Ach, dan krijgen die marokkanen eindelijk de straffen die iedereen hier op fok eist.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:40 schreef Kentaro het volgende:
Deze week in Vrij Nederland een interview met CDA fractieleider Verhagen. Volgens Verhagen is het slechts een kwestie van tijd voordat de Sharia in Nederland wordt ingevoerd.
Hij spreekt daarin zijn zorgen uit over
moslimfundamentalisten in Nederland:
De AIVD voorspelt dat in de grote steden
volledig geïslamiseerde wijken zullen
ontstaan. Enclaves waar de sharia
heerst. Je ziet het in Canada waar nu al
shariarechtbanken bestaan. In
Engeland kun je ook voor zo'n rechtbank
gedaagd worden als het om familierecht
gaat. Ik zeg niet: Amsterdam West of
Lombok in Utrecht is nu al een
sharia. Maar ik zeg wel: dit is de
tendens, het is reëel, het is geen
angstdroom.
bron: http://www.refdag.nl/website/artikel.php
Zolang ik maar niet voor die rechtbank gedaagd wordt vind ik het bestquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:45 schreef Laton het volgende:
[..]
Ach, dan krijgen die marokkanen eindelijk de straffen die iedereen hier op fok eist.
Ik denk dat best veel Nederlanders de Sharia best zien zitten. Je moet het alleen 'Zero Tolerance' of 'Keihard Aanpakken' noemen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:45 schreef Laton het volgende:
[..]
Ach, dan krijgen die marokkanen eindelijk de straffen die iedereen hier op fok eist.
Dat is zeg maar de islamitsche tegenhanger van de 10 geboden, oftewel een soort wetgeving maar dan afgeleidt van de islamquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:49 schreef Robbie1979 het volgende:
Ehm...ben ik dom als ik niet weet wat een sharia is?
Tja, zolang als die rechtbanken uitsluitend gaan over zaken waar uitsluitend moslims bij betrokken zijn, moeten ze het wat mij betreft zelf weten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:40 schreef Kentaro het volgende:
Deze week in Vrij Nederland een interview met CDA fractieleider Verhagen. Volgens Verhagen is het slechts een kwestie van tijd voordat de Sharia in Nederland wordt ingevoerd.
Hij spreekt daarin zijn zorgen uit over
moslimfundamentalisten in Nederland:
De AIVD voorspelt dat in de grote steden
volledig geïslamiseerde wijken zullen
ontstaan. Enclaves waar de sharia
heerst. Je ziet het in Canada waar nu al
shariarechtbanken bestaan. In
Engeland kun je ook voor zo'n rechtbank
gedaagd worden als het om familierecht
gaat. Ik zeg niet: Amsterdam West of
Lombok in Utrecht is nu al een
sharia. Maar ik zeg wel: dit is de
tendens, het is reëel, het is geen
angstdroom.
bron: http://www.refdag.nl/website/artikel.php
En zijn we 300 jaar verderquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:53 schreef Balthar het volgende:
Ik zal me in ieder geval nooit onderwerpen aan de middeleeuwse wetgeving van de sharia.
Als dat er ooit door komt dan is Nederland bezet en wordt het tijd om in het verzet te gaan.
en het standaard-antwoord is ook weer van de partij!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:54 schreef Meki het volgende:
een partijdige bron
en onzin en bangmakerij
Een uiterst kwalijke zaak en een afbreuk van hetgeen we in dit land sinds jaren aan het opbouwen zijn: een beschaafd land waar de wet op mensvriendelijke manier is geregeld en wordt uitgevoerd.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:53 schreef Petera het volgende:
Tja, zolang als die rechtbanken uitsluitend gaan over zaken waar uitsluitend moslims bij betrokken zijn, moeten ze het wat mij betreft zelf weten.
Als het landelijk en voor iedereen wordt ingevoerd emigreer ik per direct. Tenij er geen landen meer over zijn waar de sharia nog niet is ingevoerd.
Hoewel het in dit geval wel redelijk raak isquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en het standaard-antwoord is ook weer van de partij!
Ja.. wat hebben de rechtse partijen er zich tegen verzetquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:50 schreef Tikorev het volgende:
Geweldig zo'n multiculturele samenleving. Elke dag dank ik Links nog op m'n knieën dat ze het erdoor hebben weten te drukken en alle rechtse tegengeluiden vakkundig de mond hebben gesnoerd.
Ok heb je dan ergens een redelijk objectieve bron of reden om aan te nemen dat een meerderheid van de Nederlandse moslims de sharia wil en dat binnen nu en 300 jaar die groep een dusdanige meerderheid vormt dat ze die sharia ook aan de niet islamitische nederlanders op kan leggen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:58 schreef Kentaro het volgende:
[..]
misschien dat jij tegen die tijd ook je kop uit het zand haalt
Ik bemerk een bepaalde mate van frustratie... in combinatie met je avatar weet ik wel zeker datquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:50 schreef Tikorev het volgende:
Geweldig zo'n multiculturele samenleving. Elke dag dank ik Links nog op m'n knieën dat ze het erdoor hebben weten te drukken en alle rechtse tegengeluiden vakkundig de mond hebben gesnoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |