quote:
Waarschuwing AQUAPLANING
Toelichting De komende uren moet het verkeer in Brabant en Limburg rekening houden met regen-, hagel- en onweersbuien. Hierbij is er kans op aquaplaning. Verder zijn er zware windstoten mogelijk.
Opgesteld woensdag 29 juni 2005 15.52 uur
Waarschuwing ONWEER EN ZWARE WINDSTOTEN
Toelichting De komende uren moet men in Zeeland, Zuid-Holland, Noord-Brabant en Limburg rekening houden met enkele zware buien, mogelijk met hagel, onweer en zware windstoten.
Bericht nummer 18:00 lokale tijd
Opgesteld woensdag 29 juni 2005 16.38 uur
Ghehe dat wordt uitwringen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:59 schreef Impry het volgende:Bedenk me net dat m'n zusje naar Westelbeers (vlakbij Oirschot) is... brugklaskamp.
Niets bijzonders zul je zeggen; maar ze zitten in tentjes!![]()
![]()
Zeiden ze dat niet gisteren ook?quote:
Zoiets wel ja maar niet hetzelfde.quote:
Eerste gedonder in H'sluisquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:00 schreef richie29 het volgende:
Kennen jullie trouwens deze site al?
Sateliebeelden in loop
Ze tonen echt iets anders dan de daadwerkelijke neerslag: want die lijkt echt wel stil te hangen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:01 schreef Captain_Chaos het volgende:
Dit soort narigheid bedoel ik:
[afbeelding]
Lijkt mij fotosoepquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:01 schreef Captain_Chaos het volgende:
Dit soort narigheid bedoel ik:
[afbeelding]
Maar dat is het niet meneerquote:
quote:
Belgen hebben ook altijd gelukquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:10 schreef Weerman het volgende:
Ik merk dat de echte onweersbuien in Belgie blijven zitten, en regen alleen naar ons komt.
Ik heb ze dan nog nooit gezien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar dat is het niet meneer
Het onweer breid zich verder uit naar het westen.
Heel even in de verte was dat. Moest je echt goed horen. Maargoed, daar bleef het dan ook bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |