, maar het trekt me gewoon totaal niet, eerder het tegendeel dus, maar met taboe heeft dat niks te maken. Ben gewoon 100% hetero (tenzij ik ooit nog eens het tegendeel zou ontdekken, maar op dit moment kan ik me dat totaaaal niet voorstellen).

Erodome, ja, jouw punt zie ik natuurlijk heel erg. Een trio met twee v die elkaar niet aan willen raken heeft gewoon praktisch minder zin dan een trio met twee m waarbij dat zo is...
  donderdag 4 augustus 2005 @ 15:30:53 #227
124948 Averon
One of the good guys
pi_29424368
Ach ieder zijn vrijheid hoor, zolang het safe, sane en consentual is moet alles kunnen. Ik dacht ook inet dat jij een Taboe hat RM, maar veel mannen wel.

Ik dacht ook dat ik een trio met 2 mannen niets zou vinden, maar een goede maat van me had een vriendin met wie hij dat wou doen, dus zodoende, het beviel een stuk meer dan ik dacht.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 16:24:49 #228
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29425318
Ik zou ook zoiets hebben als het bij 2 mensen zijn bij wie het goed voelt wil ik er ook wel overna denken.

Enige 'gekke' is dan dat er een 2e naakte man bij is, maar daar is ook wel overheen te komen toch
pi_29478940
Ik ben persoonlijk nogal gek op ageplay. Ik ben dan bijv. een onschuldig pubermeisje dat door de buurman verleid wordt ("heb je al haartjes op je kutje, laat me eens voelen" en "kijk een wat een lekkere lolly ik hier heb").

Eigenlijk heel genant om dit op te schrijven trouwens
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_29479187
slik
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  zondag 7 augustus 2005 @ 02:38:59 #231
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_29479595
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:30 schreef Modus het volgende:

[..]

Je kan ook té veel met seks bezig zijn / té veel dingen met seks associëren, imo.
ga es even lezen hoe dit subforum heet

en dan je mond spoelen met water en zeep, dweil
pi_29479758
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 02:38 schreef Uiteraard het volgende:
[..]
ga es even lezen hoe dit subforum heet

en dan je mond spoelen met water en zeep, dweil
Een reply geven op een post van meer dan een maand terug.....
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_29480183
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 01:58 schreef zesje het volgende:
Ik ben persoonlijk nogal gek op ageplay. Ik ben dan bijv. een onschuldig pubermeisje dat door de buurman verleid wordt ("heb je al haartjes op je kutje, laat me eens voelen" en "kijk een wat een lekkere lolly ik hier heb").

En dan heet je hier ook nog 'zesje'.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 01:32:43 #234
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_29512501
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 02:50 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Een reply geven op een post van meer dan een maand terug.....
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:00:28 #235
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_29513242
Gedragen over het algemeen mannen zich niet vaker dominanter dan vrouwen? Ik heb ook het idee dat mannen en vrouwen dat beide geiler vinden dan vice versa. Misschien spreek ik uit eigen ervaring maar vrouwen proberen toch altijd een beetje met het 'stoute meisjes' look een man op te geilen waarna de 'grote stoere sterke man' het meisje (beetje hardhandig) onder handen neemt

Ik zal toch altijd een beetje moeten lachen wanneer een vrouwe mij probeert te overheersen (kan me niet goed in zo'n spel inleven)
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_29520806
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:00 schreef Pracissor het volgende:
Ik zal toch altijd een beetje moeten lachen wanneer een vrouwe mij probeert te overheersen (kan me niet goed in zo'n spel inleven)
Dat dacht je maar
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:16:42 #237
124948 Averon
One of the good guys
pi_29521446
Uh oh, sterke vrouw gesignaleerd.

Hey Lupa, hoe is het nu afgelopen met die date van je? Was die in voor RPG?
pi_29521641
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 01:58 schreef zesje het volgende:

Das best schattig eigenlijk Damn, ben ik nu zo'n vies pervers oud mannetje? De rollen omgedraaid mag van mij ook wel trouwens, knaapje met ouder buurmeisje ofzo beetje doktertje spelen.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:45:05 #239
124948 Averon
One of the good guys
pi_29522414
Fantasie hebben maakt je zelden een vies mannetje. Hoogstens een fantasie rijk mannetje.
pi_29523719
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:16 schreef Averon het volgende:
Uh oh, sterke vrouw gesignaleerd.

Hey Lupa, hoe is het nu afgelopen met die date van je? Was die in voor RPG?
Zo ver zijn we nog niet hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')