Hee, die post heeft ie alsnog geplaatstquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tssssssssk. Dat je mijn gweldige naamtopic voor jou niet meer herinnert..
ShowChat #312: Sophie Tabouret, ZOWIEE-look-alike!
Whehe, vooruitziende blikquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:27 schreef Svensational het volgende:
Heb je een vertraging van een kwartier, Airelle?
Onheilsprofeet.quote:
quote:
Nu wel ja. Pagina's laden nu tenminste normaal, dat was eerder wel anders. Het replyen duurt ook geen 5-10 minuten meer.quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:51 schreef mark_03 het volgende:
Valt wel mee toch, met die snelheid?
Wat had je nou voor je geschiedenis??quote:
Ik dacht wel dat je die bedoelde ja, maar ik weet nog steeds niet wie Sophie Tabouret isquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tssssssssk. Dat je mijn gweldige naamtopic voor jou niet meer herinnert..
ShowChat #312: Sophie Tabouret, ZOWIEE-look-alike!
Maakt ook niet uit, jij bent toch veel leuker dan die Sophiequote:Op donderdag 30 juni 2005 11:04 schreef MissBliss het volgende:
Morning
[..]
Ik dacht wel dat je die bedoelde ja, maar ik weet nog steeds niet wie Sophie Tabouret is
En hallo, dr komen hier zoveel vrouwennamen langs
Ah mooi.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
7.6 dus met 8 geslaagd
ShowChat #389. Put your dirty angel face between my legs.
Aaawquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, jij bent toch veel leuker dan die Sophie
Wat leukquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:13 schreef Tania18 het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb een 9 gehaald voor mijn literatuurscriptie [afbeelding]
Nu alleen mijn empirisch onderzoek nog inleveren volgende week en dan ben ik hopelijk klaar![]()
Dat kwam natuurlijk door die gala jurk!quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:13 schreef Tania18 het volgende:
Goeiemorgen!
Nu alleen mijn empirisch onderzoek nog inleveren volgende week en dan ben ik hopelijk klaar![]()
Dat zal het geweest zijn jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat kwam natuurlijk door die gala jurk!
Das wel heel goed.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:13 schreef Tania18 het volgende:
Goeiemorgen!
Nou, dat valt ook wel meequote:Op donderdag 30 juni 2005 11:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ben je toch ook megaintelligent, Tanja..
quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Das wel heel goed..
[afbeelding] [afbeelding].
Stellen ze dan zulke lage eisen bij jou op school?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |