quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je zo begintIk wilde echt antwoord gaan geven op je vragen, maar als je zo begint, zo negatief geladen, dan is voor mij de kous ook gauw af
²
sjongejongen BSB, het lijkt bijna alsof je niet inhoudelijk KUNT reageren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je zo begintIk wilde echt antwoord gaan geven op je vragen, maar als je zo begint, zo negatief geladen, dan is voor mij de kous ook gauw af
²
Nou nou, wat een negatieve instelling social disorder..quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:57 schreef SocialDisorder het volgende:
banshee-boy, ik zou graag serieus op je stellingen in willen gaan, maar je sig en je ondertitel geven aan dat dat zinloos is. Je bent een onvervalste oogkleppen-drager, waar geen discussie mee te voeren is, getuige ook de vele discussies op het forum waar jij onderdeel van bent.
Je bent ervan overtuigd dat Allah bestaat, en vanuit dat uitgangspunt is geen discussie te voeren.
Dat bedoel ik dus, mensen zijn niet serieus. Ik was vandaag oprechter dan ooit, maar als je zulke moddergooi teksten naar je hoofd geslingerd krijgt kun je niet van me verwachten nog zin te hebben moddergooi mensen van serieuze repliek te voorzien, helaas, maar ik heb ook eerquote:
Wordt moeilijk voor je om een Moslim te vinden die daar maar ook een klein beetje aan twijfelt. Succes in je zoektochtquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:57 schreef SocialDisorder het volgende:
Je bent ervan overtuigd dat Allah bestaat, en vanuit dat uitgangspunt is geen discussie te voeren.
De straf die jij noemt heeft niets te maken met de Sharia, maar eerder met een vorm van achterlijke cultuur die heerst in bepaalde delen van bijv. India! De Sharia zou de verkrachter aanpakken en de vrouw in bescherming nemen. Maar veel mensen halen religie en cultuur door elkaar wat wel jammer is doordat daardoor de Islam een slechte naam krijgt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:49 schreef hanskepanske het volgende:
Een straf als verkrachting opleggen aan een jonge, "reine" vrouw omdat haar achterneef in de derde graad een verhouding had met een getrouwde vrouw is natuurlijk van de zotte.
Oh lekker makkelijk. TheMarco heeft je al 100x iets gevraagd en nu kom je met je "gevoelens" excuus. Rot toch op man..als je de feiten aan je zijde had had je ze al 1000x gepost..Het enige dat jij te bieden hebt zijn die kansloze basischool servetjes die jij essays noemt. Nee hoor; zo gedraag je je altijd.. en geen belediging en of opmerking minder had daar verandering in gebracht.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, mensen zijn niet serieus. Ik was vandaag oprechter dan ooit, maar als je zulke moddergooi teksten naar je hoofd geslingerd krijgt kun je niet van me verwachten nog zin te hebben moddergooi mensen van serieuze repliek te voorzien, helaas, maar ik heb ook eer²
In Sudan anders niet. Daar wordt een verkrachte vrouw gestenigd tengevolge van de Shariaquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:02 schreef Berberleeuw het volgende:
De Sharia zou de verkrachter aanpakken en de vrouw in bescherming nemen.
Dat iemand zegt dat ze daar de Sharia handhaven wil niet zeggen dat het zo is. De VS beweert ook een democratie te zijn terwijl ze vaak genoeg hebben bewezen dingen te doen die in strijd zijn met democratie. Hitler is ook democratisch aan de macht gekomen. Was hij een democraat? Je moet alles niet geloven wat je hoort. Wees wat intelligenter en zoek zelf de waarheid.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:04 schreef TheMarco het volgende:
[..]
In Sudan anders niet. Daar wordt een verkrachte vrouw gestenigd tengevolge van de Sharia![]()
ik heb christenen en jehova's gevonden die een beetje twijfelden, en moslims vind ik vast ook nog wel. Punt is dat je zo heilig geloofd in Allah en de islam, dat je dat als ultieme en enige waarheid beschouwd. Het is dus onmogelijk voor jou om een standpunt vanuit een ander perspectief te zien. Jij zal nooit begrijpen waarom ik tegen elke vorm van religie die een god aanbidden of een hiėrarchische structuur hebben ben. Geloof wat je wil, maar op het moment dat die sharia in Nederland komt, ben ik de eerste die ertegen in opstand kom, want de sharia zoals die aan mij is uitgelegd door mijn Marokkaanse buurman, is de grootste bedreiging voor het vrije woord sinds de Stasi.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wordt moeilijk voor je om een Moslim te vinden die daar maar ook een klein beetje aan twijfelt. Succes in je zoektocht²
Wat was je buurman? Een schriftgeleerd?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb christenen en jehova's gevonden die een beetje twijfelden, en moslims vind ik vast ook nog wel. Punt is dat je zo heilig geloofd in Allah en de islam, dat je dat als ultieme en enige waarheid beschouwd. Het is dus onmogelijk voor jou om een standpunt vanuit een ander perspectief te zien. Jij zal nooit begrijpen waarom ik tegen elke vorm van religie die een god aanbidden of een hiėrarchische structuur hebben ben. Geloof wat je wil, maar op het moment dat die sharia in Nederland komt, ben ik de eerste die ertegen in opstand kom, want de sharia zoals die aan mij is uitgelegd door mijn Marokkaanse buurman, is de grootste bedreiging voor het vrije woord sinds de Stasi.
Sinds Minister Donner.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb christenen en jehova's gevonden die een beetje twijfelden, en moslims vind ik vast ook nog wel. Punt is dat je zo heilig geloofd in Allah en de islam, dat je dat als ultieme en enige waarheid beschouwd. Het is dus onmogelijk voor jou om een standpunt vanuit een ander perspectief te zien. Jij zal nooit begrijpen waarom ik tegen elke vorm van religie die een god aanbidden of een hiėrarchische structuur hebben ben. Geloof wat je wil, maar op het moment dat die sharia in Nederland komt, ben ik de eerste die ertegen in opstand kom, want de sharia zoals die aan mij is uitgelegd door mijn Marokkaanse buurman, is de grootste bedreiging voor het vrije woord sinds de Stasi.
Het is moeilijk de waarheid te vinden in een poel van tendentieuze en emotioneel gekleurde discussies en berichtgeving. Vandaar dat ik ook moslims vraag om te reageren snap je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:08 schreef Berberleeuw het volgende:
Wees wat intelligenter en zoek zelf de waarheid.
schriftgeleerde?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:10 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Wat was je buurman? Een schriftgeleerd?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
²
De waarheid is inderdaad heel lastig te vinden! Maar niet alle moslims die zullen reageren zullen evenveel kennis hebben van de Islam. Merendeel van de Moslims in Nederland noemt zich Moslim maar heeft verder weinig inhoudelijke kennis over de Islam. Dus je moet reacties van Moslims wel zorgvuldig beoordelen en niet alles aannemen wat ze zeggen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:14 schreef TheMarco het volgende:
Het is moeilijk de waarheid te vinden in een poel van tendentieuze en emotioneel gekleurde discussies en berichtgeving. Vandaar dat ik ook moslims vraag om te reageren snap je?
Doet Amerika ook (Guantenamo) alleen wordt extreem onderscheid gemaakt qua strafmaat afhankelijk of je een baard draagt of niet, passen zij nou volgens jou dan ook de Sharia toe?quote:Het enige dat ik lees over de sharia is hoe mensen zonder zinnig proces de meest barbaarse en verschrikkelijke straffen krijgen toebedeeld waarbij er een extreem onderscheid wordt gemaakt qua strafmaat afhankelijk van of de overtreder een man dan wel een vrouw is.
De Sharia gaat uit van gelijkheid voor iedere individu uit. Ongeacht geslacht, religie, huidskleur etc.quote:Als jij me kunt uitleggen hoe de waarheid omtrend de sharia in elkaar zit en waarom dat iets goeds zou zijn dan hoor ik dat graag.
Het wetboek van strafrecht is toch ook niet bedacht door een stelletje hefftuckchauffeurs?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
schriftgeleerde?
is dat nodig dan? Voorstanders van de sharia hier lijken me ook niet bepaald doorgeleerden op het gebied van de Koran/sharia.
Sterker nog. De Moslims die hier de sharia in willen voeren moeten hun Koran beter lezen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
schriftgeleerde?
is dat nodig dan? Voorstanders van de sharia hier lijken me ook niet bepaald doorgeleerden op het gebied van de Koran/sharia.
maar de koran is wel geschreven door een gek die stemmen hoorde.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:23 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Het wetboek van strafrecht is toch ook niet bedacht door een stelletje hefftuckchauffeurs?
dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:23 schreef Balthar het volgende:
[..]
Sterker nog. De Moslims die hier de sharia in willen voeren moeten hun Koran beter lezen.
Daar staat duidelijk in dat als je in een Niet-Islamitisch land woont je die wetten mag volgen.
Je hoeft dan helemaal de Islam er niet door heen te drukken.
Maar ja, dat is natuurlijk niet zo leuk. Het is beter om de westerse wetten te verachten ( wel de voordelen gebruiken natuurlijk ) dan je te gedragen.
Als het er zo duidelijk in staat ben ik niet de minste om me daar aan te houden (voor zover ik dat niet deed), maar heb je een Koranvers/citaat waar dat staat?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:23 schreef Balthar het volgende:
Daar staat duidelijk in dat als je in een Niet-Islamitisch land woont je die wetten mag volgen.
Diezelfde gek was analfabeet, dus als hij zoiets moois als de koran heeft kunnen schrijven moet er wel een wonder gebeurd zijnquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
maar de koran is wel geschreven door een gek die stemmen hoorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |