Ja verergeren ja, niet "u kunt het gevoel krijgen alsof uw schaamlippen langzaam worden weggevreten door een leger schaamlipwegvretertjes, 24/u per dag, zonder pauze, tot de kuur is afgelopen". Ik ga de apotheek bellen dat ze dat erin moeten zettenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:00 schreef Riann het volgende:
Ik moet maandag 24ste of die week erop een klinische les geven op school over vaginaal irrigeren (vaginale douche)Maaruh even over die jeuk van die zalf en eitjes in de bijsluiter staat ook dat het even kan verergeren. En het spoelen van de vagina moet je niet TE vaak doen. Alleen als het echt nodig is of met alleen lauw warm water. Dat kan geen kwaad.
Koude douche erop zetten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:44 schreef Marloes het volgende:
Als het heel erg jeukt gewoon ijsklontjes erop houden, dan neemt de zwelling ook af, was een tip van m'n huisarts
Helpen doet hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:39 schreef Ju6684 het volgende:
zalfje binnen.....3 nachten gyno myk moet de oplossing zijn....van wat ik hier hoor wordt dat 3 dagen jeuk haha we'll see als het maar helpt
Heel snel op en neer springen helpt tegen jeuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:39 schreef Ju6684 het volgende:
zalfje binnen.....3 nachten gyno myk moet de oplossing zijn....van wat ik hier hoor wordt dat 3 dagen jeuk haha we'll see als het maar helpt
Zalf in je doosquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:41 schreef Ju6684 het volgende:
Fijn maar dan zit je dus sóchtends nog met die klodder zalf in je doos of is het dan opgelost?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:48 schreef Ju6684 het volgende:
haha lekker hoor, s'nachts dus ook maar inlegkruis in anders zit je hele bed onder?
Allebei behandelen en even niet neuken (of met condoom). Er zijn artsen die zeggen dat je best kunt wippen tijdens behandeling omdat je dan allebei iets mee krijgt van de zalfjes enzo, maar ik geloof dat niet echt. Als ik echt behandeld word, dan doen we het wel even met condoom.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:15 schreef bealzebub het volgende:
Ja ik had inderdaad die miconazolnitraat gekregen, moest dit 2 weken lang gebruiken. Ik heb nu het vermoeden dat mijn vriendin en ik elkaar telkens besmetten wil nu wel eens van deze ellende af..
Yup, weekje ofzo en dan is het over.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef Riann het volgende:
Lupa_solitaria begrijp ik nu goed dat bij jou een schimmelinfectie vanzelf weg gaat?
Ja bij mij de jeuk en zo ook maar ik heb dan pijn bij het neuken Dus ik moet dan toch iets tegen schimmel gaan halen bij de dokter. En daarna is het neuken weer overheerlijk. Heb jij daar dan geen last van?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Yup, weekje ofzo en dan is het over.
Nou, ik heb momenteel sowieso wat last van pijn na (veel, hard) neuken, maar dat komt mede doordat ik Roaccutane gebruik (dat droogt je slijmvliezen uit).quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:28 schreef Riann het volgende:
Ja bij mij de jeuk en zo ook maar ik heb dan pijn bij het neuken Dus ik moet dan toch iets tegen schimmel gaan halen bij de dokter. En daarna is het neuken weer overheerlijk. Heb jij daar dan geen last van?
Nou, als het in een beginnende fase is, dus wat geirriteerd, en ik laat het rusten dan wil het heel soms over gaan. Helaas merk ik het meestal pas als het er echt weer is, en dan gaat het niet meer over, of het komt binnen een paar dagen (meestal na de seks) weer terug.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:32 schreef Riann het volgende:
ik blijf het raar vinden ik weet dus alleen van mij hoe het zit zie vorige posts. En ben benieuwd of het hier bij meer mensen eigenlijk gewoon over gaat. Of die hetzelfde hebben als mij?
Doet het ook niet. Schimmelinfecties moeten behandeld worden, anders komen ze gewoon weer terug. Ongeveer het principe van een koortslip. Wanneer je zwak bent dan komt het weer op. Dat kan over twee jaar, maar ook over een maand. Een schimmel leeft op suiker en gist. Mensen die accuut daarmee stoppen hebben er vaak helemaal geen last meer van. Stop dus met suiker, dan sterft de schimmel af. Maar onthou wel, dat als je weer begint met suiker, de schimmel ook weer terug kan komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:10 schreef Riann het volgende:
Waar is Roaccutane voor. Wel vervelend dat je pijn hebt na het neuken maar heb je dat anders niet dan als je schimmelinfectie "vanzelf" over gaat? ik heb me ooit laten vertellen dat het niet vanzelf over gaat.
Ik eet al 2,5 jaar geen "snelle" of toegevoegde suikers meer, alleen fruitsuikers en de langzame koolhydraten uit brood ed. Heeft ook geen zier geholpen voor mijn schimmels, soms zijn ze er een tijd niet, soms (zoals nu dus) continu...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ow, misschien kom het dan omdat ik gewoonlijk weinig suiker gebruik dat het vanzelf weggaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |