echt niet normaal hoeveel wespen er vorig in die drinktenten vlogen, t leek wel een horror film daarquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:11 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Als je net als vorig jaar de hele tijd Bullit moet schenken tussen de wespen bij een bomvolle alpha-tent ben je meer genaaid denk ik!
Ohja, die 'uiterst giftige' en 'agressieve' killerwespen van vorig jaar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:03 schreef rubbereend het volgende:
echt niet normaal hoeveel wespen er vorig in die drinktenten vlogen, t leek wel een horror film daar
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:08 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ohja, die 'uiterst giftige' en 'agressieve' killerwespen van vorig jaar.
een vriendin van mij kreeg er een in dr haar, wesp in paniek en prik, wij naar de EHBO alleen was die achter de sluis naar het eerste van in de ALphaquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:06 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ach, als jij niet naar hun slaat, prikken ze je niet, maar 't is zo lullig als zij meer plezier hebben van je colaatje/biertje/bullit/sinas weet ik veel wat dan jij...
Films zijn voor kratisquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:11 schreef koen_pijl het volgende:
Fucking bruut er worden ook allemaal films afgespeeld! Dat wist ik helemaal niet. Het is voor mij de eerste keer dat ik naar lowlands ga. Zijn die films gratis te bekijken of moet je daarvoor betalen?
Deze films komen:
Bin-Jip
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
The Grudge (Hollywood versie)
The Motorcycle Diaries
Saw
![]()
![]()
![]()
Eternal Sunshine Of the Spotless Mind en The Motorcycle Diaries lijken mij echt mooi!
Vooral die in de Echo idd. De buitenfilms (quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:20 schreef greatgonzo het volgende:
films zijn gratis, en meestal erg druk bezocht. Ga er dus een tijdje van tevoren heen
Ja en iedereen dan tijdens de film gaan lopen voor bier... doe maar nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:33 schreef koston het volgende:
Films op Lowlands zijn leuk
Maar ze moeten dit jaar maar eens een bierkraam in de Echo zelf neer zetten
zo'n rijdend fust, en is er eigenlijk een wc in de echo?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:33 schreef koston het volgende:
Films op Lowlands zijn leuk
Maar ze moeten dit jaar maar eens een bierkraam in de Echo zelf neer zetten
You're welcomequote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:01 schreef koen_pijl het volgende:
Hey bedankt Ska_Boss! Ik ben één van de festivalnoobs dus dit lijstje is voor mij erg handig! Dank u wel !!!
Onder de tribune kan je pissenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo'n rijdend fust, en is er eigenlijk een wc in de echo?
slapenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
Misschien even een lijstje van handige dingen voor als het zover is en tips en trucs voor in de openingspost (voor alle festivaln00bjes![]()
)? Het volgende gaat in mijn rugzak in ieder geval mee... Doe er je voordeel mee!
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee
* Kaartje (ik heb al meerdere kneuzen ontmoet die simpelweg hun kaartje vergeten waren!)
* Oordopjes (anders wordt goed slapen vrij lastig)
je kan munten ook gewoon pinnen en na de eerste dag is t vrijwel nergens meer druk bij de munten uitgeefpuntenquote:* Wegwerp regenponcho's (met name die van de Halfords zijn zéér handig! AANRADER!)
* Goede schoenen (kistjes, doctor martens, klompen... géén gympies)
* Vuilniszakken (altijd handig... om op te zitten, zooi weg te tyfen op de camping, etc.)
* Boterham-/diepvrieszakjes voor rond je sokken in je schoenen (heb je altijd droge voeten!)
* Druk, drukker, drugs... (5 gram softdrugs is toegestaan... bij meer moet je even moeilijk doen)
* Lange vloei
* Tip
* Tabak / sigaretten
* Aansteker
* Handdoek
* Schone onderbroeken
* Schone sokken
* Deo (douche uit een flesje)
* Zeep (voor als je een keer écht wil douchen, want dat kan ook! Kosten: 1 muntje)
* Zonnebril / petje
* Cash (aardig wat, pinnen is over het algemeen een tijdrovende zaak)
k mis BIERquote:* Tentje
* Matje / luchtbed
* Junkfood (voor 's nachts / 's avonds bij de tent... denk aan rookworst, bifi, chips, snoep, etc. etc.)
* (Blaar)pleisers
* Slaapzak
* Trui
* Lange / korte broek
* T-shirts
* Fototoestel (let op, geen professionele shit zoals spiegelreflexcamera's e.d.)
* Boterhammen en drinken voor de reis naar Lowlands
* Iets van gel ofzo...
* Zonnebrandcréme
rond 22.00 en later is er ook prima te douchen, al helemaal als er in de Aplha een grote act is waar je nix aan vindquote:Tips & trucs:
* Zet van tevoren je tentje nog even op, dan weet je of alles wat erbij hoor er ook werkelijk in zit!
* Spuit het tentje, als je hem dan toch opzet, nog een keertje in met waterafstotende zooi!
* Doe een setje schone kleren in een vuilniszak en stop dat in je tas, zodat je altijd een paar droge kleren hebt!
* Neem géén glas mee... Als ze je pakken ben je't kwijt! Giet het even over in een PET-fles en ze doen ineens stukken minder moeilijk!
* Neem je meer dan 5 gram weed/hash mee, verstop het even her en der in kleinere zakjes... Soms doen ze moeilijk en da's toch zonde...
* Wees op alles voorbereid! Van extreme hitte tot extreme regenbuien! Zet je tent niet in een put op en zet hem goed strak op! Als het bij een zware bui naar binnen komt heb je nog nooit zo'n ellende gehad!
* Wil je douchen? Haal (nog) een nachtje door en ga om een uur of 3, 4 's nachts effe lekker langs camping 3! Daar zijn de douches 24 uur per dag open! Op de terugweg kan je gelijk even pinnen, daar is het nu toch lekker rustig!
en oja schroom je niet om 's nachts de campings af te struinen er is overal wel iets te doen je kn zomaar een rubberboot tegenkomenquote:* Neem niet teveel waardevolle spullen mee, geloof het of niet, maar ook op Lowlands lopen eikels rond die spullen uit tenten jatten.
* Zorg dat je maandag op tijd weg bent... Je hebt sneller een bus en het risico dat je tent in vlammen opgaat omdat je buurman zo'n debiel is die zijn tent op het einde van de rit in de hens steekt, terwijl jouw tent er vlak naast staat is aanzienlijk minder.
* De voorpret van een route uitstippelen van welke bands je gaat zien is groot, maar ga er maar van uit dat er over het algemeen weinig van terecht komt...
* Duik ook eens zonder in je programmaboekje te kijken een tent in! Krijg je vaak een leuke verassing!
* Stuur een kaartje naar huis bij de Nucomixxx stand!
* Doe gezellig en maak ook eens een praatje met de buren op de camping! Neem bier en drugs mee
* Er is genoeg te vreten op Lowlands, dus neem geen complete survivalpaketten mee! De keuze is reuze zogezegd; chinees, thais, héél veel fruit, vegetarisch, pasta, de legendarische lowlandspannenkoeken, broodjes, soepen, etc. etc. Er is vanalles!
* Hou het leuk...
Mocht iemand nog op-/aanmerkingen en/of aanvullingen hebbenSchroom niet! We doen er allemaal ons voordeel mee
Is soms toch wel eens lekker hoor... Niet teveel natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:04 schreef rubbereend het volgende:
mag k een paar op en aanmerkingen plaatsen?
[..]
slapen
Jaja, maar soms wil je ook wel eens een t-shirt kopen o.i.d., de winkeltjes achterop het terrein zijn soms best leuk om even af te struinen en de Boudisque heeft soms best leuke CD's tegen een zacht prijsje...quote:[..]
je kan munten ook gewoon pinnen en na de eerste dag is t vrijwel nergens meer druk bij de munten uitgeefpunten
Owja! BIER! Niet te veel echter, want je sjouwt jezelf een breuk en 't is ook tegen een redelijke prijs aan te schaffen bij de supermarkten voor de campings! Die zijn echter op donderdagavond nog niet open, dus zorg wél voor voldoende voorraad!quote:[..]
k mis BIER
Ga ik zeker even doen danquote:[..]
en oja schroom je niet om 's nachts de campings af te struinen er is overal wel iets te doen je kn zomaar een rubberboot tegenkomen
en voor bier in de rijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Is soms toch wel eens lekker hoor... Niet teveel natuurlijk
[..]
Jaja, maar soms wil je ook wel eens een t-shirt kopen o.i.d., de winkeltjes achterop het terrein zijn soms best leuk om even af te struinen en de Boudisque heeft soms best leuke CD's tegen een zacht prijsje...
[..]
Owja! BIER! Niet te veel echter, want je sjouwt jezelf een breuk en 't is ook tegen een redelijke prijs aan te schaffen bij de supermarkten voor de campings! Die zijn echter op donderdagavond nog niet open, dus zorg wél voor voldoende voorraad!
[..]
camping 1 maar 's nachts willen we nog weleens ergens anders terecht komenquote:Ga ik zeker even doen danOp welke camping zit je?! En hoe ziet de boot eruit?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |