Toch geen seksueel getinte hequote:Op woensdag 29 juni 2005 15:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik zocht aanvankelijk een ander plaatje.
Voor wat?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:28 schreef Svensational het volgende:
Ik hou het niet meer van de spanning [afbeelding]
Het tournament. Beau en Daphne waren gelijk geëindigd. En met een andere puntentelling weet BVO al wie er gewonnen heeft. Maar wij nog niet. [img]quote:
En andere puntentelling? Net zoals eerst bij dat ShowChat-tournament?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het tournament. Beau en Daphne waren gelijk geëindigd. En met een andere puntentelling weet BVO al wie er gewonnen heeft. Maar wij nog niet. [[url=
Welnee, ik zocht een foto van een combinatie feestneus/feestbril/feestsnor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toch geen seksueel getinte he[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:27 schreef Dizer het volgende:
Timbob... ik heb nog steeds geen mail van je
ik heb nooit sex met cd'squote:Op woensdag 29 juni 2005 15:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is echt een geile neukCD he?
Twist en Tiptoe zijn m'n favorieten..
Hun eerste CD, Felt Mountain, is ook prachtig, maar meer triphop enzo.
quote:
Over niks en over alles dat heet slowchatquote:
Between my legs.quote:
Volgens de TT dan he?!quote:
Wat kan je winnen? En wat is TDK?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:14 schreef mark_03 het volgende:
Slagzinnen zijn kut
Geef mij maar TDK, want ... ????
Kan werkelijk niks leuks verzinnen in 10 woorden
aha..okee..quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Over niks en over alles dat heet slowchat.
En het is in het subforum show daarom heet het showchat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |