abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28742745
Op de Europese Release van de PSP komt Nintendo met Castlevania
quote:
Het spel stond op 15 september, maar de precieze datum is eindelijk vrijgegeven. Kijk snel verder voor de datum.

Castlevania: Dawn of Sorrow is een opvolger van de GBA titel Castlevania: Aria of Sorrow. Het oude bekende 2D concept blijft behouden en nu zit er eindelijk, dankzij de twee schermen, een handige kaart in en zal het touch screen ook op vele leuke manieren gebruikt worden. Het belooft dus een mooie klassieke Castlevania titel te worden waar de fans op zaten te wachten.

Castlevania: Dawn of Sorrow stond eerst op 15 september voor Europa, maar Castlevania fans kunnen hun kleurkalender zelfs iets inkorten want het spel verschijnt twee weken eerder, want Castlevania: DoS staat nu op 1 september. Dat wordt de eerste van de maand rennen naar de winkels voor de Castlevania fans!
bron

Er komen echt te veel goede games uit
MP: Hunters
Animal Crossing
Castlevania

en later nog - Super Mario bros, Mario and Luigi, en ik vergeet vast nog heel veel
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:25:37 #252
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_28743254
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef Xrenity het volgende:
Op de Europese Release van de PSP komt Nintendo met Castlevania
[..]

bron

Er komen echt te veel goede games uit
MP: Hunters
Animal Crossing
Castlevania

en later nog - Super Mario bros, Mario and Luigi, en ik vergeet vast nog heel veel
Diezelfde maand ook nog Advance wars en Meteos
push it to the limit
pi_28743361
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef mikando18 het volgende:

[..]

Diezelfde maand ook nog Advance wars en Meteos
Ach jee
En ook nog Kirby in November
Damn, te veel DS support

En ook nog Pokemon ergens 2006 Wat een handheld
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:53:20 #254
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28744126
Heb vandaag Kirby en Meteos gespeeld, en ik vond Kirby eigenlijk wat leuker . Ik heb het idee dat bij Meteos het touchscreen niet echt nodig was geweest?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_28744261
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:53 schreef MMaRsu het volgende:
Heb vandaag Kirby en Meteos gespeeld, en ik vond Kirby eigenlijk wat leuker . Ik heb het idee dat bij Meteos het touchscreen niet echt nodig was geweest?
Van wat ik ervan weet wel toch? Anders ben je niet snel genoeg.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:04:09 #256
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28744396
Ja okay, zolang heb ik niet doorgespeeld .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_28746834
Hey Fuckers, oh sorry Fokkers!
Laatst poste iemand een NL site waar je NDS Beschermhoesjes kon bestellen, om je games in te doen. Kan ff iemand die link posten?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:53:30 #258
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_28747179
Ok. Wat is NFSU2 een kutgame zeg. Dat rijdt voor geen meter, en ik zie ook geen flikker op het schermpje. Maar over zoiets is nog heen te komen, door terug te gaan naar de winkel, en het spel te ruilen. Helaas vond de trut van de FRS het nodig om moeilijk te gaan doen: "Ja, dat het een kutgame is, is natuurlijk geen reden om te ruilen he"....

Na de vraag (die ik overigens netjes stelde), waarom de FRS niet aan waardebonnen doet bij het ruilen van een artikel kreeg ik te horen dat:"je blij moet zijn dat je het MAG ruilen", en dat ik "maar even op moest schieten".

Bij deze, stomme snol van de FRS Amsterdam Centraal, dat je in het IJ verzuipt.

Overigens ligt nu Another Code hier. Ben benieuwd..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_28747923
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff is er iemand die in Meteos in Deluge mode het langer kan uithouden dan 3 minuut 30?
3:24 hier, maar dan is het ook echt paniek
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:41:29 #260
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_28752496
Ik heb meteos eens een potje zonder touchscreen gespeeld, maar dat hou je echt niet lang vol
Houd van een lijntje.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:22:03 #261
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_28754152
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:41 schreef DuckyV het volgende:
Laatst poste iemand een NL site waar je NDS Beschermhoesjes kon bestellen, om je games in te doen. Kan ff iemand die link posten?
hier geloof ik
push it to the limit
pi_28755465
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Cheiron het volgende:
Ok. Wat is NFSU2 een kutgame zeg. Dat rijdt voor geen meter, en ik zie ook geen flikker op het schermpje. Maar over zoiets is nog heen te komen, door terug te gaan naar de winkel, en het spel te ruilen. Helaas vond de trut van de FRS het nodig om moeilijk te gaan doen: "Ja, dat het een kutgame is, is natuurlijk geen reden om te ruilen he"....

Na de vraag (die ik overigens netjes stelde), waarom de FRS niet aan waardebonnen doet bij het ruilen van een artikel kreeg ik te horen dat:"je blij moet zijn dat je het MAG ruilen", en dat ik "maar even op moest schieten".

Op de pc en consoles was NFSU 2 niet aan mij besteed, maar op de DS vind ik hem echt leuk, beste racegame die er op te krijgen is. Totdat Mario kart er is natuurlijk
pi_28758371
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:41 schreef DuckyV het volgende:
Dit ziet er ook wel handig uit:
http://www.lik-sang.com/image.php?category=276&products_id=7168&img=nds-cyber-dual-caseset
  woensdag 13 juli 2005 @ 10:50:48 #264
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28762411
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 20:19 schreef knater het volgende:

[..]

3:24 hier, maar dan is het ook echt paniek
Pfffffffff, het lukt me echt niet langer ook Het gaat fokking te snel dan hoor
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_28762427
Nieuwe Mario Kart DS info:
quote:
De game bevat meer dan 30 verschillende banen, meer dan de helft van deze banen zijn echt nieuw, de overige zullen vernieuwde retro banen zijn.

In de multiplayer mode is het nu mogelijk om allemaal het zelfde karakter te kiezen. Zo is het dus mogelijk dat je een race met alleen maar Mario's ziet. Je kan de spelers uit elkaar houden doordat het mogelijk is om de namen van de spelers boven de racers te plaatsen.

De multiplayer mode zal zeer toegankelijk zijn. Acht spelers hebben namelijk maar 1 cartridge nodig om gebruik te kunnen maken van die multiplayer mode.

De online mode is iets beperkter dan we gedacht hadden, het is namelijk alleen maar mogelijk om met 4 spelers tegelijk te racen.

Mario Kart zal in ieder geval een uitgebreide Battle Mode bevatten, het goede nieuws hieraan is dat deze modus ook online beschikbaar is.

Nintendo beloofd verder dat de computer beter zal reageren, en dat het bedrijf de AI stukken beter heeft gemaakt.

Nintendo heeft ook gemeld dat het mogelijk is om tekens op de karts te zetten door middel van de stylus.

Als laatste punt is het ook mogelijk om de game via touchscreen te besturen, maar dit zal niet de basismethode zijn.
Bron

Karts tunen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 13 juli 2005 @ 11:19:26 #266
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_28763089
Tunen zal wel heel beperkt zijn
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_28763364
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]

Bron

Karts tunen
Maar hoe gaat dat spelen via internet dan?
pi_28763424
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:19 schreef HomerJ het volgende:
Tunen zal wel heel beperkt zijn
je kunt alleen iets tekenen op je kart
Maar dat is wel een leuke toevoeging, wat daar niet instaat, maar wat ik weer las op een andere site, is dat de Mic. ook word gebruikt. Bij een bepaald wapen (iets met een balon) moet je in de Mic. blazen om de balon op ze blazen en het te gebruiken
pi_28763463
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:28 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Maar hoe gaat dat spelen via internet dan?
Zal wel een menuutje zitten in Mario Kart me een friend list ofzow, waarbij je andere races kunt joinen, of zelf een race kunt opstarten.
pi_28763550
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:31 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Zal wel een menuutje zitten in Mario Kart me een friend list ofzow, waarbij je andere races kunt joinen, of zelf een race kunt opstarten.
Maar hoe kom je dan online, kan dat gewoon via je eigen wireless modem?
pi_28763825
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:34 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Maar hoe kom je dan online, kan dat gewoon via je eigen wireless modem?
Ja via een Draadloos router of via dit
pi_28767884
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef mikando18 het volgende:

[..]

hier geloof ik
Nee het waren opbergdoosjes, 5 voor 5¤ en je kon ze kopen op een NEDERLANDSE site.
pi_28767930
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Cheiron het volgende:

Ik heb NSFU ook (Welke DS Game heb ik nu niet ) vind hem ook ontzettend kut. Tis dat ik hem voor 15¤ kon krijgen
pi_28768136
Ik heb ze geimporteerd die hoesjes, boven die 5 voor ¤5 zit namelijk ook nog verzendkosten van 4 euro ofzo, terwijl je bij die import ze ook voor die prijs kunt krijgen 9 voor ¤9 en dan ¤1 verzendkosten.
  woensdag 13 juli 2005 @ 16:00:42 #275
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_28772399
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]

Bron

Karts tunen
Dat online alleen maar met zijn vieren kan was op de E3 ook bekend, dat je met dezelfde characters kan vind ik wel weer een pluspunt.
push it to the limit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')