Volgens mij had Bansheeboy al eerder verwezen naar de website waar het op staat:quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:13 schreef Laton het volgende:
[..]
Misschien weet jij het dan...waar in de koran staat dat de sharia ingevoerd moet worden en waar staat de sharia in de koran beschreven.
Als jij eens leerde voor jezelf te spreken, dan zou de wereld er al een stuk beter uit zienquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:45 schreef Laton het volgende:
Ach, dan krijgen die marokkanen eindelijk de straffen die iedereen hier op fok eist.
De Islam is een religie gebaseerd op de Koran en de Hadith (overleveringen van de Profeet vrede zij met hem en zijn metgezellen, moge Allah tevreden met hen zijn, amin). Er staan in de Koran diverse aya's (versen) die hierover spreken, waaronder de volgende versen in Sourat Al Ma-ida (de Tafel, hoofdstuk 5):quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:13 schreef Laton het volgende:
[..]
Misschien weet jij het dan...waar in de koran staat dat de sharia ingevoerd moet worden en waar staat de sharia in de koran beschreven.
Jezus christus dat ga ik toch niet doorbladeren. geef me dan toch gewoon de passage waar het staat met een link naar DIE PASSAGE. Als iemand iets specifieks vraagt uit de bijbel dan geef je toch ook geen link naar de gehele bijbel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:17 schreef Youssef het volgende:
[..]
Volgens mij had Bansheeboy al eerder verwezen naar de website waar het op staat:
De Westerse samenleving en de Shari'a, does and dont's
Ach verzuip in een vat zuur jij.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:17 schreef po-eet het volgende:
[..]
Als jij eens leerde voor jezelf te spreken, dan zou de wereld er al een stuk beter uit zien![]()
En wat zijn de boeken die allah heeft neergezonden?quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Islam is een religie gebaseerd op de Koran en de Hadith (overleveringen van de Profeet vrede zij met hem en zijn metgezellen, moge Allah tevreden met hen zijn, amin). Er staan in de Koran diverse aya's (versen) die hierover spreken, waaronder de volgende versen in Sourat Al Ma-ida (de Tafel, hoofdstuk 5):44
Waarlijk Wij zonden de Torah neder waarin leiding en licht was waarmede de profeten die gehoorzaam waren recht spraken voor de Joden en de Rabbijnen en de wetgeleerden omdat hun de bewaking van Allah's Boek was opgelegd en zij waren daarvan getuigen Vreest daarom de mensen niet doch vreest Mij en ruilt Mijn tekenen niet in tegen het wereldse En wie niet rechtspreken volgens hetgeen Allah heeft nedergezonden zij zijn ongelovigen45
En Wij schreven hen daarin voor Een leven voor een leven oog om oog neus om neus oor om oor tand om tand en rechtvaardige vergelding voor wonden En hij die van het recht hierop afziet dit zal een verzoening voor zijn zonden zijn en wie niet rechtspreken bij hetgeen Allah heeft nedergezonden zijn onrechtvaardigen²
Suske en Wiske, nou goed.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:21 schreef Laton het volgende:
[..]
En wat zijn de boeken die allah heeft neergezonden?
"Hetgeen Allah heeft nedergezonden" verwijst hier naar de Koranquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:21 schreef Laton het volgende:
[..]
En wat zijn de boeken die allah heeft neergezonden?
Ik kan me wel voorstellen dat Laton moeite heeft met dit soort vraagstukken. Zo weet ik o.a. dat Bansheeboy een groot fan is (geweest) van Suske en Wiske. Personen die nooit de lagere school hebben afgemaakt zullen daardoor moeite hebben dit te relativerenquote:
Dus wederom mijn vraag: Waar staat in de Koran de Sharia?quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Hetgeen Allah heeft nedergezonden" verwijst hier naar de Koran²
Hij verkoopt ze ook middels Ebay!quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:22 schreef BansheeBoy het volgende:
"Hetgeen Allah heeft nedergezonden" verwijst hier naar de Koran²
Please zeg, als ik ergens goed in ben is het relativeren. Verder heb je gelijk hoor, ik ben een respectloze klootzak.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat Laton moeite heeft met dit soort vraagstukken. Zo weet ik o.a. dat Bansheeboy een groot fan is (geweest) van Suske en Wiske. Personen die nooit de lagere school hebben afgemaakt zullen daardoor moeite hebben dit te relativeren
De Sharia is op de Koran gebaseerd, de versen die ik je heb gegeven zijn algemeenquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:24 schreef Laton het volgende:
[..]
Dus wederom mijn vraag: Waar staat in de Koran de Sharia?
Ik vind je niet respectloosquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:25 schreef Laton het volgende:
[..]
Verder heb je gelijk hoor, ik ben een respectloze klootzak.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:33 schreef Youssef het volgende:
Bansheeboy, ana rghadi n3s. heiden6Alhamdoelilahi ladhie ahyana ba3da ma amaatana wa ilayhi noeshur, Laton
.
Tbarke Llah 3alik akhie, Latonquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:33 schreef Youssef het volgende:
Bansheeboy, ana rghadi n3s. heiden6Alhamdoelilahi ladhie ahyana ba3da ma amaatana wa ilayhi noeshur, Laton
.
Aha, gebaseerd! Dus interpretatie..Je zegt toch zelf dat aan het woord van allah niet gesleuteld is..waardoor in tegenstelling bijv tot de bijbel de koran WEL nog geheel hetzelfde zou zijn als 1000 jaar geleden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Sharia is op de Koran gebaseerd, de versen die ik je heb gegeven zijn algemeen²
En bedankt vertaal dit ff graag.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tbarke Llah 3alik akhie, Laton![]()
![]()
. Dek dou3a khsek tgoul he fsba7, daba khsek tgoul:"Allhoumma bismika amoutou wa a7yaa" of surat Al Ikhlas of Ayaat L Kursi, shouf n ta. Wakha, nsb 3ala khir, tel gheda
²
Niet zo nieuwsgierig, dit is een Nederlands forumquote:
Mja en nu in het Armeensquote:
Ach dan doe ik ook wel ff flauw in de FBquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet zo nieuwsgierig, dit is een Nederlands forum²
Ik weet hetquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tbarke Llah 3alik akhie, Laton![]()
![]()
. Dek dou3a khsek tgoul he fsba7, daba khsek tgoul:"Allhoumma bismika amoutou wa a7yaa" of surat Al Ikhlas of Ayaat L Kursi, shouf n ta. Wakha, nsb 3ala khir, tel gheda
²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |