Nee, de enige FRAPS die er is is van onze Warlock raid leader die de Dragonstalker Helm disenchant, omdat onze tweede hunter (Onyxia had er blijkbaar twee van) was doodgegaan en gereleased was voordat Onyxia doodging, en dus geen loot kon krijgenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:11 schreef TopStyle het volgende:
Heeft er iemand toevallig fraps laten lopen?
Shadow Moon.quote:
Draaiboek voor MC Bosses:quote:
Hmm dan word het tijd dat ik daar een beetje ga rondhangen, zal er alleen wel een leveltje of 16 extra voor moeten lvlen denk ikquote:Op zondag 3 juli 2005 03:55 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Draaiboek voor MC Bosses:
1. Drop ALTIJD ofwel Hunter ofwel Warlock loot.
Seems an exploit to me.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:47 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Je hebt equip die +X dmg aan je equip toevoegt. Dit wordt berekent wanneer je de equip aantrekt. Doe je 'm af, en daarna weer aan, dan hou je de oude +dmg en krijg je daarbovenop nog de nieuwe. Macro je dus ff 500x aan/uit dan zit daar een heel dikke bonus aan.
Warlock loot dropt redelijk weinig... Net zo 'veel' als Might. Afgelopen MC-run was er ook maar in totaal 1 item gedropt, maar ja, er zijn niet veel Warlocks dus is het al gauw veel. Hunterloot dropt inderdaad wel erg vaak...quote:Op zondag 3 juli 2005 03:55 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Draaiboek voor MC Bosses:
1. Drop ALTIJD ofwel Hunter ofwel Warlock loot.
2. Drop per instance clearing minimaal 1x Wristguards of Stability.
3. Drop NOOIT formula's voor NW.
Bah. Might en veel passen niet in dezelfde zinquote:Op zondag 3 juli 2005 12:42 schreef DjNivek het volgende:
Net zo 'veel' als Might.
Het is N(eed) or G(reed), niet N/S.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:44 schreef R_o_N het volgende:
wow "gepassed" welke lootrules gebruiken "jullie" eigenlijk ?? klinkt als echte diehard eigenlijk... ik ken alleen de S= Sell en N = Need regel
Zero-Sum DKP.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:44 schreef R_o_N het volgende:
wow "gepassed" welke lootrules gebruiken "jullie" eigenlijk ??
Ik heb het over Need or Greed bij Group Loot, Need before Greed vind ik echter een beter systeem voor de normale instances, maar dan miepen alle newbies weer dat ze niet mogen rollen (terwijl ze het niet nodig hebben).quote:Op zondag 3 juli 2005 18:25 schreef Platina het volgende:
tenzij je group loot doet en items van bosses droppen en je een need of vendor/sell doet
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:20 schreef Drikkiej het volgende:
Hoi,
ik had even een vraag
Mijn WOW account is verlopen en ik heb een 2 maanden prepaid kaart gekocht.
Maar nu ga ik over een week voor een maand op vakantie, dus zou het jammer zijn als ik die maand zonder te spelen verlies.
Nu is mijn vraag: is het mogelijk om je account te 'pauzeren' zodat ik tijdens mijn vakantie geen speeldagen verlies?
Dat heb ik in SM steeds, telkens als ik SM run doe dropt die hoeren rod. Alleen wanneer ik hem met me guildie doe die hem nodig heeft, dropt ie nietquote:Op zondag 3 juli 2005 22:11 schreef Leshy het volgende:
OK WAT DE FUCK. HUNTERS, NIET ZEIKEN. ELKE BOSS IN DAT HELE GODVERDOMDE MOLTEN CORE DOET NIETS ANDERS DAN FUCKING GIANTSTALKER DROPPEN. IN EEN HELE FUCKING RUN IS ZO ONGEVEER DIE HELE TERINGSET TEVOORSCHIJN GEKOMEN, ONYXIA DROPTE OOK TWEE HUNTER HELMS.
RAAAARGGGGGHHHHH! KUT-HUNTERS!!!
Dat moest er even uit
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:11 schreef Leshy het volgende:
OK WAT DE FUCK. HUNTERS, NIET ZEIKEN. ELKE BOSS IN DAT HELE GODVERDOMDE MOLTEN CORE DOET NIETS ANDERS DAN FUCKING GIANTSTALKER DROPPEN. IN EEN HELE FUCKING RUN IS ZO ONGEVEER DIE HELE TERINGSET TEVOORSCHIJN GEKOMEN, ONYXIA DROPTE OOK TWEE HUNTER HELMS.
Dat moest er even uit
Zeg hoi tegen de warrior die Triune Amulet jat. Wat heeft een warrior aan een + 7 sta (aardig), + 7 int (nutteloos) en + 7 spi (volgens mij niet handig) necklace als er mensen zijn. (Lees: alle classes op rogue en warrior na) die er wél gebruik van kunnen maken tot het volle?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:10 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb het over Need or Greed bij Group Loot, Need before Greed vind ik echter een beter systeem voor de normale instances, maar dan miepen alle newbies weer dat ze niet mogen rollen (terwijl ze het niet nodig hebben).
Lol.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:11 schreef Leshy het volgende:
Dat moest er even uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |