quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Tabak, alcohol, php code. Ik zie iemand die rijp is voor de afkick kliniek.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar de clubs komen er niet uit.
De spreekwoordelijke druppel wijn die MissBliss doet overlopen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks mis met tabak en alcohol! Maar die php doet 't em.
.
Ik vind je wel lief hoor, maar ik ben net niet naïef genoeg om je ook onschuldig te vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Verdorie en ik dacht nog wel dat je me lief en onschuldig vond enzo
Die reputatie heb ik echt snel opgebouwdquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke druppel wijn die MissBliss doet overlopen.
Ik vind jou ook lief LeBeau en ik kán wel onschuldig zijnquote:Ik vind je wel lief hoor, maar ik ben net niet naïef genoeg om je ook onschuldig te vinden.
Zo blijft er toch niks over? MissBliss naar DIG, jij naar SPT.quote:
Idd Airelle, jij hebt het ook alleen maar over tennisquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo blijft er toch niks over? MissBliss naar DIG, jij naar SPT.
Volgens mij kunnen er nog wel wat mensen afgevoerd worden onderhand.
quote:
Je doet dan ook wel erg hard je best.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die reputatie heb ik echt snel opgebouwd
quote:[..]
Ik vind jou ook lief LeBeau en ik kán wel onschuldig zijn doen
Jij zorgt voor de toernooienquote:
Je stemt op Daphne, Daphne wint, dus dat is kutquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij zorgt voor de toernooien![]()
Die de laatste tijd wel vaak kut eindigen![]()
| 1 2 3 | <?php command: timbob, ik snap het niet. ;(. ?> |
De komende dagen blijf ik nuchter hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je doet dan ook wel erg hard je best.
[..]
![]()
Nee.quote:
He jammer, ik wou nou juist me morgen en overmorgen met jou gaan bezatten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De komende dagen blijf ik nuchter hoor
Onschuldig dus![]()
Met komende dagen bedoel je vanavond, morgen en vrijdag tot het einde van de middag?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De komende dagen blijf ik nuchter hoor
Onschuldig dus![]()
quote:
| 1 2 3 4 5 6 | <?php //oranje "rood" blauw Alleen groen snap ik niet.. Alleen ) enzo wordt groen bij mij ;( ?> |
Gisteren zou je langskomen!quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
He jammer, ik wou nou juist me morgen en overmorgen met jou gaan bezatten..
quote:
| 1 2 3 4 5 6 | <?php //Doen alsof je iets niet snapt is leuker. if "timbob" is true then ...iets. :P ?> |
| 1 2 3 | <?php require: timbob ik snap het ?> |
Zoiets jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Met komende dagen bedoel je vanavond, morgen en vrijdag tot het einde van de middag?
quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | <?php groen zijn woorden die een functie hebben je kan niet elk willekeurig woord groen maken. //alleen woorden als for if while include echo require die (geen idee wat die doet) case omdat daarom :P ?> |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |