Zouden ze Futebol ook spelenquote:
met zo'n rij denk k dat er nog al wat gaatr conflicteren. Ik had 2 jaar geleden een lijst van 14 dingen die k zeker wilde zien en ze stonden zo geprogrameerd dat k er uiteindelijk 8 kon zienquote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef RichardQuest het volgende:
Gib mir:
-knip-
En nu hopen dat ze niet conflicteren...
maar die Honcho's daar zit nog een handdoek in, dat lijkt me echt ebnauwd. Ach ik hal gewoon weer 5 poncho's van 80 cent bij de Actionquote:Op maandag 4 juli 2005 21:40 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
die samsonics zijn ook niet echt lauw ofzo
dan ben jij maar een zeiknatte heteroquote:Op maandag 4 juli 2005 21:49 schreef RichardQuest het volgende:
Dat is allemaal voor homo's.
Zal je vies tegen vallen ben ik bang. Manson is op een 'festival-tour' en heeft daarom veeel minder spullen mee dan op de vorige tour. Toen stonden ze dan ook wel op Fields of Rock en Rock Am Ring, maar hadden ze nog veel attributen en danseresjes mee. Deze keer hebben ze niet veel bijzonders... en als ze net zo spelen als in de HMH vorige maand zal het niet echt de moeite waard zijn.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:33 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ach, ik ga heen voor de show.. volgens mij wel lachen
Honcho's ook!quote:
Ja nee ok..vorig jaar in Ahoy waren ze heel goedquote:Op maandag 4 juli 2005 14:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien omdat die een paar jaar geleden niet al te best waren?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:00 schreef InsaneM666 het volgende:
En ik vind verdomme nog steeds dat Aphex Twin moet komen
Maar maar maar..apx is coolquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:02 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]D'r is dance genoeg nu... Volgende keer mag er weer Drum 'n Bass komen hoor... Nu moet er punk, metal en andere herrie om compleet op uit je panty te gaan bijkomen... Met veul gitaren en vette drumsolo's, een berg geschreeuw en een snoei en snoeiharde pit! BEUQ!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |