En die hadden het al zo slecht vannacht.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:28 schreef Againzender het volgende:
Het activeert inderdaad lekker boven België, met deze trekrichting krijgt alleen Limburg er iets van mee denk ik.
Er is nog wel een beetje noordwaartse uitbreiding.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:28 schreef Againzender het volgende:
Het activeert inderdaad lekker boven België, met deze trekrichting krijgt alleen Limburg er iets van mee denk ik.
ja, die bui is niet misselijk! even in de gaten houden of 'ie de grens over wilt trekken....quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:03 schreef Marky-Boom het volgende:
Tis trouwens een flinke zwarte pit wat daar nu boven België ligt.
Idd, ik sliep er door heen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
En die hadden het al zo slecht vannacht.
Ook hier begint het aardig benauwd te worden. Maar ik verwacht vooralsnog niets.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:20 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zit nu in breda, en het is hier akelig benauwd, niet dat ik er veel last van heb want ik zit toch maar te zitten.
De bewolking ziet er wel veelbelovend uit, maar als ik die radar zo zie, die berg regen trekt dus nog oostwaarts ook, en daar zit ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |