quote:
op 05-31-2000 om 01:48 PM schreef Verbal het volgende:
Is dat die dubbel-cd? Want dan heb ik 'm ook...Errug relaxed.
V
't is de dubbel cd inderdaad...
Drum Rhytm was erg tof. Ben alleen ook maar voro K&D geweest. In de hoeken van de zaal hadden ze matrassen opgesteld, het enige drankje wat geschonken werd daar was Champagne+Southern Comfort.
Perfecte ambiance voor een perfecte set. Luister ook eens naar Peace Orchestra (Kruder), Tosca (Dorfmeister) en alle andere K&D cd's (DJ Kicks, G-Stoned).
bogus.
quote:
't is de dubbel cd inderdaad...
V
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal (Datum 31 Mei 2000).]
Ja ja, duidelijk Oostenrijkers! Typische fascisten actie! De Machthebbers bepalen wel even wat het enige is wat het volk mag drinken! Niets geen vrijheid van drank meer!!! Ha!
Overigens wel errug toffe muziek, K&D...
Op FOK! vind ik eindelijk wat meer geestverwanten !
quote:
op 06-03-2000 om 01:12 PM schreef Abma het volgende:
Ik wil de stemming niet verpesten, maar K&D zijn wel Oostenrijkers.....
Nou en??? Al waren het Irakezen, als de muziek goed is dan koop/draai ik het gewoon.
Ik heb die dubbel-cd (K&D Sessions) en Peace Orchestra, en dat is echt briljante muziek.
Peter Kruder komt ook draaien op het North Sea Jazz-festival. Verheug me er nu al op!
------------------
Relatively used to coping with the darkness underground..
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr (Datum 03 Juni 2000).]
Welke vorm zijn set aan zal nemen bijvoorbeeld?
Peace Orchestra-style, hoopt bogus
bogus.
quote:
op 06-03-2000 om 04:12 PM schreef bogus het volgende:
Peace Orchestra-style, hoopt bogus
Dat hoop ik ook, maar ik weet ook niet veel meer. De NSJ-site is (nog?) niet zo informatief. De Peace Orchestra-sound zou natuurlijk wel perfect passen op een jazz-festival, dus wie weet....
Strange Cargo en Useless en jazz master natuurlijk
Soms wordt dit ook wel onder de trip-hop gerekend... Maar ja, ieder zo z'n eigen mening.
Maar ja, vette cd idd! Ik heb ook nog een EP ofzo, met Highnoon/Bedroom Rockers geloof ik, die is ook niet verkeerd.
quote:Ja, sorry... Ben er ook net achter...
Op donderdag 20 februari 2003 16:16 schreef Elias het volgende:
(drie jaar later..)
quote:Ze leven nog steeds hoor!
Op donderdag 20 februari 2003 16:16 schreef Elias het volgende:
(drie jaar later..)
quote:ge-preordered. Zal moeten wachten tot Dinsdag voor ik hem kan beluisteren.
Op donderdag 20 februari 2003 18:09 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
Iemand nieuwe tosca album al gehoord?
Al een paar jaar oud, maar iemand ook bekent met Peace Orchestra. Een projectje van Peter Kruder met die LP met een pleistertje op de cover
hmm..goeie aanrader thx
Edit: en als je dan nog wat verder kijkt:
Palm Skin Productions: "Remilixir shows Simon Richmond undoubtedly invigorated by the experience he gained from his work at Talkin' Loud Records; it's easily one of the best-produced trip-hop albums to date, with Richmond showing off a range of influences including jazz fusion, funk, spaghetti western soundtracks, '70s space music, Afro-Cuban percussion styles and even a touch of classical music on the closer "Beethoven Street." Three tracks midway through the album form a beautiful miniature suite; an early acid jazz percussion vibe forms the accompaniment to the jazz riffs on "Osaka" (with Chris Bowden on saxophone and Neil Yates on trumpet), which segues right into the restrained acid effects and subtle big-beat posturing of "Trouble Rides a Fast Horse," which jumps in turn to the exquisite Tangerine Dream sequencer trance of "Flipper." The single "Condition Red" is the highlight of the album however, topping Tricky at his own game of trip-hop darkness. Remilixir rarely fails to entice. John Bush"
[Dit bericht is gewijzigd door Born_2B_Scorned op 20-02-2003 18:50]
De "G-stone book" CD is ook een leuk hebbedingetje. Een 334 pagina boekje met achterin een "best of G-stone" CD. Als je al veel muziek van het label hebt is de CD waarschijnlijk niet echt de moeite waard. Het is wel tof om tijdens het luisteren door dat boek te bladeren.
quote:Een prima plaatje om de donkere herfst avonden mee door te gaan komen
Different Drummer have been releasing music since 1992, back in the days when Rockers Hi-Fi (nee Original Rockers) were starting to fuse their love of dub with 4/4 house rhythms. "A Different Drummer Selection" captures some of the highlights of a 10 year love affair with all things deep and dubby. Early releases from Original Rockers (now Rockers Hi-Fi), Neotropic and Switchblade Sisters, owed as much to Dub, Hip-Hop and Breakbeat as they did to Acid House.G-Stone's Richard Dorfmeister has hand-picked his favourite tracks from the extensive back-catalogue and Farda P adds his distinctive tones to the mix.
quote:Heb ze ook gezien op Drum Rhythm, toppie!
Op woensdag 31 mei 2000 13:39 schreef Sniper het volgende:
Na het zien van een TV uitzending van het Drum Rythm Festival 2000 waar K&D aanwezig waren de dubbelaar The K&D Sessions maar eens aangeschaft. Dit zijn voornamelijk remixes van nummers van Roni Size, Depeche Mode, Lamb, Rockers Hi-Fi, Bomb The Bass, David Holmes, Strange Cargo ea. Zeer relaxed luister plaatje, aanrader.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |