Mwa, er mogen van mij nog wel wat 'veteranen' bij komen, Derrick May zou heel vet zijnquote:
Hihi, ik vond met jouw usericon een roep om Aphex Twin ook al veel logischer dan iets over Incubus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:00 schreef InsaneM666 het volgende:
En ik vind verdomme nog steeds dat Aphex Twin moet komen
ze zitten dan in de USquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:20 schreef Blinker het volgende:
Ik teken ook voor Reel Big fish!
Nile, Textures, Dillenger... do I need to say more? Dit jaar hebben we geen metaal.... alleen maar commerciemetaalquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:19 schreef greatgonzo het volgende:
volgens mij staat er al jaren geen metaal meer op LL, daarvoor wordt je toch echt verwezen naar Dynamo/Fields/Waldrock
Ik citeer:quote:
En over Marilyn Manson:quote:Apocalyptica / Metal / Alt-Metal
Korn / Metal / Nu Metal
Nightwish / Metal / Gothic
Bron: www.lowlands.nlquote:Toch hoeft niemand het succes van Marilyn Manson te verbazen, want onder de make-up en de enge contactlenzen schuilt een man met een missie, die talentvol genoeg is gebleken om uit gothic, industrial en metal en met hulp van raak gekozen covers een dijk van een oeuvre op te bouwen.
Op de schermen bij FoR kwam zo'n promofilmpje voorbij (en volgens mij zenden ze die ook op mtv uit) met een stuk of 10 headliners en de mededeling "+ nog 200 anderen". Ik weet niet of ze daar ook films en theater bij rekenen, maar ik verwacht er dus nog wel een paar meerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:18 schreef maniack28 het volgende:
Geteld, er staan nu 112 bands (copy pasten in word en regels tellen), vorig jaar waren dat er 103, dus ik verwacht dat er nog een stuk of 5 a 6 bands bijkomen. Hopelijk allemaal punk en metaal, anders zou het wel een beetje jammer zijn, want dan is Lowlands qua hardere muziek flink achteruit gegaan dit jaar!!
NiN:quote:
Chimaira:quote:8_20_05 sydney_
australia hordern
pavillion on sale now
quote:8/20/2005 The Living Room 23 Rathbone St.
Providence, RI United States All Ages: CHIMAIRA headlines, Six Feet Under, All That Remains and 3 INCHES OF BLOOD support. Tickets: $15 Adv/$17 DOS.
Ja dat kan, ik weet alleen niet in hoeverre festivalinfo waar ik de bands vandaan de toneel en caberet meenemen. Ze nemen er wel een paar mee maar volgens mij niet alles... dus in dat opzicht moet ik toegeven dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Op de schermen bij FoR kwam zo'n promofilmpje voorbij (en volgens mij zenden ze die ook op mtv uit) met een stuk of 10 headliners en de mededeling "+ nog 200 anderen". Ik weet niet of ze daar ook films en theater bij rekenen, maar ik verwacht er dus nog wel een paar meer
Mij hoor je niet klagen hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:42 schreef maniack28 het volgende:
maar lijkt me toch best vreemd als ze er nu nog 75 moeten bevestigenDas meer dan 2 per dag..
Ik denk dat je wel gelijk hebt. De kleinere bandjes zullen zo nu en dan eens doordruppelen en dan verwacht ik eind juli inderdaad dat ze nog even knallen met een paar headliners zaols Basement Jaxx met het bekend maken van het definitieve schema.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:49 schreef maniack28 het volgende:
Mij ook nietLijkt me alleen sterk dat het ook werkelijk zo is... meestal is het programma nu wel zo een beetje compleet. De bijlage in de volkskrant kwam meestal eind juli en dan is het blokkenschema wel zo een beetje bekend. Dus het lijkt mij dan dat er nog zo een 20 dagen zijn, laten we dan zeggen gemiddeld 1 band per dag, dus nog 20 bands erbij. Dat lijkt mij realistisch
Ik denk inderdaad met toevoeging van wat punk dat ze erg ver komen met die kaartjesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:58 schreef maniack28 het volgende:
Lowlands is niet vaak uitverkocht geweest... .echter is er dit jaar denk ik wel een kans dat het uitverkocht raakt, zeker als ze nog een stuk of 3 grote namen kunnen krijgen + wat leuke punkbands om de punkers over de streep te trekken. Ik zou als ik jou was voor de zekerheid je kaartje voor eind julie kopen!!
neuh dr komt nog wel wat dance bij, gelukkigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:02 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
D'r is dance genoeg nu... Volgende keer mag er weer Drum 'n Bass komen hoor... Nu moet er punk, metal en andere herrie om compleet op uit je panty te gaan bijkomen... Met veul gitaren en vette drumsolo's, een berg geschreeuw en een snoei en snoeiharde pit! BEUQ!!!
Basement Jaxx zal moeilijk worden, die staan al op zaterdag in Engeland en op vrijdag en zondag lijkt de Alpha vol iig qua acts en afsluiter. Volgens mij mist alleen de zaterdag nog een lekkere afsluiterquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel gelijk hebt. De kleinere bandjes zullen zo nu en dan eens doordruppelen en dan verwacht ik eind juli inderdaad dat ze nog even knallen met een paar headliners zaols Basement Jaxx met het bekend maken van het definitieve schema.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |