Bij welke site precies?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:52 schreef lelibel het volgende:
Ik heb ze geimporteerd die hoesjes, boven die 5 voor ¤5 zit namelijk ook nog verzendkosten van 4 euro ofzo, terwijl je bij die import ze ook voor die prijs kunt krijgen 9 voor ¤9 en dan ¤1 verzendkosten.
Als je er voor betaald: Jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:57 schreef OnaNia het volgende:
Heeft dvdboxoffice een beetje snelle levering?
Maar je kunt dan wel met je DS gooien!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:29 schreef Yankee_One het volgende:
hmm ziet er niet uit om eerlijk te zijn![]()
Die dingen zijn niet duur nee, maar ik denk dat ik neit snel een hele film kijk op bijvoorbeeld een DS, ik denk ioook dat ik eerst wacht tot hij hier echt helemaal uitkomt. Verder heb ik ook niet echt films opde PC staan enzoquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Net m'n Movie Player binnengekregen. Slechts 12.90 dollar - incl. verzendkosten - , lekker keigoedkoop![]()
Hele films ga ik ook niet kijken denk ik. Maar zo eens een aflevering van een bepaalde serie ofzo, dat weer wel. Bovendien kunnen er op MP3's opquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:46 schreef RaymanNL het volgende:
maar ik denk dat ik neit snel een hele film kijk op bijvoorbeeld een DS, ik denk ioook dat ik eerst wacht tot hij hier echt helemaal uitkomt.
Daarom ga ik ook de Cartoon Network dinges movie player bla bla halenquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hele films ga ik ook niet kijken denk ik. Maar zo eens een aflevering van een bepaalde serie ofzo, dat weer wel. Bovendien kunnen er op MP3's op
Ja, ik geloof dat ik dat was.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:44 schreef DuckyV het volgende:
[..]
Nee het waren opbergdoosjes, 5 voor 5¤ en je kon ze kopen op een NEDERLANDSE site.
Terug gaan naar de winkelquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:30 schreef Evil_Jur het volgende:
Na 3 dagen heb ik al de eerste dode pixel, is dat onvermijdelijk of zal ik ermee teruggaan naar de winkel?
Welke heb jij dan, die 9 voor 9 euro waar zijn die te krijgen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:27 schreef lelibel het volgende:
Hoe kom je aan een movie player voor 12,50 dan?
Ik vind die hoesjes er ook niet uitzien hoor, laat maar zitten...
quote:GBA: 289 (14,025)
De gewone GBA is niet meer in productie, dus alles wat er nu nog van wordt verkocht zijn restjes die de winkels hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:52 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
![]()
Dang DS doet het met de week beter in de verkoop
maar toch is die wel het goedkoopst! (ook al vind ik de GBA zelf niet zo mooiquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:11 schreef Thomper het volgende:
[..]
De gewone GBA is niet meer in productie, dus alles wat er nu nog van wordt verkocht zijn restjes die de winkels hebben.
Ik bedoelde daarmee niet die game cases maar die hoezen voor die DS. Mocht je geīnteresseerd zijn in die game cases (die zien er hetzelfde uit trouwens als die anderen), laat maar even horen wat je mailadres is dan stuur ik dat adres door.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:52 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Welke heb jij dan, die 9 voor 9 euro waar zijn die te krijgen?
Is dat echt een leuk spel, ik stond eergister nog te twijfelen om hem te halenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bomberman is binnenHierbij is Zuiderpark dus een prima besteladres geworden. Ze zijn helder in je orderstatus en als ze goede aanbiedingen hebben extreem goedkoop. Snelle levering ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |