Grappig, das wel een groot verschil! Vond de eerste twee delen wel érg veel op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
'k heb het al even gespeeld.
Hét grote verschil is dat dit real-time speelt, da's echt totaal anders.
Maar ik denk dat het volledige spel ook wel de turn-based mode zal bevatten
die zijn ALLEMAAL lelijk en erg ERG kiddyquote:
tetris > allquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:29 schreef MMaRsu het volgende:
Lumines > Tetris > Meteos > Polarium
Voor een euro gratis?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:53 schreef YourMaster het volgende:
Dat zei je al ja.
Maar ik vind tetris ook al geen spel om geld voor uit te geven. Polarium ook even gespeeld en de multiplayer vind ik best nog even leuk maar ook al zeker niet om 20¤ voor uit te geven.
Gewoon niet helemaal mijn ding, tenzij ik het met een ds voor een euro gratis kon downloaden ofzo.
haha gaaf!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:28 schreef mikando18 het volgende:
Die klote chinezen krijgen weer hun eigen versie van Nintendogs![]()
[afbeelding]
![]()
ik vind dat tetris heerscht en daarna puyo puyo/puyo pop feverquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:29 schreef MMaRsu het volgende:
Lumines > Tetris > Meteos > Polarium
quote:
Moet je ook Bomberman DS halenquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wilde net ANother Code halen, hebben ze hem niet bij die makro achtige shizzle
Moe'k hem van de week gaan halen. nouja, haal ik gelijk maar die N-gamer erbij die ik nog niet krijg van Nintendo.
Ik heb de geldtyfus nietquote:
Bomberman is 30 euro. Geen geld voor zo'n spelquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik heb de geldtyfus niet
Misschien dat ik die na de vakantie haal, of tijdens op Schiphol ofzo
Maarja, zien we dan wel weer
Kijk, dat veranderd de zaakquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bomberman is 30 euro. Geen geld voor zo'n spel![]()
Wel drie versies in europaquote:Momenteel wordt Japan geteisterd door een nieuwe game-manie. In het hele land spelen duizenden mensen met virtuele puppies in een nieuwe titel voor de Nintendo DS, die waarschijnlijk een groter fenomeen zal worden dan de elektronische huisdieren uit de jaren '90.
In Nintendogs ben je de baas over een groot aantal intelligente, realistische puppies - variërend van Labrador-retrievers tot Yorkshire-terriërs - die je moet uitlaten, eten moet geven, schoon moet maken en trucs moet leren.
In het begin kies je het ras, de kleur, het geslacht en de persoonlijkheid van je puppie; daarna moet je ervoor gaan zorgen. Met het Touch Screen van de Nintendo DS kun je je hond aaien, achter zijn oren krabben, zijn poot optillen - praktisch alles wat je kunt doen met een echte hond. Met de ingebouwde DS-microfoon kun je je huisdier tevens leren om te reageren op het geluid van je stem en trucs uitvoeren, zoals 'op de rug liggen', 'bedelen', 'zitten' en nog veel meer.
Je kunt je hond trainen en deelnemen aan behendigheidswedstrijden, waarin je geld kunt verdienen voor speelgoed, voer en accessoires. Daarnaast kun je via de draadloze verbinding van de Nintendo DS de Nintendogs van anderen ontmoeten. Als je het spel in 'Blafstand' zet, keft de DS zodra je binnen het bereik van een andere Nintendog komt!
Binnen slechts 10 na de release in Japan, zijn er reeds 500.000 exemplaren verkocht. Daarnaast gaf het bijzonder gerespecteerde Japanse speltijdschrift Famitsu Nintendogs het hoogste - en meest zeldzame - eerbetoon: een perfecte waardering van 40/40. Tijdens haar bestaan heeft Famitsu een dergelijke score slechts aan vier andere spellen toegekend; de eerste keer aan The Legend of Zelda: Ocarina of Time.
Sinds Nintendogs in Japan is uitgebracht, is ook de verkoop van het Nintendo DS-systeem omhooggeschoten - in de week waarin Nintendogs (en tevens de nieuwe kleurenversies van de Nintendo DS) werden uitgebracht gingen maar liefst vijf keer zoveel systemen over de toonbank als normaal.
De Nintendogs-manie zal in oktober verder gaan in Europa, als er net als in Japan drie verschillende versies van het spel in de winkels zullen liggen, elk met een andere selectie puppies. De Europese collectie van Nintendogs-rassen zal binnenkort worden bekendgemaakt - dus blijf www.nintendo.nl bezoeken voor al het Nintendogs-nieuws!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |