Nee wist ik allemaal niet... ik interresseer me allene voor de muziek, dus riep ik gewoon twee willekeurige goede namenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je weet toch dat Matt Freeman aan het genezen is van longkanker? Dat mag ik tenminste hopen dat je dat weet.... Rancid zal dus niet spelen. De Transplants zouden wel kunnen komen, staan op Reading en komen 7 september in de Melkweg
Die zitten bij de Buitenwesten-kliek van Kubus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:19 schreef P8 het volgende:
ik hoorde dat duvelduvel ook zou komen
meerdere kerenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:14 schreef Robzilla het volgende:
is lowlands eigenlijk ooit wel eens uitverkocht geweest?
onbekendquote:hoe staat de kaartverkoop dit jaar?
Ik heb een heeeele brede muzieksmaakquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:19 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hihi, ik vond met jouw usericon een roep om Aphex Twin ook al veel logischer dan iets over Incubus.
* LintuxCx zou meneer D. James ook wel eens willen zien.
Nóg een goeie bandquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:20 schreef Dr.E het volgende:
face tomorrow komt iig...
was geloof ik al bekend, maar zijn vandaag officieel bevestigd..
Als MFATGG en/of NoFX komen dan kan mijn Lowlands niet meer stuk!quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:55 schreef Kletz het volgende:
ik heb m'n kaartje vorige week gehaald, maar damn wat een zooi komt er op lowlands wat niet voor mij besteed is.
Wat maniac28 ook al zegt; Ze zijn sterk achteruit gegaan met harde muziek.
Het lijstje van Ska_BoSS bevalt me wel met MFATGG, NUFAN en NOFX. Dat zal mijn lowlands wel weer goed maken.
tvp
FUNKSTöRUNG & PIXELPASTAquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:30 schreef SKa_BoSS het volgende:
We hebben het al eens over de TEXELSE BOYS gehad, dat stelletje digitale kunstenaars met hun eigen laboratorium op Lowlands. Welnu, de officiele naam TEXELSE BOYS PLAYGROUND verraadt al wat meer: de heren gaan experimenteren met alles waar chipjes, draadjes en stekkertjes aan zitten, knopen beeld, geluid en games aan elkaar en hebben jouw input daar hard bij nodig. Alsof dat nog niet genoeg is, speelt er ook nog een aantal spectaculaire DJ's, VJ's en EXPERIMENTELE ELEKTRONISCHE LIVE-ACTS! Een digitaal gekkenhuis wordt het! Check snel de details bij specials onder de programmaknop!
Da's kutquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:39 schreef super-muffin het volgende:
Ik krijg net een brief van school dat ik 22 augustus weer op school moet zijn om mn stage te bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |