psst tis al middagquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:30 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen Walter_Sobchak!![]()
![]()
Alonso pakt straks de pole, en Kimi komt op P14 terecht of zo iets.
Oja, i see.quote:
Of Montoya op P1? dat zou wel gaaf zijn.quote:maar Alonso pole en juan 2e doe ik goede zaken![]()
Ik ben benieuwd of Kimi uberhaupt wel gaat kwalificeren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:30 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen Walter_Sobchak!![]()
![]()
Alonso pakt straks de pole, en Kimi komt op P14 terecht of zo iets.
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is er al een soort actie opgezet dat we Jack echt echt weg willen in dat programma??
Kimi inmiddels derde maar wordt morgen 10 plaatsen teruggezet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:31 schreef TeazNutz het volgende:
Wat is er met Kimi? Ik kan het niet zien/volgen vanuit Brussel..
Please gimme some info..
Heeft z'n motor opgeblazen gisteren. Moet dus 10 plekken terug op de grid.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:31 schreef TeazNutz het volgende:
Wat is er met Kimi? Ik kan het niet zien/volgen vanuit Brussel..
Please gimme some info..
Nog niet. Maar ik ben voor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Muchas gracias tegen een Italiaan![]()
Is er al een soort actie opgezet dat we Jack echt echt weg willen in dat programma??
Ik hoor het ook altijd met plaatsvervangende schaamte aanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Muchas gracias tegen een Italiaan![]()
Wytske nogwat.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:36 schreef -Hans- het volgende:
Hopen dat 1 van de Ferrari's straks een grote fout maakt...
En wie is dat mokkel in dat rode pakje??
Geen idee. Maar de vraag heeft ook weer een lekker hoog niveau.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:36 schreef -Hans- het volgende:
Hopen dat 1 van de Ferrari's straks een grote fout maakt...
En wie is dat mokkel in dat rode pakje??
Nooit van gehoord.quote:
Tja, SBS he? het blijft ruk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Geen idee. Maar de vraag heeft ook weer een lekker hoog niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |