FUNKSTöRUNG & PIXELPASTAquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:30 schreef SKa_BoSS het volgende:
We hebben het al eens over de TEXELSE BOYS gehad, dat stelletje digitale kunstenaars met hun eigen laboratorium op Lowlands. Welnu, de officiele naam TEXELSE BOYS PLAYGROUND verraadt al wat meer: de heren gaan experimenteren met alles waar chipjes, draadjes en stekkertjes aan zitten, knopen beeld, geluid en games aan elkaar en hebben jouw input daar hard bij nodig. Alsof dat nog niet genoeg is, speelt er ook nog een aantal spectaculaire DJ's, VJ's en EXPERIMENTELE ELEKTRONISCHE LIVE-ACTS! Een digitaal gekkenhuis wordt het! Check snel de details bij specials onder de programmaknop!
Da's kutquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:39 schreef super-muffin het volgende:
Ik krijg net een brief van school dat ik 22 augustus weer op school moet zijn om mn stage te bespreken.
dus of zondagavond naar huis of maandag heel vroegquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:39 schreef super-muffin het volgende:
Ik krijg net een brief van school dat ik 22 augustus weer op school moet zijn om mn stage te bespreken.
Kleine, eenvoudige digitale camera's mochten vorig jaar ook mee... Het jaar daarvoor niet... Zolang je geen aparte lenzen en shit hebt is het allemaal prima!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:01 schreef Studentplus.nl het volgende:
meestal is het toch zo dat je kleine camera's mag meenemen.. zolang het maar geen profi spullen zijn.. filmen mag sowieso niet dacht ik.
Ze houden er nooit rekening mee hč, ook met de intro's en zo, een vriend van mij moet zondagavond weer terug.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:39 schreef super-muffin het volgende:
dikquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
FUNKSTöRUNG & PIXELPASTA
EBOMAN: SENSORMADNESS
TWANG + JAMIE LIDELL
MICROMUSIC
RADION
ADDICTIVE TV
HUMAN WORKSHOP
Zijn dus de spectaculaire DJ's, VJ's en EXPERIMENTELE ELEKTRONISCHE LIVE-ACTS. Zie 't programma op de site voor info enzo
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze houden er nooit rekening mee hč, ook met de intro's en zo, een vriend van mij moet zondagavond weer terug.
Moet je een keer tegen ze zeggen, dan houden ze er misschien volgend jaar rekening mee.
Ik meen me te herinneren dat dat vorig jaar rond middernacht was, met de White Stripes op het hoofdpodium in ieder geval. Ik was ergens anders heen gegaan wat nog iets langer duurde...quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
En het is nog verplicht ook, anders krijg ik voor een moduul een 1 en dan kan ik geen stage lopen.
Zucht..
Hoelaat is zondag de laatste act?
Goldfinger was vet hč?!quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat dat vorig jaar rond middernacht was, met de White Stripes op het hoofdpodium in ieder geval. Ik was ergens anders heen gegaan wat nog iets langer duurde...
Foo Fighters stonden in 2003 van 20.15 tot 21.30.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
En het is nog verplicht ook, anders krijg ik voor een moduul een 1 en dan kan ik geen stage lopen.
Zucht..
Hoelaat is zondag de laatste act?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |