Zal dan wel een televisiescherm zijn, niet een scherm waar een beeld op geprojecteerd wordt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:33 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Hoe krijgt ze het voorelkaar om voor die letters te staan![]()
[insert geboeide reactie]quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:30 schreef timbob het volgende:
[insert boeiend bericht]
wytske kan allesquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:33 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Hoe krijgt ze het voorelkaar om voor die letters te staan![]()
Maar die wordt dan toch omgezet in een 0-lening? Dat is mij i.e.g. verteldquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik moet m'n OV binnenkort waarschijnlijk inleveren.
Nou ja, tenzij ik echt m'n diploma pas in september kan halen, dan kan ik nog een tijdje met OV reizen.
[insert achtergrond informatie en link naar biografie]quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[insert geboeide reactie]
[en deze:]
ze hebben op de computer gewoon de lagen omgedraaidquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zal dan wel een televisiescherm zijn, niet een scherm waar een beeld op geprojecteerd wordt.
ik geef ze gelijk. wytske is veel leuker dan lettertjesquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:39 schreef timbob het volgende:
[..]
ze hebben op de computer gewoon de lagen omgedraaid
sukkels
Ik heb dat PSP bestand niet meer... dan moet ik 'm helemaal opnieuw makenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:34 schreef BVO het volgende:
Mark!! Kan jij die kopfoto op mijn site aanpassen?!.
Ze is weer op tvquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:39 schreef timbob het volgende:
[..]
ik geef ze gelijk. wytske is veel leuker dan lettertjes
Je bent geweldig.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb dat PSP bestand niet meer... dan moet ik 'm helemaal opnieuw makenNaja, zal in de loop van de middag ff voor je kijken
Ga jij nou ook echt elke dag zitten kijken?!quote:
Ik heb een 0-lening jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar die wordt dan toch omgezet in een 0-lening? Dat is mij i.e.g. verteldHmmm, anders moet ik er ook nog ff achteraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |