Je weet toch dat Matt Freeman aan het genezen is van longkanker? Dat mag ik tenminste hopen dat je dat weet.... Rancid zal dus niet spelen. De Transplants zouden wel kunnen komen, staan op Reading en komen 7 september in de Melkwegquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad met toevoeging van wat punk dat ze erg ver komen met die kaartjes
Kom maar op met Rancid en NoFX
Jeuzes... Hoe vaak blijft men nog hopen op Rancid?!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad met toevoeging van wat punk dat ze erg ver komen met die kaartjes
Kom maar op met Rancid en NoFX
Strak planquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:47 schreef maniack28 het volgende:
Ik sluit me aan bij Ska_BoSS... wat liggen wij heerlijk op een lijn... zullen we samen een festival organiseren?
Nee wist ik allemaal niet... ik interresseer me allene voor de muziek, dus riep ik gewoon twee willekeurige goede namenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je weet toch dat Matt Freeman aan het genezen is van longkanker? Dat mag ik tenminste hopen dat je dat weet.... Rancid zal dus niet spelen. De Transplants zouden wel kunnen komen, staan op Reading en komen 7 september in de Melkweg
Die zitten bij de Buitenwesten-kliek van Kubus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:19 schreef P8 het volgende:
ik hoorde dat duvelduvel ook zou komen
meerdere kerenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:14 schreef Robzilla het volgende:
is lowlands eigenlijk ooit wel eens uitverkocht geweest?
onbekendquote:hoe staat de kaartverkoop dit jaar?
Ik heb een heeeele brede muzieksmaakquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:19 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hihi, ik vond met jouw usericon een roep om Aphex Twin ook al veel logischer dan iets over Incubus.
* LintuxCx zou meneer D. James ook wel eens willen zien.
Nóg een goeie bandquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:20 schreef Dr.E het volgende:
face tomorrow komt iig...
was geloof ik al bekend, maar zijn vandaag officieel bevestigd..
Als MFATGG en/of NoFX komen dan kan mijn Lowlands niet meer stuk!quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:55 schreef Kletz het volgende:
ik heb m'n kaartje vorige week gehaald, maar damn wat een zooi komt er op lowlands wat niet voor mij besteed is.
Wat maniac28 ook al zegt; Ze zijn sterk achteruit gegaan met harde muziek.
Het lijstje van Ska_BoSS bevalt me wel met MFATGG, NUFAN en NOFX. Dat zal mijn lowlands wel weer goed maken.
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |