zal het nog erger makenquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:21 schreef Brennie het volgende:
[..]
Damn..
het vertrouwen zinkt met de minuut hier .
Breek me de bek niet open.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:30 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zijn er nooit geen problemen op de zuster-afdelingen![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:30 schreef PankPinther het volgende:
[..]
zal het nog erger maken
die gasten weten vaak zelf niet wat er in zit.
zo had ik een nieuwe 17inch powerbook besteld bij apple met flink wat accesoires erbij, er zat voor ruim 3000 euro in het pakket.
doe ik open, zegt die vent, pakketje voor je of ik even wil tekenen en hij flikkert zo die doos plat op de grond van ongeveer een meter hoogte![]()
heeft heel weinig gescheeld of hij kreeg een gigantische stomp op z'n oog![]()
toen ik em vertelde wat er in zat schrok hij toch ook wel een beetje...
daarentegen wil je ook niet weten wat er allemaal onderweg mee gebeurd, en dat gaat ook meestal goed
en er zit ook niet voor niets 6 meter piepschuim omheen
Vertel, vertel. Doe eens een boekje openquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open.![]()
Zat.. maar laat ik maar niet van wal steken.( ben ik over 3 uur nog aan het typen
)
het heet niet voor niks klaagbaak... leef je uit, het lucht op..quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open.![]()
Zat.. maar laat ik maar niet van wal steken.( ben ik over 3 uur nog aan het typen
)
Ooh.... En net als net bij sbs6? Dat een man opeens zijn penis kwijt was, terwijl hij terugkwam voorquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:41 schreef Brennie het volgende:
1 voorbeeld dan: ( recent)
Problemen zitten voornamelijk in de onderlinge samenwerking ( sfeer) en kwaliteit van zorg. ( vaak matig)
Patient is later opnieuw geopereerd uiteraard.
Fouten gebeuren nu eenmaal, meestal gaat het gewoon goed. ( vaak dankzij de grote pijl op een ledemaat)quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:44 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ooh.... En net als net bij sbs6? Dat een man opeens zijn penis kwijt was, terwijl hij terugkwam voor
moeilijk urineren?![]()
Goed fout?quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:46 schreef Brennie het volgende:
[..]
Fouten gebeuren nu eenmaal, meestal gaat het gewoon goed. ( vaak dankzij de grote pijl op een ledemaat)
Misschien was ik wel betreffende persoon, weet jij veelquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:45 schreef Troeta het volgende:
en dan zeur jij over een computer!!!!
En soms goed-goed.quote:
Een jonge vrouw die in shock raakte. ( al handel je op dat moment rustig en snel)quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:50 schreef Crashcat het volgende:
[..]
En het meest schrikwekkende ervaring die je had?
hahaha...nouja bedenk je maar dat die postbode ook ooit geopereerd moet wordenquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:47 schreef Brennie het volgende:
[..]
Misschien was ik wel betreffende persoon, weet jij veel
Er is altijd wat te zeuren.
Truste.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:52 schreef Troeta het volgende:
[..]
hahaha...nouja bedenk je maar dat die postbode ook ooit geopereerd moet worden
Ik ga slapen, doeg!
Zo zie je dat niet alle TNT'ers verdoemd zijn, tochquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:51 schreef Brennie het volgende:
[..]
Een jonge vrouw die in shock raakte. ( al handel je op dat moment rustig en snel)
Familie stond ernaast.
Ze heeft het overleefd.
Lekker offtopic zo.
Ben ik nog niet over uit.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:57 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zo zie je dat niet alle TNT'ers verdoemd zijn, toch![]()
dan heb je mazzel dat het toch goed gekomen is. Voor hetzelfde geld ben je het gewoon definitief kwijt...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef kastanova het volgende:
Ik heb iets soortgelijks gehad; zo'n 1400 euro aan pc spullen.
Maar in mijn geval hebben ze het niet voor m'n deur gezet, maar 3 straten verder.
En dan niet voor de deur, maar direct bij die wildvreemde lui achter het huis.
Zonder het die mensen te vertellen, 4 verschillende dozen in totaal, gewoon neergepleurd.
Terwijl mijn adres er toch echt wel gewoon op stond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |