Blackwing Lair was al een tijdje gepland, BRM bestaat al vanaf de ontwerpfase uit MC, BRD, L/U BRS en BWL. Bovendien is er het hele verhaal van Nefarian vs Ragnaros, alhoewel de twee elkaar niet echt overdreven in de weg lijken te zittenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:17 schreef Gamedemon het volgende:
kvind et zoiezo absurd dat er WEER een instance in BRM komt en deze WEER uit vuur bestaat, maak is een lvl 60 instance in winterspring ofzo en dan met ijs.
Dat is vrij logisch eigenlijk. Er is meer dan genoeg te doen terwijl je aan het levelen bent, maar er is niet genoeg endgame content. Bovendien komen er steeds meer level 60 mensen bij, dus is het vrij logisch dat je vooral daar een hele hoop content op richt.quote:en zoiezo ook vreemd dat er geen lvl 30 instances ofzo bijkomen, een alt lvlen is vreselijk irritant als alles weer hetzelfde is
Zoiets als Darkmoon Faire? Alterac Valley? Warsong Gulch? Revantusk Village? Thorium Point?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:52 schreef Bacow het volgende:
Kunnen ze niet eens wat anders verzinnen dan telkens maar een nieuwe instance erin pleuren.
welk verhaal van nefarius en ragnaros? ik lees die boeken enzo niet die her en der in het spel zitten, en iedereen die een alt aanmaakt wilt juist wel nieuwe content zien, athans ik zou dat graag zien, tis nu weer op precies dezelfde plekken questen als voorheen dezelfde quests doen, doodsaai dusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef Leshy het volgende:
[..]
Blackwing Lair was al een tijdje gepland, BRM bestaat al vanaf de ontwerpfase uit MC, BRD, L/U BRS en BWL. Bovendien is er het hele verhaal van Nefarian vs Ragnaros, alhoewel de twee elkaar niet echt overdreven in de weg lijken te zitten
Zul'Gurub zit er aan te komen, dus trolls. Alhoewel dat een wat makkelijkere 20-man raid zone moet gaan worden. Silithus zal ook niet echt fire-based zijn, lijkt me. Er zijn ook wat hele stiekeme geruchten dat er aan Uldum wordt gewerkt, de Caverns of Time zullen ook al wel redelijk ver in ontwikkeling zijn. Grim Batol zal straks wel weer fire-based zijn, gok ik, aangezien de rode dragons daar zitten.
[..]
Dat is vrij logisch eigenlijk. Er is meer dan genoeg te doen terwijl je aan het levelen bent, maar er is niet genoeg endgame content. Bovendien komen er steeds meer level 60 mensen bij, dus is het vrij logisch dat je vooral daar een hele hoop content op richt.
En natuurlijk geldt dat als ze nu een level 30 instance gaan maken, dat de mensen die nu level 30 zijn er niets meer aan hebben tegen de tijd dat die klaar is, omdat ze dan level 60 zijn en roepen om meer endgame content
[..]
Zoiets als Darkmoon Faire? Alterac Valley? Warsong Gulch? Revantusk Village? Thorium Point?
Doet t niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Leshy het volgende:
http://img106.imageshack.us/img106/4605/ashbringer29is.jpg![]()
![]()
Elemental Invasion. We lullen nergens meer over hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:25 schreef _VoiD_ het volgende:
valt me trouwens op dat de updates nooit een global event bevatten. Dat er bijvoorbeeld een invasie van bepaalde rassen/mensen in een of andere regio is, of dat er een meteoriet inslaat in een dorp/stad waardoor de omgeving pikzwart wordt, andere enemies etc.
Dat vond ik bij een andere mmorpg (Asheron's Call) altijd wel vet. Werd gewoon even de omgeving aangepast en er een heel verhaal bij verzonnen. Hier is het gewoon, dump er een nieuwe instance in en klaar (misschien wel wat verhaal, maar nog steeds niet echt diepgaand).
en dat is voor medium level gastjes? Of weer voor die kleine groep van level 60 mensen? Zo ben je erg leuk bezig, als je je alleen maar richt op de hardcore gamers. Dat al die uberboys in een maand level 60 zijn en de hele wereld ontdekt hebben moeten niet lopen janken dat ze niks meer te doen hebben. Speel dan ook geen 10 uur per dag...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:51 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Elemental Invasion. We lullen nergens meer over hoor.
die slaan nergens op, dat zijn elementals die tussen elementals spawnen, hij bedoeld meer zoals judgement day op het einde van de europese beta, dan hoeft ragnaros niet persee te spawnen in the barrens, maar een raid die de hoofdsteden overnemen zou erg vet zijn, en vooral nu er veel lvl 60igers zijn kan het nog wel is gewonnen worden,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:51 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Elemental Invasion. We lullen nergens meer over hoor.
Dan heeft Blizzard een hoop werk te doen als ze allemaal crashenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:44 schreef Max_Dark het volgende:
Dat trekken die servers NOOOOOOIT, om dat op alle 50 servers tegelijk uit te voeren.
Ik heb een raptor!quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik heb een Kodo!
Het gaat er niet om dat WoW nu down isquote:
Mooi, ik voel een duel aankomenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Yay, lvl 60.![]()
En alvast 1 van de Doomguard summon quests gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |