Heeft het ook nietquote:Op maandag 4 juli 2005 00:24 schreef Georges het volgende:
Alsof de droprate van een setpiece iets te maken heeft met de status van een class.
Ik ben toevallig warrior en bij items waarop gerolled kan worden geldt dus gewoon n/g. Dus dan is er geen enkel probleem, want ik doe G en de overige klassen N en dan pass ik dus netjes. Alleen dan krijg je geen discussies met lvl 30 hunters die maar alvast mail denken te gaan sparen.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zeg hoi tegen de warrior die Triune Amulet jat. Wat heeft een warrior aan een + 7 sta (aardig), + 7 int (nutteloos) en + 7 spi (volgens mij niet handig) necklace als er mensen zijn. (Lees: alle classes op rogue en warrior na) die er wél gebruik van kunnen maken tot het volle?
Woohoo, dan heb ik gewonnenquote:Op maandag 4 juli 2005 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Deze week gaat het gebeuren, nog 105k rested XP te gaan voor lvl 60.
Iemand misschien nog tips om dit in een uurtje of 4-5 te halen ? (behalve dan 5 uur lang Yetis grinden in Winterspring)
Je account blijft volgens mij 2 maanden bestaan als je geen game-card invoerd.quote:
Ik heb afgelopen weekend amper kunnen spelen, was jarig enzoquote:Op maandag 4 juli 2005 10:22 schreef Goozze het volgende:
[..]
Woohoo, dan heb ik gewonnen, ben vrjdag lvl 60 geworden.
Zaterdag gelijk eerste keer MC gedaan, hebben we gelijk Shazzrah of zoiets gedood, dropt de enige epic wand in de game...
Alleen het probleem is dat mn nieuwe guild met DKP punten werkt. En omdat het mijn eerste keer was daar had ik nog maar 0 punten![]()
http://www.wow-europe.com/en/info/faq/general.htmlquote:Op maandag 4 juli 2005 10:28 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Je account blijft volgens mij 2 maanden bestaan als je geen game-card invoerd.
Check www.wow-europe.com voor meer info
quote:How long will Blizzard keep my characters if I stop playing?
We will keep your characters for a minimum of 6 months from the day your account was closed.
Ik zit nou in Moonlight Council.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend amper kunnen spelen, was jarig enzo
Welke guild zit je nu ?
Het enige waarvan ik weet dat het bekend is zijn de Tier 2 set items (Wrath, Bloodfang, Ten Storms, ed.) die aanvankelijk in Molten Core te vinden waren, maar een patch of twee geleden eruit zijn gehaald en naar Blackwing Lair verplaatst.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:08 schreef Goozze het volgende:
Ik hoorde gister dat het al bekend is wat voor drops enzo er in BWL zitten.
BRD : Shadowforge Key ?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:00 schreef Chevalric het volgende:
Voor welke (endgame) instances heb je nu eigenlijk allemaal keys nodig? Ik probeer een lijstje op te stellen voor 't guild zodat we kunnen bij houden wie welke key al heeft en hoever iemand met eventuele quests is.
Volgens mij zijn dit de keys:
- Scholomance (Skeleton key)
- Dire Maul North/West (Crescent key)
- Stratholme (Key to the City? & Scarlet key)
- Onyxia's Lair
- Upper Blackrock Spire (Seal of Ascension)
Verder heb je natuurlijk nog wat items nodig (soms niet verplicht) in de lagere instances:
- Gnomeregan (Workshop key)
- Scarlet Monestary (Scarlet key)
- Zul'farrak (Mallet)
- Mauradon (Scepter of Celebras)
- Blackrock Depths (Prison Key)
Iemand nog aanvullingen?
Maraudon heb ik nooit aangedaan (DM was het gewoonquote:Op maandag 4 juli 2005 11:45 schreef Gamedemon het volgende:
niet kwa xp maar kwa item drops toch? scheen eerst zo te zijn dat die planten super veel dropte, nu niet meer, ik heb iig een mage alt en kheb geen zin om me lvls op de normale manier te halen
de Prince in DM wil wel lullen over The Ashbringer, provided dat je wel effe Blackwing's Head op de tafel legt.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:40 schreef Leshy het volgende:
[..]
Het enige waarvan ik weet dat het bekend is zijn de Tier 2 set items (Wrath, Bloodfang, Ten Storms, ed.) die aanvankelijk in Molten Core te vinden waren, maar een patch of twee geleden eruit zijn gehaald en naar Blackwing Lair verplaatst.
De stats van deze sets moete in principe gewoon op Thottbot en Allakhazam te vinden zijn, alhoewel ik persoonlijk denk dat de Tier 2 sets nog aangepast zullen worden qua stats.
Oh, en het nieuwe überwapen Ashbringer zal op de een of andere manier ook uit Blackwing Lair moeten komen, is de verwachting. Maar daar is nog niet zoveel over bekend.
Regelen we wel evenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:56 schreef Max_Dark het volgende:
de Prince in DM wil wel lullen over The Ashbringer, provided dat je wel effe Blackwing's Head op de tafel legt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |