dus of zondagavond naar huis of maandag heel vroegquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:39 schreef super-muffin het volgende:
Ik krijg net een brief van school dat ik 22 augustus weer op school moet zijn om mn stage te bespreken.
Kleine, eenvoudige digitale camera's mochten vorig jaar ook mee... Het jaar daarvoor niet... Zolang je geen aparte lenzen en shit hebt is het allemaal prima!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:01 schreef Studentplus.nl het volgende:
meestal is het toch zo dat je kleine camera's mag meenemen.. zolang het maar geen profi spullen zijn.. filmen mag sowieso niet dacht ik.
Ze houden er nooit rekening mee hè, ook met de intro's en zo, een vriend van mij moet zondagavond weer terug.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:39 schreef super-muffin het volgende:
Ik krijg net een brief van school dat ik 22 augustus weer op school moet zijn om mn stage te bespreken.
dikquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
FUNKSTöRUNG & PIXELPASTA
EBOMAN: SENSORMADNESS
TWANG + JAMIE LIDELL
MICROMUSIC
RADION
ADDICTIVE TV
HUMAN WORKSHOP
Zijn dus de spectaculaire DJ's, VJ's en EXPERIMENTELE ELEKTRONISCHE LIVE-ACTS. Zie 't programma op de site voor info enzo
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze houden er nooit rekening mee hè, ook met de intro's en zo, een vriend van mij moet zondagavond weer terug.
Moet je een keer tegen ze zeggen, dan houden ze er misschien volgend jaar rekening mee.
Ik meen me te herinneren dat dat vorig jaar rond middernacht was, met de White Stripes op het hoofdpodium in ieder geval. Ik was ergens anders heen gegaan wat nog iets langer duurde...quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
En het is nog verplicht ook, anders krijg ik voor een moduul een 1 en dan kan ik geen stage lopen.
Zucht..
Hoelaat is zondag de laatste act?
Goldfinger was vet hè?!quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat dat vorig jaar rond middernacht was, met de White Stripes op het hoofdpodium in ieder geval. Ik was ergens anders heen gegaan wat nog iets langer duurde...
Foo Fighters stonden in 2003 van 20.15 tot 21.30.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
En het is nog verplicht ook, anders krijg ik voor een moduul een 1 en dan kan ik geen stage lopen.
Zucht..
Hoelaat is zondag de laatste act?
de zondag is qua Alpha vrij duidelijk denk k en de foo Fighters zullen wel afsluitenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:57 schreef super-muffin het volgende:
oke
naja, ik zie het daar wel, ligt er aan welke bands er optreden.
FF sloten in 2003 af als ik het goed heb... Vorig jaar waren het die witte streepjes tenslotte... Ik gok op LCD Soundsystem als afsluiter...quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:06 schreef Roellio het volgende:
De FF hebben vorig jaar toch al afgesloten? Lijkt me niet dat ze dit jaar weer afsluiter zijn.
Fort Minor ben ik wel benieuwd naar...quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
Mag ik van jou in de categorie 'bevestigd voor Lowlands 2005' de punky hiphop van EL PUS? En het mysterieuze Linkin Park-hiphopproject FORT MINOR? Heb je dan ook nog THE SUBWAYS voor me? En als laatste de gestoorde eenmansband THAT 1 GUY? Ja? Kwartet!
Nog meer Britpop?!![]()
dave Clarke stond in 2003 toen de FF in de Alpha afsloten tegelijkertijd in de Bravo, dat wasquote:Op donderdag 7 juli 2005 06:46 schreef RichardQuest het volgende:
Misschien wordt Korn wel de afsluiter. Nee, doe maar een keer Dave Clarke als afsluiter of zo.
Ik ook, de meningen over Linkin Park zijn verdeeld, maar persoonlijk vind ik ze best oke. En de Enjoy the Silence-remix van Mike Shinoda vind ik ook erg geslaagd. Ben benieuwd wat ie hiervan heeft gemaakt. En of er live wat van blijft staan zonder alle gasten, want mensen als Jay-z en Common verwacht ik nou niet bepaald als surprise op Lowlands.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:17 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Fort Minor ben ik wel benieuwd naar...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dave Clarke stond in 2003 toen de FF in de Alpha afsloten tegelijkertijd in de Bravo, dat wasbriljant uurtje
Heb een setje van Vitalic gedownload, en dat gaat ook aardig los!quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dave Clarke stond in 2003 toen de FF in de Alpha afsloten tegelijkertijd in de Bravo, dat wasbriljant uurtje
Maar dat zou wel weer heel erg vet zijn op zichquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ook, de meningen over Linkin Park zijn verdeeld, maar persoonlijk vind ik ze best oke. En de Enjoy the Silence-remix van Mike Shinoda vind ik ook erg geslaagd. Ben benieuwd wat ie hiervan heeft gemaakt. En of er live wat van blijft staan zonder alle gasten, want mensen als Jay-z en Common verwacht ik nou niet bepaald als surprise op Lowlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |