wij kwamen toen voor The Chemical Brothers en mochten alvast t vak in, de laatste nummers van The Darkness vanuit t vak gezienquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:49 schreef SKa_BoSS het volgende:
Dat stukje Darkness was zo koelWat ik wel triest vond was dat op het einde van de rit de in het publiek gegooide gitaar door een van de geluidsmensen weer even werd teruggehaald!
quote:Hoewel, zwieren en zwaaien is nu niet meteen de dansstijl de je verwacht bij een liveoptreden van T. RAUMSCHMIERE & BAND! En ook bij de sets van IVAN SMAGGHE, MAKCIM of ANTAL zul je niet meteen je buurvrouw/man verleiden tot een temperamentvolle tango. Vet uit je dak gaan dan maar? Dat lijkt er meer op! En het kan, want deze vier dancemeesters staan op Lowlands!
Ik snap het niet meer, we kregen toch van die achterlijke maisbekers?!quote:De prijs van de muntjes op Lowlands!
En dat is goed nieuws: de prijs is hetzelfde als vorig jaar, dus 1 euro per muntje. de oude muntjes zijn niet meer geldig, dit jaar komen er nieuwe Lowlands muntjes. Wél kun je tot maandag 13:30 uur de overgebleven muntjes inleveren voor cash, dus je hoeft niet bang te zijn dat je teveel muntjes koopt dit jaar.
Ook dit jaar is het beker-inwissel-systeem weer van kracht. Lever je 5 lege bekers in, dan krijg je 1 muntje.
Ja, maar als nog kun je die inleveren. Die inlevermaatregel is vooral zodat niet heel het terrein bezaait ligt met bekers, die maisdingen lossen ook niet in 2 uurtje op namelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:29 schreef SKa_BoSS het volgende:
Van de Back to Lowlands MSN groep:
[..]
Ik snap het niet meer, we kregen toch van die achterlijke maisbekers?!
k las juist ergens dat die bekers wel als een malloot snel verteren ff zoekenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, maar als nog kun je die inleveren. Die inlevermaatregel is vooral zodat niet heel het terrein bezaait ligt met bekers, die maisdingen lossen ook niet in 2 uurtje op namelijk.
quote:Behalve de kosten zijn er ook andere dingen waar de gebruiker rekening mee moet houden. Zo kunnen er geen warme dranken in worden geschonken en wie het bekertje langer dan tien minuten in zijn mond houdt, houdt er een hap humus aan over. "Ook met opbergen is het opletten, een container maïsbekers kan niet in de volle zon blijven staan."
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:18 schreef SKa_BoSS het volgende:
HAHAHAHA!!! Ik kan vast gaan oefenen volgende week voor lowlands, want ik heb zojuist op Kink FM 2 kaarten gewonnen voor Dour![]()
![]()
![]()
Dank je dank jequote:
Wat is dat eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:18 schreef SKa_BoSS het volgende:
HAHAHAHA!!! Ik kan vast gaan oefenen volgende week voor lowlands, want ik heb zojuist op Kink FM 2 kaarten gewonnen voor Dour![]()
![]()
![]()
Ik kan niks vinden op 013web.. 'Win!' geeft een blanco pagina.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En voor wie ook kaartjes wil winnen: op de site van 013 doen ze ook een prijsvraag
dit is een stomme post want nu maak ik zelf minder kans
Inderdaad, gister deed ie het nogquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:28 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden op 013web.. 'Win!' geeft een blanco pagina.
Shitkatapult is goed vertegenwoordigd op Lowlandsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:04 schreef SKa_BoSS het volgende:
T. Raumschmiere bevestigd...
quote:
is af morgen in je mailquote:Op zondag 10 juli 2005 03:38 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik dat mailtje van jou?
De line-up: http://www.dourfestival.be/nl/abc.htmlquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:16 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Belgisch festival met een asociaal grote en goede line-up.
Misschien op Duor, maar op Dour niet hoor.....The Hacker komt wel.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben nog niet zo kapot van de DJ's tot nu toe
op Duor hebben ze wel Miss Kittin
Ik zag 'r ook niet echt tussen de line-up staanquote:Op zondag 10 juli 2005 12:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Misschien op Duor, maar op Dour niet hoor.....The Hacker komt wel.
Tokyo Ska Paradise Orchestra is heel cool.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
De line-up: http://www.dourfestival.be/nl/abc.html![]()
![]()
![]()
Israel Vibration, Desmond Dekker, Tokyo Ska Paradise Orchestra, U-Roy, Anthony B., Vive la Fete, Millionaire, Born from Pain, Anthrax (in de originele bezetting), en een hele berg shit die ik gewoon NIET ken
Ik ga het ZO naar m'n zin hebben daar
Gisteren alvast het tentje even opgezet dat ik pasgeleden gekocht heb bij de Gamma... Mooi tentje, lekker ruim ook wel. Alles zat erbij... Dus Dour... Ik kom eraan!
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Misschien op Duor, maar op Dour niet hoor.....The Hacker komt wel.
diequote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:16 schreef StofjeB het volgende:
Dourfestival in België. Goedkoop en veel bands. Van donderdag tot zondag, van 12:00 tot 05:00 non stop muziek, allerlei stijlen. Punk, rock, hiphop, dance. Ongeveer 300 acts, waarvan ik er 5 van naam ken. Veel onbekend, regionaal spul dus. Ik ga erheen, ben razend benieuwd. In Nederland kán zoiets niet, een 4daags festival voor 67 euro. Dat zou binnen de kortste keren failliet zijn, aan vergunningen etc. België
en daar gaan we natuurlijk vanuitquote:Op zondag 10 juli 2005 13:46 schreef RichardQuest het volgende:
Ik tel 39 dagen (als je van donderdag uitgaat)
Ach, wat doet het er toe. Genoeg te doen deze zomer.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:55 schreef SKa_BoSS het volgende:
ik tel er turtie eegt!
zoals werkenquote:Op zondag 10 juli 2005 13:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ach, wat doet het er toe. Genoeg te doen deze zomer.
En hoe wil je dat doen?quote:Op maandag 11 juli 2005 01:29 schreef renz0r het volgende:
Is de programmering verdeeld over de drie dagen al verdeeld?
Als Korn en/ of MM op de laatste dag speelt wil ik wel ff komen voor 25 euries
Lowlands heeft geen dagkaartenquote:Op maandag 11 juli 2005 01:29 schreef renz0r het volgende:
Is de programmering verdeeld over de drie dagen al verdeeld?
Als Korn en/ of MM op de laatste dag speelt wil ik wel ff komen voor 25 euries
Blijf je zeiken?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:18 schreef maniack28 het volgende:
WAAR BLIJFT DE PUNK/METAL???? VERDOMME STELLETJE FLIKKERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er staat eenquote:
Diequote:Op maandag 11 juli 2005 10:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Er staat eenachter.... en ja ik blijf zeiken.... ze kunnen de Grolsch niet eens vullen met de juiste muziek....
![]()
Njah... .dan vullen we hem wel met bier he![]()
Ze kijken mee hoor.. die gasten van Lowlands, ze kijken ook op alle geruchtensites enzoquote:Op maandag 11 juli 2005 10:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Diehad ik wel gezien, maar ik geloof dat iedereen nu wel weet dat er te weinig metal en punk is volgens sommigen.. Ik denk niet dat je dat 5x per topic hoeft te zeggen.
Verder is bier natuurlijk altijd een goed plan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |