Soms posten ook mods in die reeks. Jerruh bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:56 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Misschien.
Maar denk dat ik hem onder de mods moet zoeken.
Ik slaap in mijn inloopkast.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:57 schreef QyRoZ het volgende:
Hij had gewoon door dat jij een in de kast zittende homo bent.
Hmm jerruh...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:57 schreef woutabest het volgende:
[..]
Soms posten ook mods in die reeks. Jerruh bijvoorbeeld...
Wat is er Nachtwerker Janetje?quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:03 schreef Janetje het volgende:
Een homo probeerde mij te versieren. » Cpt_Cumshot 14 121 29-06-2005 08:53 - Billekoek
Niemand pijpt me » GewoonPim 43 767 29-06-2005 08:51 - Billekoek
Loop ik net de wc in » demonseeker14 21 203 29-06-2005 08:49 - Billekoeknou Billekoek...
Frikandelquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:07 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Die billekoek lust hem wel.
oww.. niks hoor...... /-{}-\-Billekoekquote:
je moeder beat him 2 itquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:11 schreef P0rt0 het volgende:
Heb je eindelijk kans om ontmaagd te worden, grijp je die niet :-/
of een kindervriendquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:42 schreef Prego het volgende:
dat was geen homo, dat was een flikker
Uitgesloten. Wij zijn scatliefhebbers, en er was niemand bij toen je moest poepen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:56 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Misschien.
Maar denk dat ik hem onder de mods moet zoeken.
Boeiend man, hou je bek ofzowquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:53 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Na lang en stevig pilsen moest ik dan eindelijk naar het toilet.
Het toilet , bestaande uit een schuin aflopende glazen wand, was leeg.
Dus ik doe onhandig mijn broek open.
Ik was immers dronken en had een glas bier in men handen.
Komt er een homo met kort truitje(leek op ruis tbh) binnen gelopen en roept gelijk heel verwijfd :
Hé bink zal ik je lul dan maar vasthouden dan kun jij tenminste bier drinken.
![]()
Bah.
Maar later die avond op de terug weg.
Moest ik verschrikkelijk poepen.
Dus ik poepen en pissen. Was ik telaat thuis had mijn broertje al het frituursel al opgegeten.![]()
ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:27 schreef Molluck het volgende:
Ik ben ooit echt eens versierd door een homo
heeee lekkertje!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:27 schreef Molluck het volgende:
Ik ben ooit echt eens versierd door een homo
Ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:49 schreef anne1982 het volgende:
Geweldig vanitasblabla....... hihi I love homo's
Ik vind dat homo's vaak erg opdringerig zijn, op zich niets mis mee, waren er maar meer (mooie) meisjes die dat ook zo doen, maar het is wel vervelend dat ze ongeacht de ander zijn geaardheid zo doenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
heeee lekkertje!![]()
![]()
nu tevree?
Wellicht komt dat omdat de enige keren dat je opmerkt dat het een homo is, wanneer deze opdringerig isquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik vind dat homo's vaak erg opdringerig zijn,
Ben jij zeker nog nooit klaargekomen????quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:59 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Pissen.
Want goed pissen is half klaarkomen.
verder ben je geen hypocriet?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik vind dat homo's vaak erg opdringerig zijn, op zich niets mis mee, waren er maar meer (mooie) meisjes die dat ook zo doen, maar het is wel vervelend dat ze ongeacht de ander zijn geaardheid zo doen
Ik heb juist meer last van opdringerige meisjes.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik vind dat homo's vaak erg opdringerig zijn, op zich niets mis mee, waren er maar meer (mooie) meisjes die dat ook zo doen, maar het is wel vervelend dat ze ongeacht de ander zijn geaardheid zo doen
Maar ja jij bent dan ook een lekker ding natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb juist meer last van opdringerige meisjes..
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:32 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maar ja jij bent dan ook een lekker ding natuurlijk.![]()
![]()
Heh, doet me denken aan een deze grap:quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb juist meer last van opdringerige meisjes..
quote:Why is it so hard for women to find men that are sensitive, caring, and good-looking? Because those men already have boyfriends.
Euh....quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heh, doet me denken aan een deze grap:
[..]
'k Denk niet dat ik nu degene ben die wat dat betreft objectief kan worden geachtquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:46 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Euh....dit is geen grap.... maar de waarheid ....
![]()
![]()
quote:
Precies, wie zegt dat het een homo was? Misschien ziet Molluck eruit als een vrouw en was het gewoon een hetero.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, nou weet ik natuurlijk niet hoe Molluck eruit ziet..
Het was een verkapte hint aan Molluck dat-ie een foto moet posten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies, wie zegt dat het een homo was? Misschien ziet Molluck eruit als een vrouw en was het gewoon een hetero.
Nu moet ie dat wel om te bewijzen dat ie toch een echte vent isquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het was een verkapte hint aan Molluck dat-ie een foto moet posten..
dus jij was het wel !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:53 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Komt er een homo met kort truitje(leek op ruis tbh) binnen gelopen en roept gelijk heel verwijfd :
![]()
Bah.
Dus ik poepen en pissen. Was ik telaat thuis had mijn broertje al het frituursel al opgegeten.![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:10 schreef creno het volgende:
dat kan dus betekenen dat
1: je bent aantrekkelijke hetero
2: je bent homo, maar dat weet je zelf nog niet
3: je bent zo'n vervloekte metroman, eentje die er uit wil zien als een nicht, maar toch hetero is
Ik voel me opeens heel vies.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:03 schreef Janetje het volgende:
Niemand pijpt me » GewoonPim 43 767 29-06-2005 08:51 - Billekoek
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:53 schreef Cpt_Cumshot het volgende:Was ik telaat thuis had mijn broertje al het frituursel al opgegeten.![]()
Heteromannen doen dat natuurlijk niet bij lesbische vrouwenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je hebt ze uiteraard alle twee keihard op het gezicht gemept ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:53 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
![]()
Bah.
De laatste heb ik gecastreerd met een pakje speelkaarten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je hebt ze uiteraard alle twee keihard op het gezicht gemept ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |